Νέο θρίλερ με το ναυάγιο του Αγία Ζώνη: Δύο σκάφη διεκδικούν την απάντληση
Το ένα ζητά να απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα) και το δεύτερο ως φορτίο - Δεν εμφανίστηκαν οι μάρτυρες-λιμενικοί στην υπόθεση του «Lassea», ενώ ακόμα δεν έχει ογκομετρηθεί η ποσότητα των λαθραίων καυσίμων
στην Σαλαμίνα. Η επιχείριση απάντλησης πετρελαίου από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου έχει σταματήσει εδώ και δύο ημέρες, αφού έληξαν τα πιστοποιητικά του δεξαμενόπλοιου «Lassea» που συμμετείχε στην επιχείριση και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί και μάλιστα δεν έχει βρεθεί άκρη ακόμα, αν και χθες το πρωί ήρθε η πληροφορία ότι την επιχείριση θα αναλάβει το δεξαμενόπλοιο «Aegean Breeze I» με το πλοίο να βρίσκεται κοντά στο σημείο του ναυαγίου και να περιμένει. Ωστόσο τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι για το φορτίο του «Αγία Ζώνη ΙΙ» που παραμένει μέσα στο βουλιαγμένο δεξαμενόπλοιο ερίζουν δύο εταιρείες: η μία που έχει το «Aegean Breeze I» και μια δεύτερη που έχει το δεξαμενόπλοιο «Syros».
Κατά τις ίδιες πληροφορίες η μια εταιρεία ζητά να απαντλήσει το πετρέλαιο ως slops (κατάλοιπα) και η δεύτερη ως φορτίο.
Κλείσιμο
Ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε συμφωνήσει με την εταιρεία που διαχειρίζεται το «Lassea» να φέρει άλλο πλοίο στη θέση του, το «NEDA», το οποίο λόγω κακοκαιρίας έμεινε στη Σκιάθο. Όλες αυτές τις ημέρες κάποιοι κρατούν την ανάσα τους αφού κανείς δεν ξέρει πως θα συμπεριφερθεί το ναυάγιο στο οποίο υπάρχουν ακόμη περίπου 1.500 τόνοι πετρελαιοειδών, με τον κίνδυνο για νέα διαρροή να είναι υπαρκτός.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Λιμενικού «γνωρίζεται ότι, ακόμα δεν έχει ογκομετρηθεί το παράνομο φορτίο και συνεπώς δεν υπάρχει ακόμα η απαιτούμενη έκθεση προσδιορισμού των διαφυγόντων δασμών και λοιπών φόρων, η οποία πρέπει απαραιτήτως να προσκομιστεί ενώπιον του δικαστηρίου για να συνεχιστεί η διαδικασία». Για την υπόθεση έκανε παρέμβαση ο Εισαγγελέας ο οποίος έδωσε εντολή το «Lassea» να αδειάσει τους 1.533 τόνους πετρελαιοειδών που απαντλήθηκαν από το «Αγία Ζώνη ΙΙ» στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ, στον Ασπρόπυργο. Δείγματα των πετρελαιοειδών από τις δεξαμενές έρματος του «Lassea», έχουν σταλεί για ανάλυση. Το πλοίο είναι κατασχεμένο ενώ οι δύο συλληφθέντες κατηγορούνται για παραβίαση τελωνειακού κώδικα για λαθρεμπορία καυσίμων σε βαθμό πλημμελήματος.
Το ηλικιακό όριο
Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΝΑ σχεδιάζει να θέσει ηλικιακά όρια για τα πλοία που κάνουν ανεφοδιασμό καυσίμων και τα οποίο στην πλειοψηφία τους είναι 40 ετών, ενώ υπάρχει ένα που είναι ναυπηγημένο το 1964, σύμφωνα με καταγγελία της Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού. Όμως σύμφωνα πάντοτε με τους ίδους κύκλους του υπουργείου Ναυτιλίας, η κίνηση αυτή του υπουργού «συναντά μεγάλες αντιστάσεις αφού θίγονται συμφέροντα».
Δείτε βίντεο: Νέο θρίλερ με το ναυάγιο του Αγία Ζώνη: Δύο σκάφη διεκδικούν την απάντληση
Η La Roche-Posay γιορτάζει 50 χρόνια δερματολογικής φροντίδας προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν ορατά αποτελέσματα και σεβασμό στην επιδερμίδα.