και ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ στις δηλώσεις μετά τη σημερινή συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου να μίλησαν για μείωση των
προσφυγικών ροών - κάτι που ισχύει αν το μέτρο σύγκρισης είναι οι 3.000 καθημερινές αφίξεις στην κορύφωση της προσφυγικής κρίσης - ωστόσο η εικόνα που δίνει ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης για τις τελευταίες ημέρες, μετά δηλαδή τη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας όταν και είχαν σχεδόν μηδενιστεί οι αφίξεις, είναι τελείως διαφορετική.
Κλείσιμο
Σύμφωνα με τον ΔΟΜ τις τελευταίες ημέρες οι μετανάστες φτάνουν στην Ελλάδα από τα τουρκικά παράλια με έναν ρυθμό της τάξης των 150 κατά μέσο όρο αποτελώντας ένδειξη κατά τον οργανισμό ότι «το ερμητικό κλείσιμο» αυτής της οδού από την Ευρώπη φαίνεται ότι έχει τελείωσει.
«Οι αφίξεις στην Ελλάδα που είχαν μειωθεί σε μηδενικά επίπεδα, αυτό τον μήνα ξεκίνησαν πάλι να αυξάνονται. Τις τελευταίες τρεις ημέρες είχαμε 150 ανθρώπους να φτάνουν στα νησιά κάθε μέρα. Αυτό δείνχει ότι αυξάνονται πάλι οι ροές» δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΔΟΜ Τζόελ Μίλμαν σε συνέντευξη τύπου στη Γενεύη.
«Μπορεί αυτό να οφείλεται στον καιρό, μπορεί σε μια σειρά άλλων πραγμάτων, μπορεί να σημαίνει ότι οι διακινητές γίνονται πιο εφευρετικοί» συμπλήρωσε ο κ. Μίλμαν.
Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνουν τα στοιχεία από την καθημερινή καταγραφή που κάνει το συντονιστικό της κυβέρνησης καθώς από τις 18 Απριλίου μέχρι και σήμερα, 22 Απριλίου, οι αφίξεις στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου έχουν ως εξής:
Δευτέρα 18/4: 66 άτομα
Τρίτη 19/4: 150 άτομα
Τετάρτη 20/4: 176 άτομα
Πέμπτη 21/4: 214 άτομα
Παρασκευή 22/4: 50 άτομα.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.