Βέλγιο: Η κυβέρνηση καταργεί το 38ωρο - Αντιδρούν τα συνδικάτα
«Να μην φτάσει κάποια στιγμή το Βέλγιο στο σημείο της Ελλάδας που αναγκάστηκε να προχωρήσει σε δραστικές μειώσεις στις συντάξεις», αναφέρει στο σημερινό φύλλο της η εφημερίδα De Tijd
Προς την κατάργηση της υποχρεωτικής 38ωρης εβδομαδιαίας εργασίας κινείται η κυβέρνηση συνασπισμού στο Βέλγιο παρά τις πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων που διαφωνούν με το εν λόγω μέτρο.
Με βάση τις τελευταίες τοποθετήσεις στελεχών τους τόσο το κόμμα CD&V (Φλαμανδοί Χριστιανοδημοκράτες) όσο και το N-VA (Συντηρητικοί Εθνικιστές) ήραν τις αντιρρήσεις τους και δείχνουν να αποδέχονται την εισήγηση του Open Vld (Φλαμανδοί Φιλελεύθεροι) για πιο ευέλικτα ωράρια εργασίας.
Την προειδοποίηση εξάλλου ειδικών, ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να προχωρήσει στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων προκειμένου να διασφαλίσει την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος, ώστε, όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται, «να μην φτάσει κάποια στιγμή το Βέλγιο στο σημείο της Ελλάδας που αναγκάστηκε να προχωρήσει σε δραστικές μειώσεις στις συντάξεις», αναφέρει στο σημερινό φύλλο της η εφημερίδα De Tijd.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.