Μια κληρονομιά καλής διατροφής και καλύτερης ζωής από την εταιρεία που έχει γράψει ιστορία στην ελληνική αγορά
Αποκάλυψη για το νέο SUV της Peugeot
Αποκάλυψη για το νέο SUV της Peugeot
Ξεχάστε το 3008 που γνωρίζατε έως σήμερα. Ένα αυτοκίνητο που ακροβατούσε ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, των πολυμορφικών και των crossover.
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου είναι χωρίς αμφιβολία ό,τι πιο ποιοτικό υπάρχει την παρούσα στιγμή στην γκάμα της Peugeot και αναμένεται να προκαλέσει «πονοκέφαλο» στο Nissan Qashqai και τα υπόλοιπα μικρομεσαία SUV. Οι Γάλλοι το παρουσίασαν στο Παρίσι και εδώ θα διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες.
Σχεδιαστικά, το νέο 3008 υιοθετεί την νέα ταυτότητα της Peugeot που βλέπουμε στο ανανεωμένο 2008. Το αμάξωμα των 4,5 m. είναι αρκετά μυώδες και δείχνει ως ένα σκληροτράχηλο SUV, χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (22 cm), τις ποδιές μπροστά-πίσω και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (στα 2,67 m) υπόσχεται πλούσιους χώρους για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 lt. μπορεί να φιλοξενήσει τις αποσκευές τους.
Στο εσωτερικό εντυπωσιάζει η νέα γενιά του i-Cockpit, ο χώρος δηλαδή «εργασίας» του οδηγού. Πάνω από το μικρό και σπορ τιμόνι υπάρχει οθόνη 12,3 ιντσών που φιλοξενεί όλες τις ενδείξεις ενός τυπικού πίνακα οργάνων, ενώ επιπλέον εμφανίζονται οι χάρτες πλοήγησης, του ηχοσυστήματος κλπ. Η οθόνη λειτουργεί στην ουσία ως head up display, καθώς ο οδηγός δε χρειάζεται να χαμηλώνει το βλέμμα του για να λαμβάνει όσες πληροφορίες χρειάζεται.
Σχεδιαστικά, το νέο 3008 υιοθετεί την νέα ταυτότητα της Peugeot που βλέπουμε στο ανανεωμένο 2008. Το αμάξωμα των 4,5 m. είναι αρκετά μυώδες και δείχνει ως ένα σκληροτράχηλο SUV, χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (22 cm), τις ποδιές μπροστά-πίσω και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (στα 2,67 m) υπόσχεται πλούσιους χώρους για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 lt. μπορεί να φιλοξενήσει τις αποσκευές τους.
Στο εσωτερικό εντυπωσιάζει η νέα γενιά του i-Cockpit, ο χώρος δηλαδή «εργασίας» του οδηγού. Πάνω από το μικρό και σπορ τιμόνι υπάρχει οθόνη 12,3 ιντσών που φιλοξενεί όλες τις ενδείξεις ενός τυπικού πίνακα οργάνων, ενώ επιπλέον εμφανίζονται οι χάρτες πλοήγησης, του ηχοσυστήματος κλπ. Η οθόνη λειτουργεί στην ουσία ως head up display, καθώς ο οδηγός δε χρειάζεται να χαμηλώνει το βλέμμα του για να λαμβάνει όσες πληροφορίες χρειάζεται.
Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ ακριβώς από κάτω έχουν τοποθετηθεί διακόπτες αεροπορικού τύπου. Με αυτούς ο οδηγός ή ο συνοδηγός μπορούν να μπουν στις κεντρικές κατηγορίες: ηχοσύστημα, κλιματισμός, πλοήγηση, ρυθμίσεις οχήματος, τηλέφωνο, εφαρμογές smartphone.
Η Peugeot συνοδεύει το νέο της SUV με μία γεμάτη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel, τεχνολογίας Euro 6.1. O 1.2 PureTech με τους 130 ίππους είναι διαθέσιμος με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο (ρύπους από 115 g/km), ενώ ο 1.6 THP ισχύος 165 PS με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Στην πλευρά των πετρελαιοκινητήρων, το 3008 κάνει χρήση των 1.6 και 2.0 BlueHDi, με εύρος απόδοσης από 100 έως 180 ίππους. Η πιο «πράσινη» έκδοση εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 100 g. CO2 ανά km.
Προκειμένου το 3008 θα αποκτήσει δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, η Peugeot το εφοδιάζει με το σύστημα πρόσφυσης Advanced Grip Control. Μέσω του περιστροφικού επιλογέα στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα, ανάλογα βέβαια με το έδαφος: Normal, Snow, Mud, Sand και ESP OFF. Ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται από ελαστικά Mud & Snow και το σύστημα Hill Assist Descent Control, για ασφαλείς καταβάσεις με σταθερή ταχύτητα 3 km/h.
To Peugeot 3008 θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό το φθινόπωρο στο Παρίσι. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην πόλη Σοσό και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν τον Οκτώβριο.
Η Peugeot συνοδεύει το νέο της SUV με μία γεμάτη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel, τεχνολογίας Euro 6.1. O 1.2 PureTech με τους 130 ίππους είναι διαθέσιμος με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο (ρύπους από 115 g/km), ενώ ο 1.6 THP ισχύος 165 PS με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Στην πλευρά των πετρελαιοκινητήρων, το 3008 κάνει χρήση των 1.6 και 2.0 BlueHDi, με εύρος απόδοσης από 100 έως 180 ίππους. Η πιο «πράσινη» έκδοση εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 100 g. CO2 ανά km.
Προκειμένου το 3008 θα αποκτήσει δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, η Peugeot το εφοδιάζει με το σύστημα πρόσφυσης Advanced Grip Control. Μέσω του περιστροφικού επιλογέα στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα, ανάλογα βέβαια με το έδαφος: Normal, Snow, Mud, Sand και ESP OFF. Ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται από ελαστικά Mud & Snow και το σύστημα Hill Assist Descent Control, για ασφαλείς καταβάσεις με σταθερή ταχύτητα 3 km/h.
To Peugeot 3008 θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό το φθινόπωρο στο Παρίσι. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην πόλη Σοσό και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν τον Οκτώβριο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα