Η Ειρήνη Αγαπηδάκη παρουσίασε από το Ίλιον τον σχεδιασμό για την ενίσχυση των δομών υγείας στη Δυτική Αθήνα, με τη δημιουργία νέων υποδομών πρωτοβάθμιας φροντίδας
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη και η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας ανταποκρίθηκαν άμεσα στις ανάγκες των κατοίκων στην περιοχή μετά την πυρκαγιά που ξεκίνησε από κατάστημα ανταλλακτικών και επεκτάθηκε σε πολυκατοικία