Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ υπέστη ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο στις 15 Απριλίου, νοσηλεύθηκε για 26 ημέρες στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού» και στη συνέχεια έλαβε θεραπεία σε κέντρο αποκατάστασης στη Γερμανία
Τι είπε ο πρωθυπουργός στη συζήτηση, κατά τη συμμετοχή του στο 7ο συνέδριο που διοργανώνουν το ygeiamou.gr και το Πρώτο Θέμα, στο πάνελ «Το κοινωνικό συμβόλαιο της υγείας: Ο ασθενής στο επίκεντρο»
Θα τα πούμε όλα εν καιρώ, εύχομαι να είμαι σύντομα κοντά σας, είπε η δημοσιογράφος ανήμερα της ονομαστικής της εορτής αναφερόμενη στους συναδέλφους της
Η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση, σύμφωνα με το ανακοινωθέν - «Είναι μαχητής, ήρθε η ώρα να κατακτήσουμε την επόμενη κορυφή» τόνισε η σύζυγός του, Τίνα Μεσσαροπούλου
Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ είναι διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», μετά τη ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο - Η σύζυγός του έκανε την πρώτη της ανάρτηση δύο ημέρες μετά τη νοσηλεία του