Forbes: Ριάνα, η πλουσιότερη τραγουδίστρια στον κόσμο
Μόλις 31 ετών, η Ριάνα διαθέτει περιουσία που εκτιμάται στα 600 εκατομμύρια δολάρια – Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της προέρχεται από τις περιοδείες της
Περισσότερα χρήματα από τη Μαντόνα (570 εκατομμύρια), τη Σελίν Ντιόν (450 εκατομμύρια) και την Μπιγιονσέ (400 εκατομμύρια) συγκεντρώνει η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι, γνωστή ως Ριάνα, η περιουσία της οποίας εκτιμάται σύμφωνα με το Forbes, στα 600 εκατ. Δολάρια.
Η Ριάνα είναι μόλις 31 ετών και είναι διάσημη τραγουδίστρια, δημιουργός εταιρείας ειδών μακιγιάζ και εσωρούχων και η πρώτη μαύρη που βρίσκεται στα ηνία ενός οίκου ειδών πολυτελείας.
Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της Ριάνα προέρχεται από τις περιοδείες της και τις πωλήσεις δίσκων της, εξηγεί το Forbes. Είναι επίσης συνιδιοκτήτρια της εταιρείας εσωρούχων Savage X Fenty.
Από το 2003, που εισήλθε στη μουσική βιομηχανία, η Ριάνα, με καταγωγή από τα Μπαρμπέιντος, μετέτρεψε την επιτυχία της στο πεντάγραμμο σε επιχειρηματικό χρυσό, αφού ξεκίνησε την εταιρεία της ειδών μακιγιάζ Fenty Beauty, σε συνεργασία με τον γαλλικό κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH τον Σεπτέμβριο του 2017 στο Διαδίκτυο και μέσω της αλυσίδας Sephora.
Το Fenty Beauty, έπειτα από 18 μήνες ύπαρξης, είχε κύκλο εργασιών στα περίπου 570 εκατομμύρια δολάρια το 2018.
Η Ριάνα προχώρησε και σε μια συνεργασία με τον LVMH για τη δημιουργία μιας μάρκας ειδών πολυτελείας με έδρα το Παρίσι που θα περιλαμβάνει ρούχα πρετ α πορτέ, παπούτσια και αξεσουάρ. Η διαδικτυακή μπουτίκ έχει ανοίξει από τις 29 Μαΐου.
«Θέλω απλά να βλέπω τα πράγματα από τη δική μου οπτική. Είμαι μια μαύρη νέα γυναίκα που λατρεύει και υιοθετεί τις ιδέες και την ενέργεια των νέων και θέλω να τις μετατρέψω σε κάτι το πολυτελές για έναν οίκο ειδών πολυτελείας» είχε πρόσφατα δηλώσει στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Δείτε βίντεο: Forbes: Ριάνα, η πλουσιότερη τραγουδίστρια στον κόσμο
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.