Νίκος Λεκάκης: Αποκάλυψε από πόσα κάστινγκ πέρασε για να κερδίσει το ρόλο στις Άγριες Μέλισσες
Ο ηθοποιός μίλησε για το μέλλον του τη δημοφιλή σειρά ως Άγγελος Φαναριώτης
UPD:
Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Λεκάκης, τον οποίο το τηλεοπτικό κοινό έχει γνωρίσει μέσα από τη συμμετοχή του στις Άγριες Μέλισσες.Ο νεαρός ηθοποιός, που υποδύεται τον Άγγελο Φαναριώτη, αναφέρθηκε μέσα σε όλα στη δημοφιλή σειρά και αποκάλυψε από πόσα κάστινγκ πέρασε για να πάρει το ρόλο.
Πως πήρε τον ρόλο στις Άγριες Μέλισσες και πόσο θα βοηθήσει τη Σοφούλα στα επόμενα επεισόδια;
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Λεκάκης σημείωσε χαρακτηριστικά πως «πέρασα από κάστινγκ πέντε φορές. Αυτό μου αρέσει πάρα πολύ γιατί δείχνει ότι και ο σκηνοθέτης και η casting director και η δουλειά που πάει να γίνει, έχει έναν στόχο και θα σε περάσουν ξανά και ξανά μέχρι να είναι σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που θέλουν. Το πιστεύω πάρα πολύ. Για αυτό και το casting είναι αυτό που είναι. Είναι από τις πολύ λίγες φορές που εκτιμώ και σέβομαι ένα τεράστιο ποσοστό του casting».
Δεν έχω πληροφορίες ακόμα για το μέλλον του Άγγελου. Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται ο Άγγελος να διακατέχεται από πολύ ηρωικές ιδέες, έρχεται και φέρνει τον δικό του κόσμο. Θα μπορούσε να ενοχλεί κάποιους αλλά δεν νομίζω πως είναι ο ήρωας που θα έβγαζαν από την μέση.» πρόσθεσε ο ηθοποιός στο late night του ΑΝΤ1. «Περισσότερο στη Σοφούλα έχει στοχοπροσηλωθεί».
«Δεν ξέρω αν έχει τελειώσει η ιστορία του Βόσκαρη, αλλά από τη στιγμή που έχει ευνουχηστεί, έχει πάρει μια διαδρομή».
Όταν ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, Γρηγόρης Αρναούτογλου πρόβλεψε να πάει ο Άγγελος στο μοναστήρι και να πάει τη Σοφούλα, ο Νίκος Λεκάκης απάντησε με χαμόγελο «δεν νομίζω…».
«Από όσο έχω ψυχανεμιστεί ο Άγγελος είναι ένας χαρακτήρας που θεωρεί ότι η συνθήκη είναι διεκδικίσημη».
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.