Πώς σειρές σαν το Squid Game μπορούν να αλλάξουν τις τηλεοπτικές συνήθειες
Τι δείχνει έρευνα για την Ευρώπη
Το Squid Game ήταν μία μεγάλη επιτυχία και παρά το γεγονός ότι δεν ήταν στα αγγλικά, αγαπήθηκε από ολόκληρο τον πλανήτη. Μάλιστα δεν είναι η μόνη μη αγγλόφωνη σειρά που καταφέρνει κάτι τέτοιο (απλώς το κατάφερε σε τεράστια κλίμακα). Μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη είχε και το Lupin, το οποίο ήταν στα γαλλικά, ενώ θυμόμαστε ότι οι Ευρωπαίοι αγκάλιασαν με θέρμη και το γερμανικό Dark.
Τώρα έρχεται μία έρευνα για να δείξει προς τα πού πηγαίνει το πράγμα.
Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρεία αναλύσεων Digital-i.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.