Ένα σοκαριστικό βίντεο που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ώρες, καταγράφει την τραγωδία που λίγο έλειψε να σημειωθεί στη διάρκεια άσκησης τωνΕιδικών Δυνάμεωνστην Κύπρο, όταν ένας αλεξιπτωτιστής έμεινε κρεμασμένος στον αέρα έξω από ένα C-130 για μερικά λεπτά.
Όλα ξεκίνησαν όταν το C-130 απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Λάρνακας. Όταν έφτασε περίπου στα 5.000 πόδια, άναψε πράσινο φως για τη ρίψη αλεξιπτωτιστών με στατικό ιμάντα.
Ο πρώτος εκ των 40 αλεξιπτωτιστών έπεσε στο κενό από την πλαϊνη πόρτα του αεροσκάφους. Ωστόσο, ο ιμάντας δεν άνοιξε το αλεξίπτωτο, με συνέπεια ο άντρας να μείνει κρεμασμένος στον αέρα, σε αποσταση 4,5 μέτρων από το αεροσκάφος, καθώς αυτό είναι το μήκος του ιμάντα.
Ο αλεξιπτωτιστής δεν έχασε το θάρρος του και προσπάθησε να ξεμπλοκάρει το αλεξίπτωτο, ενώ τον κρατούσε ο κρίκος ασφαλείας που συνδέει τον ιμάντα με τον σάκκο του αλεξίπτωτου. Τελικά, με αστραπιαίες κινήσεις, οι άλλοι αλεξιπτωτιστές που βρίσκονταν στο αεροπλάνο, τον τράβηξαν μέσα και απέτρεψαν τα χειρότερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος θα βραβεύσει τους κομάντος που συμμετείχαν στην επιχείρηση και αντιμετώπισαν την έκτακτη κατάσταση που συμβαίνει σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις αλλά και τους κυβερνήτες του μεταγωγικού αεροσκάφους C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας.
Δείτε βίντεο: Βίντεο-σοκ από άσκηση με αλεξιπτωτιστές: Κομάντο έμεινε κρεμασμένος έξω από ελληνικό C-130 και σώθηκε την τελευταία στιγμή
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.