Σαρώνει ο Joker: 415.000 εισιτήρια σε 10 ημέρες προβολής στην Ελλάδα

joker-ft

Ο Joker είναι από τις λίγες ταινίες που τα εισιτήρια που κόπηκαν αυξήθηκαν το δεύτερο τετραήμερο προβολώ

Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της και στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία Joker.

Μέσα σε δέκα ημέρες προβολής η ταινία με πρωταγωνιστή τον Χοακίν Φίνιξ έχει κόψει 415.563 εισιτήρια σε 179 αίθουσες.

Όπως σημειώνει, μάλιστα, ο Ελεύθερος Τύπος, ο Joker είναι από τις λίγες ταινίες που τα εισιτήρια που κόπηκαν αυξήθηκαν το δεύτερο τετραήμερο προβολών. Στην Αθήνα τα εισιτήρια αυξήθηκαν κατα 15% και πανελλαδικά κατά 7%.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ήταν τόσο μεγάλη η επιτυχία ώστε ακόμα και οι διανομείς ταινιών υποχρεώθηκαν σε προσωρινό «πάγωμα» νέων κυκλοφοριών καθώς τις δύο τελευταίες εβδομάδες οι πρεμιέρες περιορίζονται σε 4-5 στον αριθμό από 8-10 όπως συνήθως.

Αυτό που μένει να φανεί είναι αν ο Joker θα ξεπεράσει τα προηγούμενα ρεκόρ ταινιών όπως:

- Οι Νύφες του Παντελή Βούλγαρη που έκοψαν 750.000 εισιτήρια
- Το El Greco του Γιάννη Σμαραγδή με 1,2 εκατ. εισιτήρια το 2007
- Το Safe Sex με 1,5 εκατ. εισιτήρια το 1999
- Η Πολίτικη Κουζίνα του Τάσου Μπουλμέτη με 1,56 εκατ. εισιτήρια το 2003
- Ο Τιτανικός του Ντέιβιντ Κάμερον με 2 εκατ. εισιτήρια.

Σημειώνεται ότι ο Joker κάνει θραύση και παγκοσμίως με εισπράξεις ύψους 544 εκατ. δολαρίων - μέχρι στιγμής - μένοντας για δεύτερη εβδομάδα στην κορυφή του αμερικανικού box office.




ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fv

Η προβολή της «απαγορευμένης» ταινίας «Παύλος Μελάς» εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των «Ελευθερίων της Φλώρινας». Η προβολή θα γίνει  την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 18.30 στο πολιτιστικό κέντρο Φλώρινας, αίθουσα “Θεόδωρος Αγγελόπουλος” με δωρεάν είσοδο.

47
terminator_ar

Ο «Joker» εξακολουθεί να καλπάζει στα ταμεία προς το ένα εκατομμύριο εισιτήρια. Οσο για τις νέες αφίξεις αυτού του επταήμερου, από τη μια Πέδρο Αλμοδόβαρ σε κατάθλιψη και «Εξολοθρευτής» μία από τα ίδια!

emm_ar

Μια μικρή αναδρομή στα κρούσματα λογοκρισίας, σε εποχές που δεν «κοβόταν» μόνο ο κινηματογραφικός Μπελογιάννης, αλλά διαμόρφωναν ακόμα και τη Βουγιουκλάκη και αφόριζαν τον Αγγελόπουλο  - Ακατάλληλον διά ανηλίκους και... οικογενειάρχες, με πρώτο και καλύτερο εκείνο το «Ψωμί, σαρδέλα, Εμμανουέλα»!

11