«Legacy» σημαίνει «κληρονομιά» και αυτή της Subaru είναι αξιόλογη. Το
Subaru Legacy παραμένει ένα από τα αδικημένα μοντέλα της αγοράς για
λόγους που...
UPD:
«Legacy» σημαίνει «κληρονομιά» και αυτή της Subaru είναι αξιόλογη. Το Subaru Legacy παραμένει ένα από τα αδικημένα μοντέλα της αγοράς για λόγους που δεν άπτονται του κειμένου. Είχαμε στα χέρια μας την έκδοση ΜΥ2010, με τον κινητήρα των 2.0lt, 150PS και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ουσιαστικά είναι περιττό να επαναλαμβάνουμε κάθε φορά το «τετρακίνηση», εφόσον ισχύει για όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας (πλην του Justy) τα οποία διαθέτουν το σύστημα AWD με τα τρία διαφορικά.
Παραδοσιακά τα Subaru υστερούν σε εμφάνιση και υπερτερούν σε οδική συμπεριφορά και επιδόσεις. Η κατάσταση αυτή έχει ανατραπεί στο Legacy. Το οικογενειακό μοντέλο της Subaru εμφανισιακά ακροβατεί ανάμεσα στο Avensis και στο Lexus GS 450h. Στο εσωτερικό οι διαθέσιμοι χώροι είναι επιπέδου Audi A6.
Η ποιότητα των υλικών, η στιβαρή κατασκευή και η εργονομία είναι σε υψηλό επίπεδο. Μόνη ένστασή μας, η λειτουργία του ηλεκτρονικού χειρόφρενου που πρέπει να τη συνηθίσεις! Η διάταξη της ανάρτησης -γόνατα εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές των αποσβεστήρων- είναι προσανατολισμένη στην άνετη και ασφαλή μετακίνηση. Ετσι, το Legacy περνά αγέρωχο απ’ όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι πίσω επιβάτες ακόμη κι αν κάθονται σταυροπόδι δεν νιώθουν άβολα όταν το αυτοκίνητο περνάει από σαμαράκια.
Επιπλέον, ταξιδεύοντας με το Legacy, εκτιμάς την ποιότητα κύλισης και το σίγουρο πάτημα λόγω τετρακίνησης. Δυστυχώς αυτά επισκιάζονται από την υστέρηση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα. Με 15PS λιγότερα απ’ ό,τι ο προκάτοχός του και μόλις 20kgm ροπής αδυνατεί να τα βγάλει πέρα με τις απώλειες της τετρακίνησης και ενάμιση τόνο βάρους. Με τέσσερις επιβάτες και αποσκευές σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο, ο οδηγός δεν έχει την απαραίτητη ισχύ για ένα ασφαλές προσπέρασμα.
Το Legacy στις στροφές έχει τυπική συμπεριφορά Subaru, δηλαδή πρώτα γέρνει (αρκετά...) και μετά στρίβει. Το τιμόνι (ηλεκτρική κρεμαγιέρα) στερείται ακρίβειας, κάτι που θα ενοχλήσει τον οδηγό όταν θελήσει να τοποθετήσει με ακρίβεια το αυτοκίνητο στη στροφή. Φυσικά ο αντίλογος λέει ότι, αν θες σπορ Subaru, υπάρχει το Impreza. Δεν μπορώ να ξεχάσω όμως το προηγούμενο Legacy Spec B των 245PS - το θεωρώ ένα από τα πιο ισορροπημένα και οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει. Το νέο Legacy δεν απευθύνεται σ’ όσους ψάχνουν την αγωνιστική κληρονομία της Subaru. Αντίθετα μπορεί να αποδειχτεί εξαίρετη επιλογή για τον κάτοικο μιας ορεινής επαρχιακής κωμόπολης που αντιμετωπίζει έξι μήνες τον χρόνο βροχές και χιόνια. Ειδικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση που διαθέτει και 35kgm.
Βέβαια στις 32.000 ευρώ ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και ο υποψήφιος αγοραστής έχει πολλές επιλογές. Ανάμεσά τους, και το Forester!
Το πρόγραμμα Female Founders Hub @ Hospitality, από το WHEN και με την ουσιαστική υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, προσφέρει ευκαιρίες μάθησης, mentoring και δικτύωσης σε γυναίκες επαγγελματίες του HORECA.
Οι μοναδικές φόρμουλες της LA VIE EN ROSE κάνουν κάθε στιγμή ομορφιάς να μοιάζει με μικρή γιορτή – Ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές που θα μονοπωλήσουν τη φετινή λίστα δώρων.
Σε μια εποχή που όλα τρέχουν, πιέζουν και μικραίνουν, θα ήθελες να υπάρχουν κάποιες μικρές απολαύσεις που θα μπορείς να τις απολαμβάνεις λίγο περισσότερο, όπως τη νέα ΙΟΝ Σοκοφρέτα Double Choco