Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ουτοπία μία χειροκίνητη Toyota Supra
Ουτοπία μία χειροκίνητη Toyota Supra
Ακόμα παραμένει άγνωστο για το εάν η νέα Toyota Supra θα διατεθεί, στο άμεσο μέλλον σε μία έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο.
Κατά την διάρκεια της πρώτης εμφάνισης της νέας Supra στην αγορά των Φιλιππίνων, στην οποία παραβρέθηκε και ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, οι ερωτήσεις πάνω στο νέας γενιάς ιαπωνικό μοντέλο ήταν πολλές. Ίσως η σημαντικότερη ήταν αυτή που αφορούσε την πιθανότητα τοποθέτησης ενός χειροκίνητου κιβωτίου και το κατά πόσο είναι δυνατή η εξέλιξη μίας ακόμα πιο ισχυρής έκδοσης.
O κος Tada έδωσε την απάντησή του ρωτώντας τον δημοσιογράφο: «Εάν είχατε να επιλέξετε ανάμεσα σε μία νέα έκδοση της Supra ή στο λανσάρισμα ενός χειροκίνητου κιβωτίου, που θα δίνατε το μεγαλύτερο βάρος;». Και συμπλήρωσε: «Αυτό που βλέπετε εδώ αποτελεί την βάση της νέας Supra. Από εδώ και πέρα, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα σπορ αυτοκίνητα της Toyota, σε συχνά χρονικά διαστήματα θα έχουμε και τις ανάλογες αναβαθμίσεις. Βέβαια και σε αυτές υπάρχει η αντίστοιχη προτεραιότητα. Το ερώτημά μας είναι πως θα τις τοποθετήσουμε με βάση το πόσο σημαντικές είναι». Τα παραπάνω σχόλια του υπεύθυνου εξέλιξης τόσο της GT86, όσο και της Supra δείχνουν ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκλείει εντελώς την τοποθέτηση του χειροκίνητου κιβωτίου, κάτι που αρχικά δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη. Όπως αντίστοιχα συμβαίνει και με την κορυφαία, υποθετικά μιλώντας, έκδοση που θα διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα της BMW, με κωδικό S58, ο οποίος αποδίδει από 480 έως και 510 PS.
O κος Tada έδωσε την απάντησή του ρωτώντας τον δημοσιογράφο: «Εάν είχατε να επιλέξετε ανάμεσα σε μία νέα έκδοση της Supra ή στο λανσάρισμα ενός χειροκίνητου κιβωτίου, που θα δίνατε το μεγαλύτερο βάρος;». Και συμπλήρωσε: «Αυτό που βλέπετε εδώ αποτελεί την βάση της νέας Supra. Από εδώ και πέρα, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα σπορ αυτοκίνητα της Toyota, σε συχνά χρονικά διαστήματα θα έχουμε και τις ανάλογες αναβαθμίσεις. Βέβαια και σε αυτές υπάρχει η αντίστοιχη προτεραιότητα. Το ερώτημά μας είναι πως θα τις τοποθετήσουμε με βάση το πόσο σημαντικές είναι». Τα παραπάνω σχόλια του υπεύθυνου εξέλιξης τόσο της GT86, όσο και της Supra δείχνουν ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν αποκλείει εντελώς την τοποθέτηση του χειροκίνητου κιβωτίου, κάτι που αρχικά δεν ήταν στην ημερήσια διάταξη. Όπως αντίστοιχα συμβαίνει και με την κορυφαία, υποθετικά μιλώντας, έκδοση που θα διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα της BMW, με κωδικό S58, ο οποίος αποδίδει από 480 έως και 510 PS.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα