
|
Τεχνική ανάλυση W06 Hybrid |
|
|
|
Μονοκόκ: Ανθρακόνημα και κυψελοειδής δομή |
|
Δομή ασφαλείας Κυψέλη επιβίωσης για τον οδηγό που περιλαμβάνει ενισχυμένη δομή και ζώνες παραμόρφωσης, δομή εμπρόσθιας σύγκρουσης, πλευρική σύγκρουσης και πίσω σύγκρουσης όπως και roll bar |
|
Εμπρός ανάρτηση Ψαλίδια από ανθρακόνημα και ράβδοι στρέψης (push rod) με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς |
|
Πίσω ανάρτηση Ψαλίδια από ανθρακόνημα και ράβδοι ώσης (pull rod) με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς |
|
Ζάντες Κράμα μαγνησίου |
|
Ελαστικά Pirelli |
|
Φρένα Δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα, brake by wire πίσω |
|
Δαγκάνες Brembo |
|
Τιμόνι Υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα |
|
Ηλεκτρονικά Η στάνταρ ECU της FIA και η MES |
|
Δοχείο Καυσίμου ATL Kevlar-ενισχυμένο με πλαστικά χωρίσματα |
|
Λιπαντικά Petronas Tutela |
|
|
|
Μετάδοση: |
|
Κιβώτιο 8 σχέσεων + όπισθεν μηχανισμός από ανθρακόνημα, ημιαυτόματο |
|
Συμπλέκτης Δίσκος από ανθρακόνημα |
|
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος 5000mm |
|
Πλάτος 1800mm |
|
Ύψος 950mm |
|
Βάρος 702kg |
|
|
|
Μονάδα ισχύος |
|
Τύπος Mercedes-Benz PU106B Hybrid |
|
Βάρος 145 kg |
|
Συστήματα Κινητήρας εσωτερικής καύσεως Internal Combustion Engine (ICE) |
|
Ηλεκτροκινητήρας Motor Generator Unit - Kinetic (MGU-K) |
|
Ηλεκτροκινητήρας Motor Generator Unit - Heat (MGU-H) |
|
Υπερτροφοδότης Turbocharger (TC) |
|
Χώρος αποθήκευσης ενέργειας Energy Store (ES) |
|
Ηλεκτρονική διαχείριση Control Electronics (CE) |
|
Μονάδες ισχύος/οδηγό/σεζόν 4 |
|
|
|
Κυβισμός 1.6lt |
|
Κύλινδροι 6 |
|
Περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες |
|
Αριθμός βαλβίδων 24 |
|
Όριο στροφών 15000rpm |
|
Παροχή καυσίμου 100kg/hr (πάνω από 10.500rpm) |
|
Υπερτροφοδότης Συμπιεστής και τουρμπίνα καυσαερίων σε έναν άξονα |
|
Όριο περιστροφής turbo 125.000prm |
|
|
|
Σύστημα ανάκτησης ενέργειας |
|
Αρχιτεκτονική 2 ηλεκτροκινητήρες |
|
Μονάδα αποθήκευσης ενέργειας Μπαταρίες ιόντων λιθίου βάρους 20 – 25kg |
|
Αποθηκευόμενη ενέργεια ανά γύρο 4MJoule |
|
Max rpm MGU-K: 50,000 rpm |
|
Max power MGU-K: 120 kW (161 hp) |
|
Max energy recovery/lap MGU-K: 2 MJ |
|
Max energy deployment/lap MGU-K: 4 MJ (33.3sec με τέρμα γκάζι) |
|
Max rpm MGU-H: 125,000 rpm |
|
Max power MGU-H: Χωρίς περιορισμό |
|
Μax energy recovery/lap MGU-H: Χωρίς περιορισμό |
|
Max energy deployment/lap MGU-H: Χωρίς περιορισμό |



