Στα 48 της χρόνια η Τζένιφερ Λόπεζ μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι το πιο «μεγάλο» σε ηλικία μοντέλο της νεανικής και ιστορικής Guess. H λατίνα σταρ που είναι ηθοποιός, τραγουδίστρια και χορεύτρια συμμετέχει στη νέα καμπάνια της εταιρείας και όλα τα φώτα και τα μάτια είναι στραμμένα πάνω της.
Φορώντας καυτό κόκκινο σορτσάκι και ένα μικροσκοπικό λευκό τοπ η JLO πόζαρε στο φακό πάνω σε μια McLaren P1 αξίας 1,15 εκατομμυρίων δολαρίων. Η ίδια μιλώντας για τη συνεργασία της με την Guess είπε: «Είμαι ξετρελαμένη με την τιμή που μου έκαναν. Λατρεύω τα προϊόντα της και τα φοράω εδώ και πολλές δεκαετίες».
Βέβαια κάτι ήξερε η εταιρεία για την επιλογή που έκανε καθώς οι μετοχές της ανέβηκαν κατά 57% και οι πωλήσεις των ρούχων και των αξεσουάρ εκτοξεύτηκαν.
Κλείσιμο
Δείτε και άλλες φωτογραφίες από την καμπάνια της Guess με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ
Το πρόγραμμα Female Founders Hub @ Hospitality, από το WHEN και με την ουσιαστική υποστήριξη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, προσφέρει ευκαιρίες μάθησης, mentoring και δικτύωσης σε γυναίκες επαγγελματίες του HORECA.
Οι μοναδικές φόρμουλες της LA VIE EN ROSE κάνουν κάθε στιγμή ομορφιάς να μοιάζει με μικρή γιορτή – Ποιες είναι οι κορυφαίες επιλογές που θα μονοπωλήσουν τη φετινή λίστα δώρων.
Σε μια εποχή που όλα τρέχουν, πιέζουν και μικραίνουν, θα ήθελες να υπάρχουν κάποιες μικρές απολαύσεις που θα μπορείς να τις απολαμβάνεις λίγο περισσότερο, όπως τη νέα ΙΟΝ Σοκοφρέτα Double Choco