Η Βρετανική Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Παρακολουθήσεων απέκτησε Instagram
Μετάβαση στην εποχή των social media έκανε η GCHQ που δημοσίευσε την πρώτη της ανάρτηση στο Instagram – Στόχος να «ανοίξει τον κόσμο της κατασκοπείας» στο κοινό
Άνοιγμα στο κοινό κάνει το Κυβερνητικό Αρχηγείο Τηλεπικοινωνιών (GCHQ), που άνοιξε σήμερα λογαριασμό στο Instagram.
Η υπηρεσία ηλεκτρονικών παρακολουθήσεων – η βρετανική NSA- αποφάσισε να κάνει δημόσια εισβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά από πολλά χρόνια.
«Για πρώτη φορά το κοινό θα μπορέσει να έχει εικόνα για τη ζωή ενός αξιωματικού πληροφοριών – όχι μόνο για το τι κάνει στη δουλειά του, αλλά και για τα χόμπι τους, τον τρόπο ζωής τους και ίσως μερικές φορές και τις μασκότ των αγαπημένων τους ομάδων» αναφέρει η υπηρεσία σε ανακοίνωσή της.
Εκπρόσωπος της GCHQ δήλωσε: «Οι άνθρωποι γενικά γνωρίζουν ότι δουλεύουμε 24/7 για να κρατήσουμε τη χώρα ασφαλή, αλλά δεν έχουν την ευκαιρία να δουν πίσω από το προσκήνιο. Ελπίζουμε ότι αυτό θα βοηθήσει να διαλυθούν κάποιοι μύθοι και να δείξει ποιοι είμαστε ως άνθρωποι».
Μάλιστα, η υπηρεσία ανήρτησε και την πρώτη της φωτογραφία, που δεν είναι άλλη από μία φωτογραφία μιας πλευράς του κτιρίου, που έχει ταμπέλα που αναγράφει «Δεν επιτρέπεται η φωτογράφιση».
Η GCHQ είναι η πρώτη βρετανική υπηρεσία μυστικών πληροφοριών που δημιούργησε λογαριασμό στο Twitter το 2016 και σήμερα έχει πάνω από 75.000 ακολούθους.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.