Η NASA ανακοινώνει μία εντυπωσιακή ανακάλυψη για τον Άρη

curiositimesa

Στις 21.00 μ.μ ώρα Ελλάδας οι ανακοινώσεις - Η ανακάλυψη θα αφορά κάποιο εύρημα του ρομποτικού οχήματος «Curiosity»

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την πολυαναμενόμενη ανακοίνωση της NASA. Η επιστημονική κοινότητα κρατάει την ανάσα της καθώς στις 21.00 μ.μ ώρα Ελλάδας, η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία θα ανακοινώσει μία εντυπωσιακή ανακάλυψη για τον πλανήτη Άρη.

Η ανακάλυψη θα αφορά κάποιο εύρημα του ρομποτικού οχήματος «Curiosity» που «κόβει βόλτες» στον Κόκκινο Πλανήτη από τις 6 Αυγούστου του 2012, όταν προσεδαφίστηκε στην περιοχή Αιολίς Πάλους, στο κρατήρα Γκέιλ.

Η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία κρατά κλειστά τα χαρτιά της έως την τελευταία στιγμή γιατί τα πορίσματα της έρευνας απαγορεύεται να δημοσιοποιηθούν πριν επειδή τα έχει «δεσμεύσει» το επιστημονικό περιοδικό «Science» μέχρι την στιγμή της συνέντευξης.

Η συνέντευξη της ΝΑSΑ θα μεταδοθεί ζωντανά από τη «NASA TV», το Facebook Live, το YouTube και το Twitter/Periscope.

NASA TV Public-Education

Τι πληροφορίες έχει συλλέξει μέχρι τώρα το Curiosity για τον Κόκκινο Πλανήτη

Το πρόγραμμα Curiosity έχει κοστίσει μέχρι στιγμής 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια και η συμμετοχή του Ashwin Vasavada, επιστήμονα του ερευνητικού εργαστηρίου «NASΑ Mars Science Laboratory» στο JPL (ο επίσημος τίτλος του προγράμματος Curiosity) ενισχύει τις φήμες πως οι αποκαλύψεις της NASA θα αφορούν τα ευρήματα του ρομπότ γεώτρησης.

Το ρομποτικό όχημα «Curiosity» «οργώνει» το αρειανό έδαφος από τον Αύγουστο του 2012. Έχει μέγεθος μικρού αυτοκινήτου, με βάρος 899 κιλά,τρία μέτρα μήκος, 2,7 μέτρα πλάτος και 2,2 μέτρα ύψος. Το ρομπότ φέρει επιστημονικό εξοπλισμό με τον οποίο μπορεί να αναλύσει τη χημική σύσταση δειγμάτων που λαμβάνει.Τα όργανα αυτά είναι το φασματόμετρο μάζας για την ταυτοποίηση χημικών στοιχείων, ο αέριος χρωματογράφος για τη χημική ανάλυση πετρωμάτων, καθώς και το φασματόμετρο λέιζερ για τη μέτρηση ελαφρών στοιχείων που σχετίζονται με τη ζωή, όπως ο άνθρακας, το οξυγόνο και το άζωτο.

-Από τις πρώτες εβδομάδες μετά την προσεδάφισή του, το Curiosity είχε ενδείξεις ότι κάποτε έτρεχε νερό στον πλανήτη.Συνέλεξε φωτογραφίες από πετρώματα που αποτελούνται από χαλίκια και άμμο με βάση τις οποίες ο επιστήμονες κατέληξαν στο εξής συμπέρασμα:από το μέγεθος και το στρογγυλεμένο σχήμα τους κάποτε μετακινήθηκαν και διαβρώθηκαν από τρεχούμενο νερό.

- Τον Νοέμβριο του 2012 το Curiosity εντόπισε χώμα που μοιάζει εντυπωσιακά με την ηφαιστειακή άμμο των νησιών της Χαβάης ενισχύοντας την θεωρία ότι κάποτε ο Κόκκινος Πλανήτης είχε φιλοξενήσει μικροβιακή ζωή.

-Tον Σεπτέμβριο του 2013, η NASA ανακοίνωσε ότι το «Curiosity» εντόπισε με τα όργανά του απρόσμενες ποσότητες νερού στο αρειανό έδαφος.Το ρομποτικό όχημα ανέλυσε το πρώτο του δείγμα αρειανής σκόνης, την οποία εξαέρωσε με υψηλή θερμοκρασία -στους 835 βαθμούς Κελσίου- και αμέσως κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πιο άφθονο στοιχείο ήταν οι υδρατμοί.

- Πρόσφατα το ρόβερ κυκλοφόρησε στο You Tube ένα βίντεο που δείχνει το κεφάλι ενός αγάλματος στην άμμο με το γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel» να επισημαίνει:«Μπορείτε να δείτε πολύ καθαρά: το πηγούνι, το στόμα, τη μύτη, τα μάτια, τα αυτιά», Θα μπορούσε να είναι ένας πολεμιστής που φοράει κράνος. Η πέτρα αυτή, που έχει διάσταση μόνο μερικά εκατοστά, βρίσκεται σε μια φωτογραφία που έστειλε το διαστημικό όχημα «Curiosity» της NASA.

κοκος

εφαγα Αρειανο τραχανα με στακοβουτυρο

Spy

Βρήκαν τόν τάφο τού Μεγάλου Αλεξάνδρου μέ Σλαβοσκοπιανή επιγραφή!

MASA news

Γατάκια....., την εποχή που τρώγατε βελανίδια στον Αρη, οι δικοί μας σκάλιζαν την προτομή του πολεμιστή Καρανίκα στις πέτρες του κόκκινου πλανήτη. Ανταπόκριση από Κοσμοδρόμιο Τερενς/Καλαμάτας.

dim

Αν δε πεις τη καθημερινή σου βλακεία δεν αντέχεις φασιστάκο. Άντε πάρε τώρα τα χαπάκια σου και νάνι, ναζιστικό χαϊβάνι...

Καρντασης

Και τι μας νοιάζει για τον Άρη που παίζει Β εθνική. Για τον ΠΑΟΚ που του κλέψανε το πρωτάθλημα δεν είπε τίποτα η NASA. Το αθηναϊκό κατεστημένο έχει παντού πλοκάμια.

Aris

Ανεβήκαμε α',από του χρόνου θα τον πίνετε κανονικά.

Please ....οχι αλλες

παπαριες απο τη ΝΑSA......Θυμαμαι την προσεληνωση ......τοτε που κυματιζε ..... η Αμερικανικη σημαια , ετυχε να πανε μερα , που ειχε πολυ αερα στη σεληνη . Ειχε παλιοκαιρο .... ( Βλ. video.... ).

Εσυ μνημονια μεχρι

να πας στο φεγγαρι

....και ευσημα ....

σε σενα ....που πηγες .

κκε

απο βλακειες τα πας μια χαρα .η αγνοια σου εχει μεινει στα ιδια επιπεδα απο το 1970;!!!!!

Belle

Η Σελήνη δεν εχει ατμόσφαιρα για να φυσάει.. εχει ομως βαρύτατα και αυτή ηταν η αιτία που κουνιόταν η σημαια για καποια ώρα. Είσαι τελείως άσχετος.

Και η γη εχει

βαρυτητα , αλλα δεν ειδαμε ποτε σημαιες να κυματιζουν .....χωρις αερα .Ξανακοιταξε το βιντεο και θα δεις και αλλα αφυσικα .....σκιες απο φωτα κτλ...κτλ ....

plaka

Πλακα-πλακα, δεν υπαρχει λογος να ανησυχεις γιατι δεν εισαι μονος. Πολοι Ελληνες πιστευουν τετοιες χαζες συνομοτικες θεωριες. Το λες με υπονοουμενα αλλα ξερουμε οτι θελεις να πεις οτι η προσεληνωση δεν εγινε ποτε-ισως γιατι εισαι κι εσυ στο πακετο φανατικων αντιαμερικανων και το μισος σου χρωματιζει την αντιληψη. Σαν φιλικη συμβουλ θα ελεγα να αφηνες το πληκρολογιο και ανοιγες κανενα σοβαρο βιβλιο. Αν το διαβασμα ειναι δυσκολο, σκεψου για μερικες μερες απο μονος σου, πως τοσα αιωρουμενα σωματα κινουνται στο διαστημα ακομα κι αν δεν υπαρχει αερας και ισως καταλαβεις πως σε μεταχειριζονται τα μεσα που ακους και οι καφενειακες κουβεντες. Φιλικα.

Το οτι δεν τους παω

ουτε με σφαιρες ....ειναι γεγονος .Αλλα εσυ που διαβασες ....και σκεφτηκες.....γιατι δεν μου λες και εμενα του καφενοβιου ..., τα αποτελεσματα της σκεψης και της αναγνωσης σου , αλλα μου υποδεικνυεις δρομους .....που θα με ταλαιπωρισουν ? . Η , τελος παντων ...., ποια βιβλια θα πρεπει να διαβασω ..... ( φιλικα ) .

Πόπη

Ελπίζω να μη βρουν τον Κούλη γιατί θα τρελαθούμε.

Τι μπορεί να έχει ανακαλύψει στον Άρη ?

Ή κουτάκι αναψυκτικού ή καμιά πλαστική σακούλα.

germanotsolias