Ολυμπιακός: Χρήστου και Καραλής θα τιμηθούν από την ΠΑΕ πριν το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό
Ο Απόστολος Χρήστου και ο Εμμανουήλ Καραλής θα τιμηθούν για τα μετάλλια που κατέκτησαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Πριν από την έναρξη του αγώνα με τον Λεβαδειακό την Κυριακή (20/10), στο «Γ. Καραϊσκάκης», η ΠΑΕ Ολυμπιακός θα βραβεύσει δύο αθλητές του ΟΣΦΠ που θριάβευσαν στο Παρίσι.
Τον Απόστολο Χρήστου, ο οποίος κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 200 μέτρα ύπτιο και τον Εμμανουήλ Καραλή, ο οποίος κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στον τελικό του άλματος επί κοντώ.
Τόσο ο κολυμβητής όσο και ο επικοντιστής ανήκουν επί χρόνια στον Ολυμπιακό ΣΦΠ.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους