Μπρουκ Σιλντς: Στα 56 της χρόνια, είναι έτοιμη να ζήσει νέες εμπειρίες
Η διάσημη ηθοποιός μίλησε για τα χρόνια που περνούν, το πώς αντιμετωπίζουν οι γυναίκες τα «γηρατειά» και τόνισε, πως όσο μεγαλώνει κανείς, πρέπει να μαθαίνει νέα πράγματα
Μεγαλώνοντας, η Μπρουκ Σιλντςέχει θέσει ως βασική αρχή της ζωής της να απομακρύνει από γύρω της κάθε μιζέρια και αρνητισμό.
Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο Yahoo Live αναφερόμενη στην νέα καμπάνια που συμμετέχει για την εταιρεία κρασιών Clos du Bois, η ηθοποιός τόνισε τη σημασία του να αλλάζει κανείς νοοτροπία, όσο τα χρόνια περνούν και να μη μένει στάσιμος.
«Το θέμα μας είναι να αλλάξει η νοοτροπία των μεγαλύτερων. Να μιλάμε για ζωντάνια και αυτοπεποίθηση. Αυτό θέλει να περάσει και το νέο μας κρασί. Είναι για ανθρώπους που λατρεύουν να ζουν. Φτάνει σε κάποια ηλικία και πρέπει να νιώθεις πλούσιος μέσα σου, να ξεκινάς νέα πράγματα», είπε αρχικά η Μπρουκ Σιλντς.
Όπως είπε στη συνέχεια, ένα «παράδειγμα γυναίκας» για εκείνη είναι η Κόρτνεϊ Κοξ, η οποία παρά το γεγονός ότι έχει κλείσει τα 50, δείχνει πως έχει ακόμα πολλά να κάνει και να δώσει.
«Η Κόρτνεϊ είναι το τέλειο παράδειγμα αυτής της αλλαγής. Η κόρη της είναι μεγάλη πλέον, κι εκείνη κάνει νέα πράγματα, σκηνοθετεί, παίζει πιάνο. Υπάρχουν τόσα πράγματα να κάνεις, όταν νιώθεις την ελευθερία να ζήσεις πραγματικά τη ζωή σου και να έχεις λιγότερο άγχος για τους γύρω σου», δήλωσε.
Η Μπρουκ Σιλντς έχει μιλήσει πολλές φορές για το πώς αντιμετωπίζουν οι γυναίκες το πέρασμα του χρόνου.
Πρόσφατα, είχε αναφέρει πως η ίδια αρνείται να ασχοληθεί άλλο με τα σημάδια της γήρανσης. Αντιθέτως, από εδώ και στο εξής θα αγκαλιάζει κάθε στοιχείο πάνω της, αντί να το πολεμάει, ακόμα κι αν δεν της αρέσει.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.