Μέμος Μπεγνής: Η τηλεόραση είναι μια μηχανή κρέατος, είμαστε αναλώσιμοι
«Στην τηλεόραση τα νέα παιδιά γίνονται γνωστά αμέσως και σε δύο χρόνια δεν τα ξέρει κανείς και κάπως έτσι, έρχεται η κατάθλιψη και τα ψυχοφάρμακα» πρόσθεσε
Ο Μέμος Μπεγνής έδωσε συνέντευξη κι αναφέρθηκε στην επαγγελματική του πορεία, την προσωπική του ζωή, αλλά και την τηλεόραση.
Ο ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Ελένη» κι αρχικά, αναφέρθηκε στην πρόταση που του έγινε.
«Όταν τέθηκε θέμα για παρουσίαση, δεν μου άρεσε που δεν θα είχα λόγο στο περιεχόμενο της εκπομπής. Αυτό που παρουσιάζει η Ευγενία Σαμαρά είναι κάτι που της πάει πάρα πολύ και κάτι που θα μπορούσα να παρουσιάσω κι εγώ. Οπότε, του χρόνου να την απολύσουν και να το πάρω εγώ. Δεν πέρασα ποτέ κρίση ηλικίας. Ούτε στα 30, ούτε στα 40 κι ελπίζω ούτε και στα 50», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cxlih8qd7t3t)
Στη συνέχεια, μίλησε για το ενδεχόμενο να αποκτήσει παιδί. «Εγώ θα μάλωνα με τη μητέρα μου, αν μου έλεγε "πότε θα γίνω γιαγιά;". Ποτέ! Το παιδί σου το κάνεις για να ανοίξει τα φτερά του», δήλωσε.
Αναφορικά με την τηλεόραση και τα social media, είπε: «Έχουμε γίνει ζόμπι με τα κινητά, όπως κι εγώ. Όταν το συνειδητοποιώ, το φρενάρω. Στην τηλεόραση τα νέα παιδιά γίνονται γνωστά αμέσως και σε δύο χρόνια δεν τα ξέρει κανείς και κάπως έτσι, έρχεται η κατάθλιψη και τα ψυχοφάρμακα. Η τηλεόραση είναι μια μηχανή κρέατος. Είμαστε αναλώσιμοι κι αμέσως, πάμε στον επόμενο. Δεν κατακρίνω όσους κάνουν ψυχοθεραπεία, απλά νομίζω ότι έχει γίνει της μόδας. Με το παραμικρό έχουμε γίνει ευαίσθητοι».
Τέλος, αναφέρθηκε στη Μιμή Ντενίση. «Με τη Μιμή Ντενίση δηλώνω ερωτευμένος», κατέληξε. Ειδήσεις σήμερα:
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.