Πανελλαδικές: Πόσο πέφτουν οι βάσεις και σε ποιες σχολές

Πανελλαδικές: Πόσο πέφτουν οι βάσεις και σε ποιες σχολές

Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από τη βαθμολόγηση των γραπτών - Πανωλεθρία στα Μαθηματικά με αποτέλεσμα Πολυτεχνεία και Σχολές Πληροφορικής να πέσουν - Διατήρηση βάσεων στις Ιατρικές

Μεγαλύτερη πτώση στις περιζήτητες σχολές του Πολυτεχνείου και των Οικονομικών Τμημάτων, διατήρηση των Ιατρικών Σχολών στο ύψος τους, αλλά με πτωτικές πιέσεις μετά τα δύσκολα θέματα σε σχέση με πέρσι στο μάθημα υψηλής βαρύτητας, τη Βιολογία Προσανατολισμού, και μικρές αυξομειώσεις στις Νομικές Σχολές είναι τα πρώτα συμπεράσματα για την πορεία των βάσεων από τις φετινές Πανελλαδικές
Εξετάσεις που ολοκληρώνονται σήμερα, με Μαθηματικά και Ιστορία Γενικής Παιδείας.

Στη συνέχεια, από τις 22 έως τις 30 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων ενώ τα βαθμολογικά στοιχεία αναμένεται να ανακοινωθούν περί τα τέλη του μήνα.

Πανωλεθρία σημειώθηκε στο μάθημα των Μαθηματικών, που θα συμπαρασύρει σε πτώση τις σχολές των Θετικών Επιστημών, τα Πολυτεχνεία, τις σχολές Πληροφορικής και τις Οικονομικές Σχολές. Οπως προκύπτει από τα εξεταστικά κέντρα που έχουν βαθμολογήσει τα Μαθηματικά, σε 1.500 γραπτά από Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόνο 8 βαθμολογήθηκαν με άριστα, ενώ ποσοστό μεγαλύτερο του 50% βαθμολογήθηκε με βαθμό κάτω από 5. Εξάλλου, περίπου το 30% των εξεταζομένων κινήθηκε γύρω στο 10. 

Σύμφωνα με στοιχεία από άλλο βαθμολογικό κέντρο, σε 1.000 γραπτά μόνο 5 βαθμολογήθηκαν με άριστα, ενώ ποσοστό 30% κινήθηκε γύρω στο 10 στα Μαθηματικά. Σε άλλο βαθμολογικό κέντρο, στο ίδιο μάθημα, σε 500 γραπτά μόνο ένα πήρε 80 και όλα τα υπόλοιπα κάτω από αυτή τη βαθμολογία.  Σύμφωνα με στοιχεία για τα μαθήματα Χημεία, Ανάπτυξη Εφαρμογών και Οικονομία, οι βαθμολογίες διαμορφώνονται χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι, με πολλά γραπτά να είναι κάτω από τη βάση. 

Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ) Γιάννης Βαφειαδάκης, αναμένεται πτώση των μορίων στις περιζήτητες σχολές των Πολυτεχνείων, αλλά και στα Οικονομικά Τμήματα, σε κάποια από τα οποία η πτώση μπορεί να φτάσει και τα 1.000-1.500 μόρια, ενώ η πτωτική πορεία θα ξεκινήσει από τις σχολές όπου σημειώνονται υψηλές βαθμολογίες και θα είναι μεγαλύτερη απ’ ό,τι στις αποκαλούμενες μεσαίες. 

Σε ό,τι αφορά τις Ιατρικές Σχολές και γενικότερα τις σχολές Υγείας, τα θέματα της Βιολογίας στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι την περασμένη Παρασκευή κρίθηκαν δυσκολότερα από τα περσινά, οπότε θα σημειωθεί πτώση σαφώς μικρότερη από αυτήν στα Πολυτεχνεία. Επίσης η Χημεία, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, φαίνεται ότι δυσκόλεψε τους υποψηφίους. 

Στις Νομικές και γενικότερα στα τμήματα των Ανθρωπιστικών Σπουδών οι βάσεις αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα με τα περσινά με μικρές αυξομοιώσεις. 

Τα δυσκολότερα θέματα σε σχέση με πέρυσι στα Μαθηματικά και τα Αρχαία φαίνεται ότι επηρεάζουν περισσότερο τις φετινές βάσεις. Για τα Μαθηματικά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία αναφέρει: «Καλύφθηκε μεγάλο μέρος της ύλης, όχι όμως στο απαραίτητο εύρος της. Αρκετά ερωτήματα ήταν επικεντρωμένα σε συγκεκριμένο κεφάλαιο που αναφέρεται σε προηγούμενες τάξεις. Ωστόσο, ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή ανάπτυξη των θεμάτων, παρότι σε κάποια ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα. Τα θέματα έκρυβαν φέτος ορισμένες εκπλήξεις. Στο πρώτο θέμα -και συγκεκριμένα στο ζήτημα Α2.β.- ζητήθηκε για πρώτη φορά αιτιολόγηση απάντησης σε ερώτηση κλειστού τύπου (Ψευδής - Αληθής), που εξετάζει την κριτική ικανότητα των υποψηφίων. Τα υπόλοιπα θέματα απαιτούσαν μεγάλη ευχέρεια στις πράξεις και άριστες αλγεβρικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις του Λυκείου».

Στην εξέταση των Αρχαίων εδόθησαν στους υποψηφίους ένα διδαγμένο κείμενο του Πλάτωνα (Πρωταγόρας 322d-323c) και ένα αδίδακτο του Ισοκράτη (Φίλιππος, 26-27). «Τα ερωτήματα που συνοδεύουν το διδαγμένο κείμενο είναι σαφή και κατανοητά. Η αναμενόμενη -όπως και κάθε χρόνο- επιλογή του διδαγμένου επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα ανανέωσης της ύλης», ανέφερε η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων (ΠΕΦ). Το αδίδακτο κείμενο χαρακτηρίζεται θέμα μέτριας δυσκολίας και όχι πιο απαιτητικό από το αντίστοιχο των εξετάσεων του 2016. Θεωρείται πιθανό οι βαθμολογίες να κυμανθούν σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια σε κάποιες σχολές, στο σύνολό τους πάντως οι βάσεις αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. 

Οσον αφορά στο μάθημα της Ιστορίας, η ΠΕΦ υπογράμμισε ότι «οι ερωτήσεις κάλυπταν σημαντικό εύρος της εξεταστέας ύλης και ορισμένες επαναλαμβάνονταν σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια». Για τη χρήση των πηγών, επισήμανε ότι «ο μαθητής μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία των πηγών και αυτά του εγχειριδίου για να απαντήσει». Τέλος, για το τέταρτο θέμα εξηγούσε ότι «ο υποψήφιος έπρεπε να χρησιμοποιήσει συνδυαστική και συνθετική μέθοδο για να επεξεργαστεί τις γνώσεις που του παρέχουν το βιβλίο και οι πηγές, καθώς και να γνωρίζει τα γεγονότα».

Οπως εξηγούν καθηγητές, η Φυσική θεωρείται μάθημα-βαρόμετρο για την πορεία των βάσεων στις δημοφιλείς πολυτεχνικές και ιατρικές σχολές. «Η επιλογή των φετινών θεμάτων εξυπηρετεί τον σκοπό διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων», ήταν το γενικό σχόλιο της Ενωσης Φυσικών. 

«Αν και τα φετινά θέματα της Φυσικής δεν περιελάμβαναν κάποιο “πειραματικό” θέμα, όλα περιλαμβάνονται στα διδασκόμενα και δεν είχαν ασάφειες ή λάθη», σχολίασε και η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ). Από την πλευρά της, η ΟΕΦΕ τόνισε ότι «ένας μαθητής μέτριας δυναμικότητας μπορούσε να προσεγγίσει το 10-12, αλλά στη συνέχεια δυσκόλευαν, με αποτέλεσμα το άριστα να είναι μόνο για μαθητές που έχουν προετοιμαστεί σωστά και έχουν κατανοήσει καλά τις έννοιες του προγραμματισμού». Εκτός από τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων, οι βάσεις θα καθοριστούν από τον αριθμό των υποψηφίων που θα δηλώσουν κάθε σχολή, αλλά και τη σειρά προτίμησης των τμημάτων στα μηχανογραφικά δελτία. 

Σημαντικός παράγοντας που θα καθορίσει το ύψος των βάσεων το 2017 είναι και ο αριθμός των εισακτέων στα δημοφιλή τμήματα, που φέτος με μικρές εξαιρέσεις, όπως οι σχολές του 4ου Επιστημονικού Πεδίου, Ιατρικές, Πολυτεχνικές και Οικονομικά, όπως και τα τμήματα της Νομικής, καταγράφουν πτώση. 

ΣΧΟΛΙΑ (19)

stp

Αμεσα ο υπουργός να αποφασίσει οι μαθητές από την Λέσβο @ και την Μυτιλήνη , να εισαχθούν χωρίς εξετάσεις στις σχολές που δήλωσαν , όχι μόνο στους Γύφτους.

ΜΙΚ

Εγώ θα πρότεινα να εξετάζεται στις εισαγωγικές εξετάσεις και η Γεωγραφία της Ελλάδας και μάλιστα ως βασικό μάθημα.

σύστημα υπό διάλυση

Το εκπαιδευτικό σύστημα έχει πολλές αδυναμίες ,αλλά όλοι σφυρίζουν αδιάφορα.Στις μικρές τάξεις γίνεται καλή δουλειά.Στο γυμνάσιο και το λύκειο η κατάσταση είναι απελπιστική ,οι καθηγητές συμπεριφέρονται σαν να κάνουν αγγαρεία και αδιαφορούν για τους μαθητές.Η κακή διδασκαλία ,έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές να στρέφονται στα φροντιστήρια και να ξοδεύουν αρκετά χρήματα.Στις πανελλαδικές έρχεται η μεγαλύτερη απογοήτευση , καθώς τα θέματα δεν είναι της ίδιας δυσκολίας με το σχολικό βιβλίο ,επομένως αυτός που δεν πηγαίνει φροντιστήριο καταλήγει στην πυρά.Επίσης κάποια παιδιά κάνουν την ύλη της τρίτης λυκείου τρεις χρονιές ,στα ιδιωτικά ως επί το πλείστον ,συνεπώς έχουν τρομερό προβάδισμα έναντι άλλων μαθητών.Όσο για το ότι είναι η διαδικασία για επιλογή των καλύτερων ,φοιτητής από γνωστό πανεπιστήμιο των Αθηνών δεν ήξερε να υπολογίσει μια σειρά Τaylor.Αυτός αύριο θα διδάσκει σε φροντιστήριο μαθητές .Ένα χάος επικρατεί ,η τσαπατσουλιά και η προχειρότητα έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο.

ψέματα και αλήθειες

Το λοιπόν έχουμε και γράφουμε. Πρώτον:Πάψτε να δικαιολογειστε.Δε περάσατε γιατί δε διαβάσατε. Δεύτερον:Δε περάσατε γιατί κατά βάθος δεν θέλετε,και δεν έχετε στόχο. Τρίτον:Σταματήστε να παραμυθιαζετε τους εαυτούς σας και τους γύρω σας. Τέταρτον:Όταν δε γράφεις καλά,φταις εσύ και κανένας άλλος. Πάψε να ρίχνεις τις ευθύνες στους καθηγητές..στη κακιά ώρα..στο πονοκοιλο και άλλες πα@αρες. Αν γουστάρεις πραγματικά πετυχαίνεις.Τα "ξουραφια"ποτέ δε χάνονται!Κοπιάζουν και πετυχαίνουν.

μακης- η πικρη αληθεια.

Ενας μαθητης που ειναι διαβασμενος στο γυμνασιο λυκειο καθημερινα , δεν ειχε να φοβηθει τιποτα απο τις πανελληνιες , αλλωστε και τα μαθηματικα ηταν ευκολα αρκει να μην παπαγαλιζες τις προηγουμενες χρονιες . θελει μελετη εμβαθυνση και αναπτυξη .Ετσι ειναι τα μαθηματικα. εδω φανηκαν και οι μαθητες ' φουσκες' δηλαδη αυτοι που εβγαλαν απολυτηριο λυκειου με 20 και εγγραψαν για 8- 10.000 μορια αυτο κατι δειχνει..... οτι επειδη ηταν καλα παιδια επαιρναν 20αρια ή επειδη ο θειος μου ειναι υποδιευθυντης 'παρε ενα 20αρι στα μαθηματικα' αμ δεν ειναι ετσι... εαν παρατηρησετε πολλοι γονεις μεχρι και το λυκειο κανουν κοινωνικη πολιτικη και ερχονται σε κοινωνικες επαφες με δασκαλους και καθηγητες για να τους χαριζουν καλους βαθμους (τραπεζωματα , εκδρομες κλπ)

Φετινός Υποψήφιος

Ακούω και βλέπω πολλούς να υποστηρίζουν έντονα την συνέχιση των πανελληνίων επειδή είναι "αδιαβλητό" και "δικαιο" σύστημα εισαγωγής στην γ/βαθμια. Δεν διαφωνώ στην αδιαβλητοτητα των εξετάσεων , είναι όμως δυνατόν να τις παρουσιάζετε ως δίκαιες ; Αλήθεια , πόσοι από αυτούς τους 5 στους 1000 θα πετύχαιναν χωρίς φροντιστήριο ή/και ιδιαίτερα και μια ντουζίνα εξωσχολικών βιβλίων ; Αυτή είναι η συνταγματικά κατοχυρωμένη δωρεάν παιδεία σας ,αυτή που σε υποχρεώνει να πληρώσεις ένα σκασμό λεφτά . Και , όχι , δεν είμαι από αυτούς που δεν πήγαν φέτος φροντιστήριο, γιατί αυτοί σπανίζουν βλέπετε. Μπορεί κα χρωστάμε στην τράπεζα το σπίτι μας , μπορεί να μας λείπουν οι ανέσεις και κάποιες φορές τα βασικά ( τηλέφωνο , ασφαλές αυτοκίνητο κτλ ) αλλα το φροντιστήριο,φροντιστήριο... Νιώθω τύψεις που οι γονείς μου αντί να δώσουν αυτά τα ουκ ολίγα χρήματα για την κάλυψη των αναγκών μας , επέλεξαν να τα σπαταλήσουν στην παραπαιδεία... Και σας ρωτάω , πόσο δωρεάν είναι η παιδεία για αυτούς που βρίσκονται πραγματικά σε ανάγκη , γιατί εγώ μιλάω ίσως εκ τους ασφαλούς έχοντας τα απαραίτητα .*Για να σας προλάβω ,όχι δεν απέτυχα φέτος στις εξετάσεις *

και άλλες αλήθειες..

Μη νιώθεις τύψεις.Τυψεις να ένιωθες αν τα χρήματα πήγαιναν χαμένα. Δε μας γράφεις όμως ποιο θα ήταν το καλλιτερο σύστημα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο για σένα. Άκου φίλε,τζάμπα παιδεία και ειδυλλιακα φτιαγμένη δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ. Η σωστή μάθηση δε μπορεί να πραγματοποιηθεί με 30 μαθητές σε κάθε τάξη! Πως θα κάνει μάθημα ΣΩΣΤΟ ο καθηγητης.; Λογικό δεν είναι; Εκτός αν η κάθε τάξη δε ξεπερνά τους 10 μαθητές. Πράγμα αδύνατο για τα ελληνικά δεδομένα,και όχι μόνο..

ΜΙΚ

Σωστά αυτά που γράφεις. Αυτός που έχει κάνει φροντιστήριο έχει (κατά μέσον όρο) σίγουρα πολύ περισσότερες πιθανότητες από κάποιον που δεν έκανε. Δεν μπορώ όμως με τίποτα να σκεφτώ κάποιον τρόπο εισαγωγικών εξετάσεων που με τον α ή β τρόπο δεν θα ίσχυε το προηγούμενο. Υπάρχει βέβαια η κλήρωση, αλλά καταργείται έτσι η αξιοκρατεία. Μήπως έχεις να προτείνεις κάτι που να βγάζει τα φροντιστήρια από τη μέση;

Ελλάς ώρα μηδέν

Το 1-2% των νέων κάνει κάτι, η υπόλοιπη μάζα-πλέμπα προορίζεται για δυο πράγματα στην φοιτητική της ζωη, εκτός απο το να πάρει(;) κουτσα στραβά κάποτε ένα χαρτί: οι μισοί καφέ-ποτό-παραλια-ρουχα-τατουαζ, και όλα αυτά για το ίνσταγκραμ ( αντε και για βαθύ προβληματισμο κανένα βιντεακι στο γιουτιουμπ) και οι άλλοι μισοί "επαναστα"-μπαφο-θολοκουλτουρα-μολοτοφ-γκραφιτι-κτλ. Καληνύχτα.

Αδιανόητο!

Κατηγορούμε τους εκπαιδευτικούς ότι δεν κάνουν δουλειά στο σχολείο. Όλοι οι μαθητές σήμερα (το 99%), από 1η Γυμνασίου σχεδόν, κάνουν φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Επιτρέπεται να βλέπουμε τέτοια χάλια στις Πανελλαδικές; Με τόσο ιδιαίτερο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μαθητής που γράφει κάτω από 18 σ' αυτή τη χώρα. Κάποιοι λένε ότι τα θέματα ήταν δύσκολα. Μακάρι να ήταν πάντα έτσι. Τα δύσκολα είναι για τους ανθρώπους. Τα αυτονόητα τα απαντάει και η προγιαγιά μου που δεν πήγε σχολείο. Δυστυχώς: η Παιδεία έγινε πτώμα τυμπανίζον!

άντε πια με τις ψωνάρες!

Τι να σου κάνει ρε φίλε το ιδιαίτερο μάθημα όταν είσαι μπουμπουνας; Το ιδιαίτερο μάθημα για όσους ξέρουν,οσο και να βοηθούν δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν ποτέ έναν μαθητή του 10 ...σε 18! Θα τον κάνουν όμως να πάει στο 13.Μεχρι εκεί! Τα ιδιαίτερα μαθήματα θα απογειώσουν τον ήδη καλό μαθητη.Δηλαδη τον μαθητή ας πούμε του 16,του 17.Εκει μάλιστα! Αλλά πώς να το κάνουμε,υπάρχουν και εκεί κάποιες προδιαγραφές.Δεν είναι όλα τα μυαλά ίδια. Καλό θα είναι να το ξέρουν και οι γονείς αυτό,και να μη φορτώνουν τα παιδιά τους άσκοπα!Πετάνε και τα λεφτά τους κιόλας δίχως νόημα. Ο γονιός πρέπει και οφείλει να είναι ο μάνατζερ του παιδιού του. Να αναγνωρίσει τις δεξιότητες του παιδιού του..τα ταλέντα του,και τη κλίση του. Και μετά να το κατευθύνει σωστά. Ο γονιός δε πρέπει να βγάζει απωθημένα δικά του.Και τελικά καταστροφικά για το παιδί του.

Είναι τραγικό!!!

Από τη μια θέλει να κάνει με φασιστικό τρόπο υποχρεωτική την εκπαίδευση των παιδιών από 4 ετών και από την άλλη θέλει να ρίξει το επίπεδο της μάθησης με την κατάργηση των πανελλαδικών, με την αφαίρεση διδακτικών ωρών από αρχαία και άλλα σημαντικά μαθήματα. Τί πρανοϊκό ειναι αυτό; Έλεος! Σαφώς και είμαι κατά της κατάργησης των πανελλαδικών και εννοείται έχω δώσει! Αλλά και αυτό που το παιδί να πηγαίνει από 4 χρονών σχολείο είναι τραγικό και το δικαιολογεί για να μπορεί ο γονέας να εργάζεται τη στιγμή που ύπάρχει τόση ανεργία συν ότι ο γονέας θα έχει ένα ακόμα ποσό εξόδων. Γιατί πηγαίνοντας το παιδί σχολείο ακόμα και τόσο μικρό ο γονέας επιβαρύνεται με ένα σωρό έξοδα. Προτού πάει το παιδί σχολείο παίρνει έναν κατάλογο αγορών. Και τελευταίο και το πιο σημαντικό. Εγώ θέλω να κρατώ το παιδί μου σπίτι και να το φροντίζω εγώ, γιατί να μου το επιβάλλει; Ντροπή!! Υποτίθεται ότι τοποθετείται κατά του φασισμού, Σαφώς και τοποθετούμαι αντίθετα στην υποχρεωτική εκπαίδευση από τα 4 και υποστηρίζω σε κάθε περίπτωση την μη πραγμάτωσή του. Τέλος λένε να δωθεί δυνατότητα να μπαίνουν οι ρομά στα ΑΕΙ. Μα ποιος είπε ότι απαγορεύονταν. Άνετα φοιτά ο ρομά στα ΑΕΙ. οι ίδιοι οι ρόμά κατά βάθος δεν το θέλουν. Και θα σας πω προσωπική μαρτυρία. Έζησα προσπάθεια της Εκκλησίας να στερεώσουν με κάθε τρόπο ρομά να πάνε σχολείο, από το να δίνουν επιδόματα, να τους αγοράζουν τετράδια και ένα σωρό άλλα και οι ίδιοι οι γονείς τα σταματούν. Ακριβώς έτσι!! Και μάλιστα για να μην μπλέξουν με μπαλαμούς. Αλήθεια είναι αυτό! Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι πιο ώριμοι που έστειλαν τα παιδιά σχολείο και κάποια μπηκαν και σε ΑΕΙ. Συνήθως πάνε τις πρώτες τάξεις στο δημοτικό και μετά ξαφνικά τα σταματούν για να μην μπλέξου με μπαλαμούς, να μην γνωρίσουν παραπέρα τη ζωή, τους αγοράζουν τηλεόραση να βλέπουν και να αποβλακώνονται και μετά τα βγάζουν στη ζητιανά εν τω μεταξύ από μικρά τους βρίσκουν ταίρι και τα βάζουν να κάνουν σεξ και έτσι θεωρείται γάμος, για να μην πάνε με άλλους!! Τραγική η κατάσταση!! Δεν φταίνε τα παιδιά, φταίνε η γονείς. Λύση υπάρχει. Να δώσουν επιδομα στους μαθητές ρομά που πάνε σχολείο, αν πράγματι έχουν οικονομικό πρόγραμμα, μόνο με την επιτυχή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς που σημαίνει να μην έχει μείνει από απουσίες και να είναι προβιβάσιμος στην επόμενη τάξη. Μόνο έτσι! Έτσι θα το εισπράττει συνολικά τον Ιούλιο.

Είμαι κατά...

Είμαι κατά της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων για τον πιο προφανέστατο λόγο. Διότι οι εξετάσεις ορίστηκαν για να αντιμετωπιστεί η διαφθορά καθώς πολλοί λάδωναν και λαδώνονταν για να μπουν παιδιά στο πανεπιστήμιο. Εννοείται ότι έχω δώσει εξετάσεις και πέτυχα και ξέρω τι σημαίνει όλη αυτή η διαδικασία. Με τις εξετάσεις διαπιστώνεται αν έχεις γνώσεις όχι μόνο ενός αντικειμένου π.χ ιστορίας αλλά μέσα από το γραπτό διαπιστώνει ο διορθωτής αν ξέρει συντακτικό το παιδί, γραμματική, να γράφει τις πληροφορίες ή τα επιχειρήματα. Όσο για αυτό που λενε παπαγαλία έχω να πω το εξής: αν αναφέρεται π.χ οι συνέπειες ενός γεγονότος δεν είναι παπαγαλία η καταγραφή τους αλλά παράθεση των πληροφοριών. Δηλ. τι; δεν θα παρατεθούν οι συνέπειες για να μην είναι παπαγαλία; αδύνατον: Εκεί που ο μαθητής δείχνει στοιχεία εκπαίδευσής του είναι μέσα από την έκθεση που δεν έχει παπαγαλία. Συνεπώς, ο συνδυασμός της ικανότητας του βγαίνει και από την γνώση του π.χ από την παράθεση συνεπειών γεγονότων αλλά και από την δυνατότητα γραφής έκθεσης συν των λοιπών μαθημάτων. Σε άλλη περίπτωση δεν θα μπορεί ο μαθητής να κάνει κάτι ως φοιτητής. Θα'ναι κρίμα και για τον ίδιο τον φοιτητή να μπει χωρίς να έχει αξία να μπει! προσοχή λοιπόν. Όχι εισαγωγή στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις!!

YiannisM

Μήπως να αναλάβει κανένας εισαγγελέας έρευνα για το κατά πόσο οι εξετάσεις είναι αδιάβλητες; Αν αναλογιστεί κανείς ότι ο τζίρος τουλάχιστον για την Τρίτη λυκείου είναι περίπου 500.000.000 ετησίως και έγραψαν άριστα ένα 1% κάτι δεν πάει καλά.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

laughing_gas_arthro

Χιλιάδες μπαλόνια με υποξείδιο του αζώτου κατακλύζουν κάθε καλοκαίρι τους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς της χώρας μας - μαζί με τους Βρετανούς τουρίστες στους οποίους κατά κύριο λόγο απευθύνονται.

apotefrwsi

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, μειώνονται οι γραφειοκρατικές διαδικασίες μετά από απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Το οικόπεδο που θα κατασκευαστεί το κέντρο είναι ελεύθερο και αδιαμόρφωτο