Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά General Tire, Altimax One και Altimax One S
Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά General Tire, Altimax One και Altimax One S
Οδηγούμε στην Πορτογαλία τα νέα θερινά ελαστικά Altimax One και Altimax One S της General Tire που προσφέρουν αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά απόδοσης και διάρκειας.
UPD:
Οι περισσότεροι γνωρίζουν την General Tire ως έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ελαστικών 4x4. Ωστόσο η αμερικάνικη εταιρία με ιστορία μεγαλύτερη των 100 ετών – ιδρύθηκε το 1915 – η οποία από το 1987 είναι μέλος του ομίλου Continental τα τελευταία χρόνια διαθέτει και μια πλήρη γκάμα ελαστικών για συμβατικά επιβατικά. Η πιο πρόσφατη προσθήκη σε αυτή τη γκάμα είναι η νέα σειρά θερινών ελαστικών Altimax One και Altimax One S (με τέσσερα αυλάκια και πιο φαρδύ πέλμα) η οποία απευθύνεται κυρίως σε μικρομεσαία mainstream μοντέλα αλλά και σε μεγαλύτερες και πιο πολυτελείς κατηγορίες.
Τα Altimax One και Altima One S αποτελούν τους διαδόχους των Altimax Comfort και Altimax Sport. Η εξέλιξη των δύο νέων μοντέλων – που όπως και η κατασκευή τους γίνεται στην Ευρώπη - εστίασε στην συνολική αναβάθμιση τόσο των δυναμικών όσο και των ποιοτικών χαρακτηριστικών σε σχέση το παρελθόν. Μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιήθηκε έχει μεταφερθεί από τα αντίστοιχα τμήματα εντός του ομίλου Continental αλλά και από τον χώρο των αγώνων στους οποίους η General Tire έχει ενεργό ρόλο ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στον ευρωπαϊκό θεσμό NASCAR Euro Series.
Μεταξύ των νέων τεχνολογιών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η βελτιωμένη γόμα με εμπλουτισμένη σύσταση σε silica η οποία προσφέρει μειωμένες απώλειες τριβής προς όφελος της διάρκειας ζωής του ελαστικού. Επίσης η νέα σχεδίαση του πέλματος με τις πιο συμπαγείς ζώνες των εσωτερικών τακουνιών και η ενίσχυση του σκελετού προσφέρει καλύτερη κατανομή των δυνάμεων και μείωση των παραμορφώσεων βοηθώντας έτσι την βελτίωση της απόδοσης και της συμπεριφοράς του ελαστικού τόσο στις πλευρικές φορτίσεις επάνω στη στροφή, όσο και στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Τέλος η αναθεωρημένη διάταξη των οπών του πέλματος βοηθά στην ταχύτερη και πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού δίνοντας υψηλότερη απόδοση και μεγαλύτερη σταθερότητα στην συμπεριφορά σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Επιπλέον και τα δύο ελαστικά διαθέτουν την τεχνολογία Monitor Technology της General Tire, η οποία προσφέρει στον χρήστη συνεχή ενημέρωση σχετικά με την ευθυγράμμιση και την φθορά του πέλματος ώστε να γνωρίζει την ύπαρξη τυχόν προβλήματος στη γεωμετρία του αυτοκινήτου όπως και τον σωστό χρόνο για την αντικατάσταση των ελαστικών.
Σε σχέση με το παλαιότερο Altimax Comfort, το νέο Altimax One έχει καλύτερες επιδόσεις σε κάθε επιμέρους τομέα απόδοσης (άνεση, συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο, θόρυβο, χιλιομετρική αντοχή) με την μεγαλύτερη βελτίωση, της τάξης του 9%, να έχει επιτευχθεί στην μείωση της αντίστασης κύλισης. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα του Altimax One S σε σχέση με το προηγούμενο Altimax Sport, με το νέο μοντέλο να έχει έως και 12% μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Τα δύο νέα ελαστικά έχουν πιστοποιηθεί με κατάταξη B στο βρεγμένο φρενάρισμα και το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας είναι στην κατηγορία C στην οικονομία καυσίμου στις σχετικές δοκιμές ευρωπαϊκής πιστοποίησης των ελαστικών.
Οδηγώντας τα νέα ελαστικά στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε επαρχιακές διαδρομές στην Πορτογαλία, στις BMW Σειρά 1 και Mercedes A Class που είχαμε στη διάθεσή μας διαπιστώσαμε πως σημαντικό πλεονέκτημα είναι ο περιορισμένος θόρυβος κύλισης ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η κύλιση έχει ποιοτικά και άνετα χαρακτηριστικά ακόμα και σε οδόστρωμα μέτριας ποιότητας ενώ η καλή απόκριση και η ακρίβεια στους χειρισμούς συνοδεύεται και από μια ευχάριστη προοδευτικότητα.
Τα Altimax One και Altima One S αποτελούν τους διαδόχους των Altimax Comfort και Altimax Sport. Η εξέλιξη των δύο νέων μοντέλων – που όπως και η κατασκευή τους γίνεται στην Ευρώπη - εστίασε στην συνολική αναβάθμιση τόσο των δυναμικών όσο και των ποιοτικών χαρακτηριστικών σε σχέση το παρελθόν. Μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιήθηκε έχει μεταφερθεί από τα αντίστοιχα τμήματα εντός του ομίλου Continental αλλά και από τον χώρο των αγώνων στους οποίους η General Tire έχει ενεργό ρόλο ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στον ευρωπαϊκό θεσμό NASCAR Euro Series.
Μεταξύ των νέων τεχνολογιών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η βελτιωμένη γόμα με εμπλουτισμένη σύσταση σε silica η οποία προσφέρει μειωμένες απώλειες τριβής προς όφελος της διάρκειας ζωής του ελαστικού. Επίσης η νέα σχεδίαση του πέλματος με τις πιο συμπαγείς ζώνες των εσωτερικών τακουνιών και η ενίσχυση του σκελετού προσφέρει καλύτερη κατανομή των δυνάμεων και μείωση των παραμορφώσεων βοηθώντας έτσι την βελτίωση της απόδοσης και της συμπεριφοράς του ελαστικού τόσο στις πλευρικές φορτίσεις επάνω στη στροφή, όσο και στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Τέλος η αναθεωρημένη διάταξη των οπών του πέλματος βοηθά στην ταχύτερη και πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού δίνοντας υψηλότερη απόδοση και μεγαλύτερη σταθερότητα στην συμπεριφορά σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Επιπλέον και τα δύο ελαστικά διαθέτουν την τεχνολογία Monitor Technology της General Tire, η οποία προσφέρει στον χρήστη συνεχή ενημέρωση σχετικά με την ευθυγράμμιση και την φθορά του πέλματος ώστε να γνωρίζει την ύπαρξη τυχόν προβλήματος στη γεωμετρία του αυτοκινήτου όπως και τον σωστό χρόνο για την αντικατάσταση των ελαστικών.
Σε σχέση με το παλαιότερο Altimax Comfort, το νέο Altimax One έχει καλύτερες επιδόσεις σε κάθε επιμέρους τομέα απόδοσης (άνεση, συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο, θόρυβο, χιλιομετρική αντοχή) με την μεγαλύτερη βελτίωση, της τάξης του 9%, να έχει επιτευχθεί στην μείωση της αντίστασης κύλισης. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα του Altimax One S σε σχέση με το προηγούμενο Altimax Sport, με το νέο μοντέλο να έχει έως και 12% μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Τα δύο νέα ελαστικά έχουν πιστοποιηθεί με κατάταξη B στο βρεγμένο φρενάρισμα και το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας είναι στην κατηγορία C στην οικονομία καυσίμου στις σχετικές δοκιμές ευρωπαϊκής πιστοποίησης των ελαστικών.
Οδηγώντας τα νέα ελαστικά στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε επαρχιακές διαδρομές στην Πορτογαλία, στις BMW Σειρά 1 και Mercedes A Class που είχαμε στη διάθεσή μας διαπιστώσαμε πως σημαντικό πλεονέκτημα είναι ο περιορισμένος θόρυβος κύλισης ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Η κύλιση έχει ποιοτικά και άνετα χαρακτηριστικά ακόμα και σε οδόστρωμα μέτριας ποιότητας ενώ η καλή απόκριση και η ακρίβεια στους χειρισμούς συνοδεύεται και από μια ευχάριστη προοδευτικότητα.
Τα Altimax One και Altimax One S όπως και όλη η γκάμα της General Tire διατίθεται από το δίκτυο συνεργατών της Continental σε όλη της Ελλάδα. Τα νέα ελαστικά είναι ήδη διαθέσιμα σε διαστάσεις από 15’’ έως και 17’’ με πλάτος πέλματος από 185 έως 235 και δείκτη ταχύτητας έως XL FR. Η διαμόρφωση της σειράς θα έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2020 οπότε στις ήδη 49 υπάρχουσες διαστάσεις θα έχουν προστεθεί και 50 νέες επιπλέον φθάνοντας έως τις 20’’ και πλάτος 275 για αυτοκίνητα υψηλότερων επιδόσεων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα