Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Μικροί... έρωτες στο Παρίσι!
Μικροί... έρωτες στο Παρίσι!
Και τι δεν είδαμε στο φετινό σαλόνι Αυτοκινήτου στην πόλη του Φωτός, στο Παρίσι...
Πρωτότυπα με ηλεκτρικό υπόβαθρο, υβριδικά του μέλλοντος με εικόνα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας, supercars κάθε λογής και δεν συμμαζεύεται…
Θα σταθώ όμως σε εκείνα τα δυο γήινα αυτοκίνητα που σηματοδοτούν τη νέα γενιά και ότι έρχεται σε μια κατηγορία που μας αφορά άμεσα, αυτή των supermini, με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης δυστυχώς για έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Δεν μπορείς να μην σταθείς στο εξαίσιο Citroen C3 που αλλάζει κλίμακα σε ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα. Μεγαλύτερο, ποιοτικότερο, ασφαλέστερο, πατά επάνω στην τροποποιημένη πλατφόρμα του μεγαλύτερου Cactus, εντυπωσιακά ευρύχωρο και το κυριότερο, με μια αποστομωτική προσωπικότητα που σε κάνει να το ξεχωρίζεις από χιλιόμετρα.
Θα σταθώ όμως σε εκείνα τα δυο γήινα αυτοκίνητα που σηματοδοτούν τη νέα γενιά και ότι έρχεται σε μια κατηγορία που μας αφορά άμεσα, αυτή των supermini, με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης δυστυχώς για έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Δεν μπορείς να μην σταθείς στο εξαίσιο Citroen C3 που αλλάζει κλίμακα σε ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα. Μεγαλύτερο, ποιοτικότερο, ασφαλέστερο, πατά επάνω στην τροποποιημένη πλατφόρμα του μεγαλύτερου Cactus, εντυπωσιακά ευρύχωρο και το κυριότερο, με μια αποστομωτική προσωπικότητα που σε κάνει να το ξεχωρίζεις από χιλιόμετρα.
Η σιλουέτα με τα Air bumps, οι καμπύλες που γοητεύουν, το πρόσωπο με τη μάσκα και τα φωτιστικά που θέλεις να κοιτάς συνεχώς. Εννοείται πως ο πλήρης εξοπλισμός, η πληθώρα εκδόσεων και οι ικανοί αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, πλαισιώνουν την υπογραφή του επόμενου best seller στην ελληνική αγορά, λόγω και της έξυπνης τιμολογιακής πολιτικής της εισαγωγικής εταιρίας στη χώρα μας.
Το δεύτερο «άτι» που λογικά θα κάνει αίσθηση στην πολύπαθη Ελλάδα, είναι το νέο Micra της Nissan. Είπαμε να φωνάξει «απεταξάμην» στο παλιό κλασικό έως συντηρητικό επί χρόνια μοτίβο, αλλά αυτό το παράκανε. Με ένα μεγαλύτερο στα όρια της κατηγορίας (αν όχι στις παρυφές της επόμενης) αεροδυναμικό (0,29) αμάξωμα, μπόλικες ακμές μαζί με κυρτές επιφάνειες, σε πείθουν πως δύσκολα θα βαρεθείς να το βλέπεις, πόσο μάλλον να το οδηγείς. Αν το παλιό Micra ήταν πάντα ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ της Α και Β κατηγορίας, ε τότε αυτό φλερτάρει ξεκάθαρα με την…C!
Η σχεδίαση από μόνη της θα ήταν μισή δουλειά, χωρίς τα καλύτερα υλικά στην καμπίνα αλλά και τους νέους μικρού κυβισμού βενζινοκινητήρες, οι οποίοι θα πλαισιώνουν τον all time classic 1.5 diesel.
Υπομονή, σε λίγο καιρό θα ανακρίνουμε και τα δυο, επί ελληνικού εδάφους…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα