Σφαγή στην Ιαπωνία: Άνδρας σκότωσε 19 άτομα με μαχαίρι
Στους 24 ανέρχονται οι τραυματίες - Το κτήριο ήταν μονάδα φροντίδας ατόμων με ειδικές ανάγκες - «Ήθελα να απαλλαγώ από τους ανάπηρους αυτού του κόσμου» είπε στην αστυνομία ο δράστης
Τουλάχιστον 19 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 24 ακόμη τραυματίστηκαν από έναν άντρα που επιτέθηκε με μαχαίρι σε κτήριο που φιλοξενεί άτομα με ειδικές ανάγκες
στην πόλη Σαγκαμιχάρα στην Ιαπωνία.
Κλείσιμο
Ο δράστης λέγεται Σατόσι Ουεμάτσου, είναι 26 ετών και συνελήφθη από την αστυνομία, όχι όμως πριν αιματοκυλίσει το κτήριο.
Όπως μεταδίδουν τα ιαπωνικά μέσα, ο δράστης είναι πρώην εργαζόμενος στη μονάδα φροντίδας αλλά ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστά τα αίτια που τον οδήγησαν σε αυτή την αποτρόπαιη πράξη.
Ο φονιάς μάλιστα παραδόθηκε μόνος του στην αστυνομία πριν προλάβουν οι ειδικές δυνάμεις να αναπτυχθούν και να τον πιάσουν.
Όταν συνελήφθη, ο δράστης είπε στην αστυνομία ότι ήθελε «να απαλλαγεί από τους ανάπηρους αυτού του κόσμου».
Οι ΗΠΑ εξέφρασαν τα ειλικρινή συλλυπητήρια τους στις οικογένειες των θυμάτων. «Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την εκδήλωση τέτοιας βίας. Το γεγονός ότι η επίθεση έγινε σε κέντρο ατόμων με αναπηρίες την καθιστά ακόμη πιο αποτρόπαιη και παράλογη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Νεντ Πράις, εκπρόσωπος του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ.
Τα 19 θύματα στο κέντρο φιλοξενίας ατόμων με αναπηρία στην Ιαπωνία, δέχθηκαν την επίθεση του άντρα με το μαχαίρι ενώ κοιμόντουσαν, σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμου αξιωματούχου της κυβέρνησης.
«Πρόκειται για ένα περιστατικό που προκαλεί πραγματικό σοκ, καθώς τα θύματα είναι αθώοι άνθρωποι», δήλωσε ο Γιοσιχίντε Σούγκα αξιωματούχος της ιαπωνικής κυβέρνησης, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Τόκιο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.