Η εξέλιξη του οικιακού ήχου: Από το γραμμόφωνο στα μοντέρνα ασύρματα ηχεία
Στοιχεία, ημερομηνίες και γεγονότα σχετικά με την τεχνολογία που μας επιτρέπει να ακούμε τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες όποτε και όπου θέλουμε
Ο τρόπος με τον οποίον ακούμε και απολαμβάνουμε τη μουσική έχει αλλάξει ριζικά με την πάροδο του χρόνου. Από την ανακάλυψη του φωνογράφου και την επανάσταση που έφεραν οι αίθουσες χορού στις αρχές του περασμένου αιώνα, μέχρι την δημιουργία του CD και την εξέλιξη των ψηφιακών αρχείων, ο τρόπος που ακούμε μουσική συνεχώς εξελίσσεται γύρω από νέα προϊόντα και τεχνολογίες.
Μελετώντας αυτή την εξέλιξη της αγοράς αλλά και για να γιορτάσει την παρουσίαση του νέου σετ ηχείων της, των Logitech Bluetooth Z600, η Logitech δημιούργησε ένα σχετικό infographic που παρουσιάζει την ιστορία του οικιακού ήχου. Στο γράφημα περιλαμβάνονται οι ημερομηνίες σταθμοί στην εξέλιξη, όπως και ενδιαφέροντα στοιχεία και γεγονότα σχετικά με την τεχνολογία που μας επιτρέπει να ακούμε τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες όποτε και όπου θέλουμε.
Για παράδειγμα:
Η πρώτη ηχογράφηση ανθρώπινης φωνής έγινε από τον Τόμας Έντισον το 1877. Ηταν μια ιστορική στιγμή που οδήγησε και στην ανακάλυψη του γραμμοφώνου το 1888.
Κλείσιμο
Ο πρώτος δίσκος βινυλίου μακράς διαρκείας (LP) κυκλοφόρησε το 1948.
Το πρώτο CD μουσικής βγήκε στην αγορά το 1982, μια τεχνολογία που θα κυριαρχούσε για 18 χρόνια περίπου, μέχρι δηλαδή την ψηφιακή επανάσταση.
Τον Φεβρουάριο του 2001 υπήρχαν ήδη 2,64 εκατομμύρια χρήστες που μοιράζονταν μεταξύ τους μουσικά αρχεία μέσω της υπηρεσίας Napster.
To iPod κυκλοφορεί το 2001. Σήμερα ο μέσος χρήστης έχει 7.160 τραγούδια στην βιβλιοθήκη του στο iTunes.
Αν επιχειρήσουμε να ακούσουμε όλα τα τραγούδια στη βιβλιοθήκη του Spotify χωρίς σταματημό, θα χρειαστούμε 114 χρόνια!
Τα ηχεία Logitech Bluetooth Z600 είναι σχεδιασμένα ειδικά για ένα μοντέρνο living room, ξεπερνώντας τα τυπικά ηχεία υπολογιστή, ενώ προσφέρουν δυνατό και πλούσιο ήχο παρά το μικρό τους μέγεθος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.