Το γιαπωνέζικο θεματικό πάρκο Space World, το οποίο παρείχε τη δυνατότητα στους επισκέπτες του να κάνουν πατινάζ και να έχουν παράλληλα την εικόνα 5000 κατεψυγμένων ψαριών στα πόδια τους, αναγκάστηκε να σταματήσει τη λειτουργία του την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, ύστερα από τις σφοδρές επιθέσεις που δέχτηκε από φιλοζωικά σωματεία και απλούς πολίτες.
To Space World, εγκαινίασε το Freezing Port, όπως ονομάζει το παγοδρόμιο, με σκοπό να παρουσιάσει μια έκθεση για την εκπαίδευση των επισκεπτών στη θαλάσσια ζωή. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κάνουν πατινάζ πάνω σε μια μεγάλη ποικιλία κατεψυγμένων ψαριών και οστρακοειδών μέσα στον πάγο.
Κλείσιμο
Οι υπεύθυνοι του πάρκου, όμως, που επιμελήθηκαν το εγχείρημα αυτό φαίνεται ότι το μετάνιωσαν πικρά ειδικά από τη στιγμή που αυτό παρουσιάστηκε στην τηλεόραση της Ιαπωνίας προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων. Οι ίδιοι θέλοντας να υπερασπιστούν την κίνηση τους αυτή, ανέφεραν ότι: «Θέλαμε οι πελάτες μας να δοκιμάσουν την εμπειρία του πατινάζ πάνω στη θάλασσα» και συμπληρώνουν: «τα ψάρια ήταν ήδη νεκρά και ακατάλληλα προς κατανάλωση όταν τα αγοράσαμε από τοπικό ψαράδικο».
Όπως ήταν φυσικό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πήραν φωτιά μετά τη δημοσίευση του γεγονότος. «Είναι σοκαριστικό πως τέτοιες ιδέες ανθίζουν φυσιολογικά στην Ιαπωνία... Αυτή είναι η χειρότερη ατραξιόν από εκπαιδευτικής απόψεως», αναφέρει χαρακτηριστικά χρήστης μιας γιαπωνέζικης σελίδας στο Facebook, η οποία ονομάζεται Relief Pain Animals.
Ο υπεύθυνος του πάρκου Τοσίμι Τακέντα θέλοντας να εκφράσει τη λύπη του για την τροπή που πήρε το θέμα αναφέρει: «Σοκαριστήκαμε μόλις ακούσαμε τις αντιδράσεις μιας και το πάρκο μας ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές τις πρώτες δύο εβδομάδες της λειτουργίας του, έχοντας ένα απροσδόκητο αριθμό επισκεπτών. Έχουμε λάβει ποικίλες γνώμες γι’ αυτό μας το εγχείρημα αλλά είμαστε σοκαρισμένοι. Ζητάμε συγνώμη γι’ αυτό αποφασίσαμε να κλείσουμε το πάρκο».
Ανακαλύπτουμε νέες συνταγές για cocktails χωρίς αλκοόλ συνδυάζοντας φρούτα, αρωματικά και φυσικώς ανθρακούχο νερό - Δημιουργούμε μοναδικούς συνδυασμούς για κάθε γιορτινή στιγμή, βήμα βήμα.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα οργανωμένο δίκτυο συλλέγει τρόφιμα που θα χάνονταν, τα διανέμει σε κοινωνικές δομές σε όλη τη χώρα και προσφέρει καθημερινά τρόφιμα σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη
Η Nova σε συνεργασία με το PADU φέρνουν δεκάδες προσφορές και exclusive Nova Deals σε κορυφαία brands, με παρουσία σε περισσότερα από 1000 σημεία εξαργύρωσης.