Αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης στην Δαμασκό

Αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης στην Δαμασκό

Στην ανακοίνωση που ανήρτησε στον ιστότοπο της η εταιρεία υπογραμμίζεται ότι οι αρχές θα χρησιμοποιηθούν αποθέματα νερού μέχρι το πρόβλημα να επιλυθεί

 Αντάρτες μόλυναν με ντίζελ τους αγωγούς ύδρευσης στην Δαμασκό
Η εταιρεία ύδρευσης της Δαμασκού ανακοίνωσε σήμερα ότι αναγκάστηκε να διακόψει την παροχή νερού στην συριακή πρωτεύουσα για λίγες μέρες καθώς αντάρτες μόλυναν τους αγωγούς ύδρευσης με ντίζελ.

Στην ανακοίνωση που ανήρτησε στον ιστότοπο της η εταιρεία υπογραμμίζεται ότι οι αρχές θα χρησιμοποιηθούν αποθέματα νερού μέχρι το πρόβλημα να επιλυθεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Best of Network

Δείτε Επίσης