«Μπογδανο-φέρνοντας» -ας επιτραπεί ο κακόηχος νεολογισμός- ξεκίνησε η πολυσυζητημένη νέα, απογευματινή ενημερωτική εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα στον αέρα της «Αίθουσας Σύνταξης», φάνηκε ξεκάθαρα και επίμονα ότι η ΕΡΤ καταβάλλει φιλότιμη προσπάθεια να πείσει το κοινό της ότι στη συχνότητά της χωρά ζωντάνια και νεύρο. Με φόρα, άλλωστε, μπήκε στο στούντιο η «Κόκκινη» Νατάσα Γιάμαλη: Η νεαρή δημοσιογράφος της Αυγής, που συστήθηκε Αναστασία και έδειξε από τα πρώτα δευτερόλεπτα ότι δεν είναι διατεθειμένη αφήνει το παραμικρό να πέφτει κάτω... Στην πορεία και ιδιαίτερα μετά από την αποχώρηση του Μανώλη Κοττάκη, στην
«Αίθουσα Σύνταξης» απέμεινε σε ρόλο πρωταγωνιστή ο Σεραφείμ Κοτρώτσος, με την κα Γιάμαλη σε διαρκή ετοιμότητα να τον επαναφέρει στην (κυβερνητικώς ορθή) τάξη.
Το σύνθημα «εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Κωνσταντίνος» (Μπογδάνος, στην απογευματινή ζώνη του Σκάι) δεν εξαντλήθηκε μόνο στα υποδήματα του βασικού παρουσιαστή/συντονιστή Νίκου Παναγιωτόπουλου, τα οποία ήταν χτυπητά αταίριαστα με το κατά τα άλλα κολλαριστό επάνω μέρος της ένδυσής του με επίσημο σακάκι-γραβάτα. Η χαλαρότητα εισήλθε στο στούντιο άμα τη εισαγωγή, κατά την οποίαν ο Παναγιωτόπουλος μνημόνευσε αμέσως τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ, τον κ. Λάμπη Ταγματάρχη. Σε αυτόν αποδόθηκε ο... εμπνευσμένος τίτλος «Αίθουσα Σύνταξης».
Ο πρώτος από τους δημοσιογράφους που ο Νίκος Παναγιωτόπουλος υποδέχτηκε στο πλατό, ήταν ο Μανώλης Κοττάκης. Ο οποίος και έκανε ένα, παρακινδυνευμένο εάν δεν ήταν προβαρισμένο, αυτοσαρκαστικό για το περιβάλλον της ΕΡΤ λογοπαίγνιο: «Από έναν Ταγματάρχη, τι θα περίμενες εκτός από το να δώσει το παράγγελμα για σύνταξη και ανασύνταξη;» Σε ετοιμότητα ο Παναγιωτόπουλος αντέτεινε -κλείνοντας το μάτι, ίσως, στον αποπεμφθέντα με επεισοδιακό τρόπο διευθυντή ενημέρωσης, τον Σταύρο Καπάκο- «ναι, αλλά δεν είμαστε τάγμα».
Οι προσπάθειες να επιδειχθεί άνεση και χαλαρότητα συνεχίστηκαν με ανταλλαγές φιλοφρονήσεων και «ατάκα στην ατάκα» στιχομυθιών κατά την θεαματική είσοδο των υπόλοιπων συνεργατών: Μετά από τον Κοττάκη, ο οποίος «τσίταρε» Στράτο Διονυσίου για τον ανασχηματισμό («αργά, είναι πια αργά»), εισήλθε η Έρρικα Βαλλιάνου. Μαζί της από τον Στράτο περάσαμε στον Σάκη Ρουβά και το «Όλα Καλά» -αν και δεν διευκρίνησε για ποιον ακριβώς. Επόμενος στο στούντιο κατέφθασε ο πολύπειρος Σεραφείμ Κοτρώτσος, τον ακολούθησε η επί χρόνια συνεργάτιδα της Έλλης Στάη, Νικόλ Λειβαδάρη (έκανε και αυτή ένα λογοπαίγνιο περί δεξιάς και αριστεράς: με το δεξί στο στούντιο για την εκπομπή, αλλά και με ...την Αριστερά του Κυρίου, για να μην ξεχνιόμαστε).
Εν απουσία -εκτάκτως, αν και πρεμιέρα, αλλά για καλό -λόγω βράβευσης- της Πηνελόπης Γαβρά, τελευταία από τους σχολιαστές της «Αίθουσας Σύνταξης» έκανε την εμφάνισή της, φέρνοντας τον αέρα της νέας και την αυτοπεποίθηση του ρόλου της ως φωνής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η Νατάσα Γιάμαλη. Η νεαρή δημοσιογράφος της Αυγής υποσχέθηκε αμέσως πλούσιο παρασκήνιο από το Μαξίμου και τις διεργασίες πριν, κατά και μετά το γαϊτανάκι των προσώπων στο νέο κυβερνητικό σχήμα.
Καθώς κυλούσαν τα λεπτά και η κα Γιάμαλη κάθισε στο ημικύκλιο απέναντι από τον Μανώλη Κοττάκη, φάνηκε ότι είχε έρθει με φόρα και ότι δεν είναι διατεθειμένη να αφήνει οποιαδήποτε ευκαιρία στη διάρκεια της συζήτησης να φεύγει ανεκμετάλλευτη χωρίς να παρεμβληθεί για να υπερασπιστεί τις κυβερνητικές θέσεις. Όταν σηκώθηκε μπροστά στην γιγαντο-οθόνη, το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει το λευκό πουκάμισό της κας Γιάμαλη, το οποίο ήταν συμβατικό μπροστά, περασμένο μέσα από το τζιν στη μέση, και «με ουρά», ελεύθερο και ανέμελο όπισθεν.