Ο Ιάπωνας πιλότος της Caterham πιστεύει πως ένα μονοθέσιο της υποδεέστερης κατηγορίας GP2 είναι σήμερα ταχύτερο από το μονοθέσιο F1, της Caterham που οδηγεί.
Τάκης Πουρναράκης
Η βρετανική ομάδα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Renault φέτος, όπως και οι Red Bull, Toro Rosso και Lotus. Ο ταχύτερος χρόνος που πέτυχε ο Καμούι Κομπαγιάσι στο Μπαχρέιν στο πρώτο 4ημερο δοκιμών εξέλιξης (1:39.855) ήταν ο 16ος καλύτερος σε σύνολο 24 πιλότων και υστερεί σε σχέση με την περσινή pole του GP2 στην ίδια πίστα κατά 4 δέκατα του δευτερολέπτου (Φάμπιο Λαμέρ).
Μιλώντας ο 27χρονος Ιάπωνας σχετικά τόνισε: «Είμαστε ακόμη σε δοκιμές εξέλιξης και όχι σε αγώνα, αν ήμασταν σε αγώνα καλύτερα να έτρεχα με μονοθέσιο GP2, γιατί είναι πιο γρήγορο. Κοιτώντας τους χρόνους ανησυχείς και καταλαβαίνεις πως υπάρχει ακόμη πολύ δουλειά να γίνει. Δεν εφησυχάζω ούτε είμαι χαρούμενος, σκέφτομαι τι πρέπει να κάνουμε. Ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος και πρέπει να σιγουρευτούμε για την αξιοπιστία αλλά και για την απόδοση. Πρέπει να προσπαθήσουμε όσο μπορούμε. Για μένα δεν είναι ζητούμενο να πάρουμε βαθμούς επειδή θα κινηθούμε αξιόπιστα. Μ’ ενδιαφέρει η δυναμική που έχουμε να πλησιάσουμε τις άλλες ομάδες. Φέτος είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία γι’ αυτή την ομάδα».
Το τελευταίο τετραήμερο δοκιμών εξέλιξης ξεκινά αύριο στο BIC (Bahrain International Circuit).
Κλείσιμο
O Καμούι Κομπαγιάσι στα πιτ της Caterham στο Μπαχρέιν.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.