Ο Πάπας Φραγκίσκοςανακοίνωσε σήμερα ότι θα εμβολιαστεί «την ερχόμενη εβδομάδα» σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ιταλικό τηλεοπτικό δίκτυο Canale 5, εκτιμώντας ότι η εναντίωση στο εμβόλιο κατά της Covid-19 δείχνει έναν «αυτοκτονικό αρνητισμό».
«Την ερχόμενη εβδομάδα, θα αρχίσουμε εδώ (στο Βατικανό) να κάνουμε το εμβόλιο και έκλεισα ραντεβού, πρέπει να το κάνω», δηλώνει στη συνέντευξη αυτή που θα μεταδοθεί το βράδυ αύριο, Κυριακή, και αποσπάσματα της οποίας μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο.
Απέναντι στο εμβόλιο, «υπάρχει ένας αυτοκτονικός αρνητισμός που δεν μπορώ να εξηγήσω αλλά σήμερα πρέπει να εμβολιαστούμε».
«Πιστεύω ότι από ηθική άποψη όλοι πρέπει να εμβολιαστούν, είναι μια ηθική επιλογή, γιατί θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας, τη ζωή μας, αλλά και τη ζωή των άλλων», εξηγεί στη συνέντευξη αυτή.
«Όταν ήμουν παιδί, θυμάμαι ότι υπήρχε η επιδημία της πολιομυελίτιδας, εξαιτίας της οποίας πολλά παιδιά έμειναν παράλυτα και περιμέναμε απεγνωσμένα το εμβόλιο. Όταν βγήκε το εμβόλιο, το δίνανε με ζάχαρη», θυμάται ο Ποντίφικας. «Στη συνέχεια μεγαλώσαμε στη σκιά των εμβολίων, κατά της ιλαράς, κατά αυτού, κατά του άλλου, εμβόλια που κάνανε στα παιδιά».
«Δεν ξέρω γιατί λέει κάποιος: "Όχι, το εμβόλιο είναι επικίνδυνο", αλλά αν οι γιατροί το παρουσιάζουν ως κάτι που μπορεί να είναι καλό, που δεν παρουσιάζει ιδιαίτερους κινδύνους, γιατί να μην το κάνουμε;» διερωτάται ο Πάπας Φραγκίσκος.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.