Η εκλογή της πραγματοποιήθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Λειψών, το οποίο κλήθηκε να καλύψει τη θέση μετά την αποχώρηση του Φώτη Μάγγου, ο οποίος παραιτήθηκε προκειμένου να αναλάβει τα νέα του καθήκοντα ως Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής