Δήμος Αναστασιάδης: Υπήρχε μια εποχή που δεν είχα φράγκο στην τσέπη μου, είχα μόνο 5 ευρώ όπως και η Τζένη Θεωνά
«Πήγε η Τζένη στο βενζινάδικο κι επειδή δεν είχε ούτε 5 ευρώ, έδωσε την ταυτότητά της» περιγράφει
O Δήμος Αναστασιάδηςέδωσε συνέντευξη και μίλησε για την οικογένειά του, τις οικονομικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει με τη Τζένη Θεωνά, αλλά και την καριέρα του.
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στην εκπομπή «Ελένη» κι ανέφερε: «Αν μου έλεγαν ότι θα είμαι 9 χρόνια με την Τζένη Θεωνά, θα νόμιζα πως κάποιος με δούλευε. Υπήρχε μια εποχή που δεν είχα φράγκο στην τσέπη μου. Είχα μόνο 5 ευρώ, όπως κι η Τζένη».
Πρόσθεσε: «Πήγε η Τζένη στο βενζινάδικο κι επειδή δεν είχε ούτε 5 ευρώ, έδωσε την ταυτότητά της. Τις οικονομικές δυσκολίες με τη Τζένη τις αντιμετωπίσαμε με χαμόγελο».
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cxc573i7gr6p)
Για τα όνειρά του, δήλωσε: «Νιώθω ότι έχω εκπληρώσει πολλά από τα όνειρά μου, εκ των οποίων το ένα είναι η οικογένεια. Νιώθω τυχερός που σε αυτή την ηλικία, έχω ένα παιδί 4,5 χρονών και μεγαλώνουμε μαζί. Το παιδί μου λέει "μου λείπεις και σου λείπω, σε αγαπώ και μ' αγαπάς". Έχω γράψει ένα τραγούδι για τον γιο μου και κάποια στιγμή θα το βγάλω. Ποτέ μη βάζεις τη λογική σου εκεί που είναι ο έρωτας».
Σχετικά με την σύζυγό του, Τζένη Θεωνά, είπε: «Η σχέση μου με τη Τζένη Θεωνά είναι ένα κομμάτι που ερωτευτήκαμε, αγαπηθήκαμε και έτσι, πορευόμαστε μέχρι σήμερα».
Τέλος, μίλησε για την επαγγελματική του πορεία. «Αν είμαι χαρούμενος και περήφανος για κάτι, είναι ότι ποτέ δεν πούλησα την αισθητική μου. Έχουμε ξεκινήσει εδώ και δύο μήνες τις εμφανίσεις μας στη Θεσσαλονίκη, στο μαγαζί "Ιφιγένεια"», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.