Η Σίντνεϊ Σουίνι, που βρέθηκε στο επίκεντρο κριτικής μετά τη διαφήμιση της American Eagle που κατηγορήθηκε για «ναζιστική ρητορική», δέχτηκε νέο κύμα αρνητικών σχολίων - αυτή τη φορά για την εμφάνισή της στην πρεμιέρα της ταινίας Americana στο Χόλιγουντ.
Η 27χρονη πρωταγωνίστρια περπάτησε στο κόκκινο χαλί με ένα ανοιχτόχρωμο σύνολο με φούστα και κορσέ στο πάνω μέρος, ενώ στα μαλλιά της φορούσε μία κίτρινη κορδέλα. Η επιλογή αυτή προκάλεσε πολλά αρνητικά σχόλια στο Διαδίκτυο, με αρκετούς να αναρωτιούνται: «Ποιος της έδωσε τόσο άσχημα γονίδια μόδας;». Συγκεκριμένα, η Σουίνι επέλεξε μία τούλινη φούστα από τη σχεδιάστρια Danielle Frankel και ένα ανοιχτόχρωμο κίτρινο headband αξίας 18 δολαρίων από τη σειρά Bahay Kubo. Παρότι το σύνολο είχε προταθεί από την ταλαντούχα στιλίστρια Μόλι Ντίκσον, το αποτέλεσμα χαρακτηρίστηκε «παταγώδης αποτυχία».
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Sydney Sweeney walks the carpet at the #Americana premiere, her first public appearance following her American Eagle ad controversy pic.twitter.com/uR7naSsKpU
Η ίδια δεν έχει ακόμη σχολιάσει τη διαφήμιση της American Eagle, στην οποία έλεγε: «Τα γονίδια κληρονομούνται από τους γονείς, επηρεάζοντας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών και των ματιών. Τα δικά μου “τζιν” είναι μπλε». Το λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων genes (γονίδια) και jeans (τζιν) θεωρήθηκε από πολλούς ως υπαινιγμός για ευγονική, προκαλώντας μέχρι και παρέμβαση από τον Ντόναλντ Τραμπ, που την αποκάλεσε «αντι-woke βασίλισσά του».
Στην πρεμιέρα, σύμφωνα με την Daily Mail, η Σουίνι δέχτηκε λεκτική επίθεση από διαδηλώτρια που της φώναξε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς κατά την άφιξή της. Παράλληλα, η σελίδα Check The Tag που σχολιάζει εμφανίσεις διασήμων, κατακλύστηκε από αρνητικά σχόλια για το σύνολο που επέλεξε. «Τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το αξεσουάρ στα μαλλιά;», σχολίασε κάποιος, ενώ άλλος έγραψε: «Το φόρεμα και το ύφασμα δεν της ταιριάζουν καθόλου – χρειάζεται νέα στιλίστρια».
Η γνωστή ηθοποιός πρωταγωνιστεί στο Americana στον ρόλο της Πένι Τζο Πόπλιν, μιας σερβιτόρας από τη Νότια Ντακότα που ονειρεύεται να γίνει τραγουδίστρια κάντρι. Η ταινία κυκλοφορεί στις ΗΠΑ στις 15 Αυγούστου και στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 22 Αυγούστου - σχεδόν δύο χρόνια μετά την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ SXSW και τρία χρόνια μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων της.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.