Μια πολύ καλή περίοδο διανύει στην προσωπική του ζωή ο Σταύρος Σβήγκος.Ο ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για την πατρότητα, τον γιο του, αλλά και για τη σχέση του με τη Γιολάντα Καλογεροπούλου, τονίζοντας πως ζει τη ζωή του χωρίς να αποκλείει τίποτα. Όταν ρωτήθηκε πώς καταφέρνει να συνδυάζει το απαιτητικό επάγγελμά του με τον ρόλο του πατέρα, ο ηθοποιός ήταν ξεκάθαρος, δηλώνοντας πως προτεραιότητά του είναι πάντα η πατρότητα.
Μιλώντας στο περιοδικό «ΟΚ!», ο Σταύρος Σβήγκος δήλωσε αρχικά: «Είναι η προτεραιότητά μου να είμαι πρώτα πατέρας. Πάντα κοιτάζω να έχω χρόνο για αυτό». Αναφερόμενος στον γιο του και στον τρόπο που του έχει αλλάξει τη ζωή, υπογράμμισε: «Με φέρνει, χωρίς να έχω επιλογή, αντιμέτωπο με το “εγώ” μου. Τόσο απλά».
Στα προσωπικά του, ο Σταύρος Σβήγκος παραδέχτηκε πως είναι πολύ καλά με την επίσης ηθοποιό Γιολάντα Καλογεροπούλου. Όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε αν υπάρχει ενδεχόμενο να παντρευτούν, εκείνος απάντησε: «Εσύ πώς είσαι; Ονειρεύεσαι τον γάμο; Εγώ όχι. Αυτά τα πράγματα δεν τα προγραμματίζεις. Τα ζεις. Και νομίζω πως αφορούν μόνο τους ανθρώπους που τα βιώνουν. Δεν είμαι αρνητικός. Δεν αποκλείω τίποτα, ούτε έναν δεύτερο γάμο, ούτε ένα δεύτερο παιδί. Δεν αποκλείω τίποτα στη ζωή μου. Ποτέ δεν λέω “ποτέ”».
Σχετικά με το αν το γεγονός ότι είναι και οι δύο ηθοποιοί τους βοηθάει στη σχέση τους, ο Σταύρος Σβήγκος εξήγησε: «Στο σπίτι δεν μεταφέρουμε το επάγγελμά μας. Ό,τι δουλειά και να έκανε ο καθένας, δεν θα είχε σημασία. Στο σπίτι είμαστε ο ένας για τον άλλον».
Τέλος, σε ερώτηση για το αν υπάρχει ζήλια μεταξύ τους, ο Σταύρος Σβήγκος ήταν κατηγορηματικός: «Δεν υπάρχει αυτό. Απλώς δεν υπάρχει. Όταν είσαι καλά με τον εαυτό σου, δεν ζηλεύεις. Σε καμία σχέση, σε καμία συνθήκη. Αν είσαι καλά με τον εαυτό σου, είσαι καλά και με τον άνθρωπό σου, όποιος κι αν είναι, ό,τι δουλειά κι αν κάνει».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.