Τραγικό δυστύχημα στη Λαμία: Ο πατέρας του 27χρονου είχε σκοτωθεί επίσης σε πολύνεκρο τροχαίο

Τραγικό δυστύχημα στη Λαμία: Ο πατέρας του 27χρονου είχε σκοτωθεί επίσης σε πολύνεκρο τροχαίο

Σοκαριστική λεπτομέρεια... ο 58χρονος επιχείρησε να κάνει αναστροφή στη μέση του δρόμου, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω του ο νεαρός στρατιωτικός με τη μοτοσυκλέτα του

Τραγωδία με δύο νεκρούς σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής λίγο μετά τις 9.00 στη Λαμία, ύστερα από σύγκρουση μηχανής με αυτοκίνητο. Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Η τραγική ειρωνεία; Ο πατέρας του 27χρονου στρατιωτικού με τη μηχανή, είχε χάσει τη ζωή του επίσης σε τροχαίο, σε ένα πολύνεκρο δυστύχημα στα Καμένα Βούρλα.

Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε κοντά στην είσοδο της πόλης της Λαμίας, λίγο μετά τον καινούργιο ανισόπεδο κόμβο.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των αρχών, τα δύο οχήματα ήταν στην ίδια λωρίδα, η οποία οδηγούσε σε ένα τυφλό σημείο, καθώς εκεί υπάρχει ένα μεγάλο βύθισμα. Κάτω ακόμα από αδιευκρίνιστες συνθήκες τα δύο οχήματα συγκρούστηκαν σφοδρά, ενώ ακολούθησε και έκρηξη.



Το αποτέλεσμα τραγικό, ένας  27χρονος νεαρός στρατιωτικός και ένας 58χρονος πατέρας και ιδιοκτήτης συνεργείου έχασαν την ζωή τους ακαριαία. Συγκλονισμένοι οι δικοί τους άνθρωποι δεν μπορούν να πιστέψουν πώς συνέβη το δυστύχημα και χάθηκαν έτσι άδικα δύο ζωές.

Ο 27χρονος στρατιωτικός Γιώργος Μανανάς, μόλις πρόσφατα είχε αγοράσει την μοτοσυκλέτα του, μια μεγάλου κυβισμού Africa Twin και του άρεσε να κάνει βόλτες. Δεν περίμενε κανείς ότι μοίρα είχε αποφασίσει  η χθεσινή του βόλτα να είναι και η τελευταία, καθώς στο ύψος της επιχείρησης Ριζάκος μετά τον κόμβο της Ξηριώτισσας θα έχανε τη ζωή του έπειτα από σφοδρή σύγκρουση με αυτοκίνητο.



Να σημειωθεί ότι και ο πατέρας του άτυχου 27χρονου στρατιωτικού, την 30ή Απριλίου του 1999, είχε χάσει τη ζωή του στο τροχαίο δυστύχημα των Καμένων Βούρλων, τότε που είχαν σκοτωθεί πέντε άτομα, ενώ υπήρξαν και 14 τραυματίες.

Το δικό της δράμα ζει όμως και η οικογένεια του 58χρονου πατέρα και ιδιοκτήτη συνεργείου Γιάννη Κατσαουνού, ο οποίος έφυγε από το σπίτι του προκειμένου να επισκεφθεί έναν φίλο του κοντά στην περιοχή του δυστυχήματος. Όταν εκείνος έφευγε, δεν περίμενε ποτέ ότι θα συνέβαινε το μοιραίο δυστύχημα που θα κόστιζε την ζωή σε εκείνον και στον νεαρό δικυκλιστή.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 58χρονος επιχείρησε αναστροφή λίγο μετά τον κόμβο της Ξηριώτισσας απέναντι από την επιχείρηση Ριζάκος, ενώ ο δικυκλιστής κατευθυνόταν από τη Λαμία προς το Δομοκό και εμβόλισε το αυτοκίνητο.

Ήταν τόσο σφοδρή η σύγκρουση που χρειάστηκε η επέμβαση της ΕΜΑΚ για τον απεγκλωβισμό του νεκρού οδηγού του ΙΧ,  καθώς η μηχανή είχε σφηνωθεί στην πόρτα του αυτοκινήτου.


ΣΧΟΛΙΑ (54)

Citizen

Οι μπαρμπαδες οδηγοί είναι οι αμέσως χειρότεροι οδηγοί μετά τους ταριφες και την τσογλαναρια με τα σμαρτ,όπου τους καπνίσει κάνουν αναστροφή,όπισθεν κτλπ,σταματάνε μες την μέση του δρόμου για να κατουρησουν μιλάνε στο κινητό πίνοντας φραπέ με το τσιγάρο κ το κομπολόι στο χέρι κτλπ ενώ δεν γνωρίζουν ούτε τον ΚΟΚ ούτε τα σήματα ούτε τις προταιρεοτητες ουτε τι εστί φλας κτλπ αφού όταν πήραν διπλώματα έδιναν ένα πεντοχιλιαρο κ τους το φερνε ο υπάλληλος στο καφενείο

;;;

Ποτε δε θα αλλάξει ο Έλληνας ποτέ ποτέ κακομαθημενος πονηρακιας άξιος της συμπεριφοράς του

Βλέπουμε το δέντρο, χάνουμε το δάσος

Άπειρα σχόλια για το ποιος έφταιγε. Αν τηρούσαν και οι δύο τον ΚΟΚ, ή έστω ο ένας από τους δυο, θα ζούσαν και οι δύο πιθανότατα. Η κακια στιγμή και σειρά συμπτώσεων το έφεραν να σκοτωθούν και οι δύο. Το βαθύτερο αίτιο είναι η έλλειψη παιδείας, η έλλειψη ηθικής, ο ωχαδερφισμός, η έλλειψη κοινής λογικής, η έλλειψη υπευθυνότητας. Όλα αυτά οδηγούν σε δυστυχήματα σαν αυτό. Τα ίδια αιτία οδήγησαν στο διαρκή κατήφορο που βιώνουμε καθημερινά εδώ καθώς δεκαετίες στη χώρα μας. Τα ίδια αιτία οδηγουν με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό μας ως εθνικό κράτος. Αυτός που τρέχει με 200 για την κάβλα του, αυτός που κάνει αναστροφή στη μέση του δρόμου, είναι ο ίδιος που "δεν πληρώνει", που κλέβει το κράτος όταν μπορεί, που κυνηγάει το ρουσφέτι, που κοιτάει μόνο την πάρτη του, που ψηφίζει το κάθε εγωιστικό ρεμάλι για να τον κυβερνήσει. Είναι αυτός που μας οδήγησε στην τραγική καθημερινότητα που ζούμε. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, όσο δε βλέπουμε περα από τη μύτη μας, όσο θεωρούμε ότι είμαστε, ο καθένας μας, το κέντρο το κόσμου, ότι μπορούμε να κάνουμε ότι γουστάρουμε, και ότι όλοι οι άλλοι οφείλουν να παραμερίζουν για να μη χαλάσουμε εμείς τη ζαχαρένια μας. Ο Θεός να τους συγχωρέσει και να τους αναπαύσει, γιατί αποτελούσαν, δυστυχώς για αυτούς και τους δικούς τους, αντιπροσωπευτικό δείγμα του μέσου "ελληνάρα". Η πρόκληση είναι να αλλάξουμε μυαλό, για να μη θρηνούσε τέτοιες και χειρότερες καταστάσεις καθημερινά. Μπορούμε;

@@@

Μπορούμε να διορθωθούμε φίλε μου και θα το κάνουμε. Ο μέσος "Ελληναράς" που περιγράφεις υπάρχει και είναι ίσως και σε μεγάλους αριθμούς, όμως υπάρχει και η άλλη Ελλάδα των σκεπτόμενων Ελλήνων, που σιχαίνονται τον λαϊκισμό, που προσπαθούν, που μορφώνονται, που ξεχωρίζουν, που σέβονται τους νόμους και φέρονται κόσμια γιατί είναι πραγματικοί Ευρωπαίοι κι όχι μισοανατολίτες Βαλκάνιοι... Είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που δεν κοιτούν υπεροπτικά όλον τον άλλο κόσμο, πιστεύουν στην ισότητα και στην πραγματική δημοκρατία, δεν νιώθουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου, ούτε όμως τριτοκοσμικοί. Θα επικρατήσουν σιγά σιγά φίλε μου αυτοί οι άξιοι συμπολίτες μας και η "χλέμπα" των "Ελληναράδων" που περιγράφεις πραγματικά με μεγάλη ακρίβεια, θα παραγκωνιστεί, θα εξοβελιστεί, θα αποβληθεί σα ξένο κακόηθες σώμα. Σιγά σιγά. Θέλει υπομονή και συστηματική δουλειά. Θα γίνει όμως, γιατί πλέον οι περισσότεροι Έλληνες αρχίζουν και καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει άλλη συνταγή επιβίωσης. Ρεαλισμός, σεβασμός και σκληρή δουλειά αυτό είναι όλο...

George

Πολύ σωστός, υποθέτοντας πάντα ότι ο ένας όντως έκανε παράνομη αναστροφή και δεν του έτυχε κάτι άλλο, κι ότι ο άλλος πήγαινε με υπερβολική ταχύτητα. Παρά τις υποθέσεις που αναγκαστικά κάνουμε όμως, η ουσία είναι ότι το σχόλιό σου ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Γενικά, και όσο αφορά ατυχήματα που εμπλέκονται ΙΧ και μοτοσικλέτες, θα συμπληρώσω ότι ο μοτοσυκλετιστής είναι σαφώς πιο εκτεθειμένος και οφείλει όχι από τον ΚΟΚ αλλά από σεβασμό προς τον εαυτό του και την ίδια του τη ζωή και μόνο, να είναι πολύ πιο προσεκτικός από τον ΙΧή που έχει άλλους παράγοντες που μερικές φορές δεν του επιτρέπουν να δει ή να ακούσει το ίδιο καλά με αποτέλεσμα να γίνεται μικρή αλλά σημαντική χρονική καθυστέρηση της αντίδρασής του. Οδηγώ και τα 2 είδη οχήματος και μιλάω εκ πείρας. Και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει οδηγός που δεν έχει κάνει έστω και μικρά λάθη στο δρόμο (όχι συνειδητές παραβάσεις) λόγω κάποιας χαλάρωσης, κούρασης, απόσπασης προσοχής ή κάποιων παραμέτρων που δεν ήταν στο χέρι του να αποφύγει. Οι μικρές ταχύτητες από όλους επιτρέπουν να διορθωθούν αυτά τα οδηγικά λάθη πριν αυτά γίνουν μοιραία. Ακόμη κι αν δεν ήταν λάθη αλλά συνειδητές παραβάσεις του ΚΟΚ από κάποιους.

Αλ

Συμφωνω μαζι σου και με ολους τους σχολιαστες σου. Ειχα αποφασισει να μην ξανασχολιασω με οσα διαβαζα ως τωρα αλλα εσεις μου αλλαξατε γνωμη. Ναστε καλα.

Michalis

Θα συμφωνήσω φίλε μου μαζί σου απόλυτα αλλά η γνώμη μου είναι ότι υπάρχει και μια ακόμη πλευρά στο νόμισμα αυτό που περιγράφεις. Ότι βολεύει κάποιους να υπάρχει αυτή η χαοτική κατάσταση, γιατί αν ήθελαν να αλλάξει θα άλλαζε σε μια στιγμή. Αυτή η συμπεριφορά που εδώ σε αηδιάζει, για ποτέ αλλάζει σε χώρες που υπάρχουν κανόνες που εφαρμόζονται, δεν πάει πάει το μυαλό σου. Αυτό που καταλαβαίνω εγώ, είναι ότι η σκατοράτσα αυτή του Γκιαούρη μόνο με την απόλυτα τιμωρητική σε όλα τα επίπεδα θα αλλάξει. Από τα πιο απλά μέχρι τα απολύτως σύνθετα. Νομίζω όμως ότι δεν θα το δούμε αυτό σε αυτή την ζωή.

Ελενη

Εχει παραγινει με την ιδιοκτησια των μεγαλων σκυλιων με αποτελεσμα να συμβαινουν τετοια περιστατικα θα πρεπε και οι κατοχοι τους να κατεχουν καποιες γνωσεις για τ ην ανατροφη τους

Σωστά

Συμφωνώ αν και αδυνατώ να καταλάβω τί σχέση έχει με το θέμα μας

Κ

Με τέτοια μπάζα οδηγούς ζουμε μόνο από σύμπτωση.

Σάκης

Όλα τα σχόλια κάτω από του φίλου Σχολιαστή είναι περιττά . Είναι 100% όπως τα λέει.

Σχολιαστής

Αντί για αναστροφή το προπορευόμενο BMW θα μπορούσε να έχει φρενάρει απότομα για οποιοδήποτε λόγο και να έχει συμβεί το ίδιο ακριβώς δυστύχημα. Η ακινητοποίηση του μέσα στη μέση του δρόμου θα μπορούσε να συμβεί από σκύλο/γάτα/γάιδαρο/αγελάδα/λαγό που πετάχτηκε μέχρι και ανακοπή του οδηγού. Αν κρατάμε τις αποστάσεις ασφαλείας και σεβόμαστε το όριο ταχύτητας, σε όλους τους δρόμους και σε όλες τις περιπτώσεις, μπορούμε να αντιδράσουμε πολύ καλύτερα, ότι περίεργο και αν μας κάνει ο μπροστινός μας. Η νομική ευθύνη του μπροστινού που κάνει αναστροφή δεν πρέπει να μας κάνει να μη βλέπουμε τις σημαντικές ευθύνες οποιουδήποτε οδηγάει πολύ κοντά στον μπροστινό του ή τον πλησιάζει επικίνδυνα γρήγορα. Αν το ατύχημα ήταν σε αντίθετα ρεύματα με (πλάγιο)μετοπική σύγκρουση τότε να δεχθώ τα επιχειρήματα υπερ τις μηχανής, που και πάλι βέβαια τι να το κάνεις, όταν πεθαίνουν οι άνθρωποι σε δυστυχήματα τα δικαστήρια και οι αποζημιώσεις δεν πρόκειται να τους φέρουν ποτέ πίσω.

Συγκοινωνιολόγος ΕΜΠ

Αγαπητέ "σχολιαστή", όλα καλά σε αυτά που λες συμφωνώ, το μόνο που δεν έχει νόημα να αναφέρουμε σε τέτοιες ταχύτητες που έγινε το συγκεκριμένο τροχαίο (κρίνοντας από τα αποτελέσματα της σύγκρουσης) είναι η απόσταση ασφαλείας μεταξύ των οχημάτων, η παράμετρος αυτή σε ταχύτητες άνω των 50-60Km/h πάει περίπατο και εξηγώ παρακάτω για ποιον λόγο... Επίσης από την μεριά μου απλά να καταθέσω την άποψή μου και μία τεχνική λεπτομέρεια για να γίνει κατανοητό από όλους ότι, αν θέλουμε ειλικρινώς να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα στην χώρα μας, το κομβικό μέγεθος που πρέπει να "πολεμηθεί" είναι η ΤΑΧΥΤΗΤΑ. Συγκεκριμένα θα πρέπει να αυστηροποιηθούν κατά πολύ οι συνέπειες σε όποιον οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα (φυλάκιση χωρίς αναστολή, κατάσχεση οχήματος, εξοντωτικά πρόστιμα κλπ) διότι δεν είναι απλά μία ανεύθυνη & ανεγκέφαλη ενέργεια, είναι μία στυγνή απόπειρα δολοφονίας κατά του εαυτού μας και των συμπολιτών μας (!!). Φέρνω ένα παράδειγμα: ένα οποιοδήποτε όχημα που κινείται με 100χλμ/ώρα διανύει απόσταση των 27μ. επι του οδοστρώματος ανά 1 δευτερόλεπτο (100/3600=0,027)!! Άρα αν αναλογιστούμε ότι ένας φυσιολογικός οδηγός (νηφάλιος, ξεκούραστος) έχει χρόνο αντίδρασης από 0,7 εώς 1,00 δευτερόλεπτα από την στιγμή που θα αντιληφθεί το εμπόδιο μπροστά του για να αντιδράσει και να πατήσει φρένο ή να αποφύγει ένα εμπόδιο, τότε καταλαβαίνουμε ότι έστω και με 100Km/h να τρέχεις απαιτούνται τουλάχιστον να διανυθούν 27*0,70=18,90μ. απόσταση απλά για να αντιδράσεις(!!), μετά την αντίδραση και αναλόγως το όχημα (φρένα, ελάστικά, βάρος, κέντρα βάρους κλπ) θα χρειαστούν στην καλύτερη περίπτωση άλλα τόσα μέτρα μήκος για να ακινητοποιηθεί, άρα πάμε γρήγορα-γρήγορα στα 40μ. ελάχιστη απόσταση ασφαλείας που θα πρέπει να κρατάς από το προπορευόμενο όχημα όταν τρέχεις με 100Km/h!! Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι τι θα συμβεί όταν τρέχετε με 100 και κρατάτε απόσταση μικρότερη από 40μ. από το προπορευόμενο όχημα, δεν γλιτώνετε με τίποτα την σύγκρουση με το εμπόδιο (την ζωή σας με λίγη τύχη ενδέχεται...). Σκεφτείτε τώρα με τις απλές μαθηματικές πράξεις που παρέθεσα παραπάνω τί θα γίνει για όποιον τρέχει με πολλαπλάσια ταχύτητα των 100Km/h και γιατί πρέπει να πέσει "βούρδουλας" στο θέμα της ταχύτητας τουλάχιστον, είμαστε τόσο ανόητοι και απερίσκεπτοι που δεν καταλαβαίνουμε αλλιώς. Λυπάμαι που αναλύω απλά μαθηματικά επιπέδου δημοτικού σε συμπολίτες μου, πολλοί εκ των οποίων βάζουν τα παιδιά τους στο κάθισμα και οδηγούν πάνω από 70Km/h, θα έπρεπε να είναι το όριο ταχύτητας στην χώρα μας...

Ο σωστός ο ΙΧης...

έτσι είναι, ρίχνει την ευθύνη και στον άλλο, άσχετα αν ο ίδιος προκάλεσε το ατύχημα. Αναστροφή απαγορεύεται στο συγκεκριμένο σημείο? Σε τι απόσταση ήταν η μηχανήι, λίγη σημασία έχει και φυσικά δεν ξέρεις αν ήταν στο ίδιο ή στο αντίθετο ρεύμα (σίγουρα δεν ήταν σε απόσταση που μπορούσε να σταματήσει, για αυτό και έγινε το ατύχημα και για αυτό δεν έπρεπε να επιχηρήσε αναστροφή το ΙΧ). Επειδή είμαι ο ίδιος παθών, σε πληροφορώ ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η απόσταση, καθώς ενω οδηγούσα απο Κόρινθο προς Πάτρα στην Π.Ε.Ο., το σταθμέυμένο ΙΧ μπροστά δεξιά (σταθμευμένο, άρα τι απόσταση να κρατήσω ??? ) επιχείρησε αναστροφή με αποτέλεσμα την σύγκρουση και τον σοβαρότατο τραυματισμό μου... φυσικά οι δικολάβοι εφηύραν ένα σωρό δικαιολογίες και χρειάστηκε να περάσει μία 10-ετία για να δικαιωθώ... οπότε ας μη ψάχνουμε άσχετα πράγματα, καθώς είναι σα να λες ότι παραβιάζεις το κόκκινο, αλλά φταίει και ο άλλος που δε σταμάτησε...

matmich

Αναστροφή σε κεντρικό δρόμο και μάλλον υπερβολική ταχύτητα από πλευράς της μηχανής έγινε αυτό που έγινε.Κρίμα στους ανθρωπους

ΔΙΑΒΑΣΑ...

" Πόσα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν ετησίως στη χώρα μας; Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Π. Μυλωνάς, Βασιλική Δανέλλη μας μιλά για τον τρόπο που οδηγούν οι Έλληνες ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ 26.2.2016 | 15:00 373 5 Δώστε μας μερικά στατιστικά στοιχεία. Πόσα τροχαία συμβαίνουν ετησίως στη χώρα μας; Πόσα από αυτά είναι θανατηφόρα; Το 2014 συνέβησαν στην Ελλάδα 11.737 τροχαία ατυχήματα, εκ των οποίων τα 10.095 ελαφρά, 895 σοβαρά και 747 θανατηφόρα. Από αυτά είχαμε, δυστυχώς, 801 νεκρούς και 1.068 σοβαρά τραυματισμένους. Τα νούμερα μπορεί να φαντάζουν μικρά σε σύγκριση με τα μεγέθη πριν από 15 χρόνια, αλλά, και πάλι, όταν μιλάμε για περισσότερους από δύο νεκρούς κάθε μέρα και τρεις σοβαρά τραυματισμένους σε μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα μόνο εφησυχασμό δεν μπορούμε να νιώθουμε. Όσον αφορά τους θανάτους, οι περισσότεροι προκλήθηκαν έπειτα από σύγκρουση οχημάτων (39,0%), σε εκτροπή από την πορεία τους (31,5%), ενώ με μικρότερα ποσοστά ακολουθούν η παράσυρση πεζών (17,1%), η πρόσκρουση (9,1%) και η ανατροπή (3,3%). "

ξύλο

μπάτσοι παντού, κι όποιος κουμμουνοψυχασθενής διαφωνεί, μέσα για συνενοχή στα εγκλήματα... αλητεία!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kybernisi_Mitsotaki__1_

Η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου ήταν, είναι και θα είναι, μία από τις σημαντικότερες αγορές για τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας μας, έστω και ας μην υπάρχει -προς το παρόν- κάποια παραγωγική μονάδα στην Ελλάδα.

seismosgr

Σεισμική δόνηση, μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, σημειώθηκε στις 20:15, 91 χιλιόμετρα νότια της Αθήνας και 32 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Ύδρας - Τι δηλώνει ο καθηγητής Γεωλογίας Ευθύμης Λέκκας στο protothema.gr

2