Ο Σπίρτζης «κατακεραυνώνει» την Taxibeat: Δεν δίνει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Ο Σπίρτζης «κατακεραυνώνει» την Taxibeat: Δεν δίνει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Ο υπουργός Υποδομών παρουσίασε τις νέες ρυθμίσεις για Taxibeat και Uber κατηγορώντας ευθέως τις εταιρείες για φοροδιαφυγή - Επιτέθηκε στον Μητσοτάκη με το επιχείρημα ότι ο πρόεδρος της ΝΔ στηρίζει μια εταιρεία στην οποία μετέχουν offshore από Παναμά και Παρθένες Νήσους

Δριμεία επίθεση στην Taxibeat και στον τρόπο που λειτουργούσε μέχρι σήμερα στην Ελλάδα εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης κατά την παρουσίαση το νέων νομοθετικών πρωτοβουλιών στον τομέα των μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι η εταιρεία δεν φορολογείται στην Ελλάδα και ότι έχει έδρα της το Λονδίνο, με αποτέλεσμα να μην υποχρεώνεται στην δημοσίευση ισολογισμού.

«Δεν θεσμοθετούμε για συγκεκριμένες  εταιρίες αλλά γιατί η χώρα πρέπει να έχει πλαίσιο ισονομίας και αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου. Δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα όταν δεν φορολογούνται οι εταιρείες στην χώρα μας» δήλωσε κατά την διάρκεια παρουσίασης των ρυθμίσεων για τις εταιρείες διαμεσολάβησης.

Ο υπουργός ισχυρίστηκε ότι η έδρα της Taxibeat,  ήταν από συστάσεώς της στο Λονδίνο, ζήτησε μάλιστα να φέρει τις φορολογικές δηλώσεις «να δούμε τι έχει πληρώσει στη χώρα μας».

Τι έμεινε από τα 43 εκατ. της πώλησης της Taxibeat στην Ελλάδα, αναρωτήθηκε ο υπουργός υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία μοσχοπουλήθηκε αλλά εμφανίζει ζημιές.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι λατρεύει τη Βeat για την καινοτομία της αλλά δεν μπορεί ως εταιρεία «να έχει άλλου είδους ασυλία από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα». Με τη νέα νομοθεσία, οι εταιρείες διαμεσολάβησης υποχρεώνονται να κόβουν αποδείξεις και να καταθέτουν που είναι η έδρα τους, και να κόβουν απόδειξη ανά πράξη και όχι όπως συμβαίνει σήμερα, τις αποδείξεις να κόβουν οι οδηγοί ταξί.  

«Μπαίνει ένα θέμα όταν ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στηρίζει μια συγκεκριμένη εταιρία που στην μετοχική της σύνθεση συμμετέχουν εξωχώριες εταιρείες του Παναμά και των Παρθένων Νήσων. «Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες διαμεσολάβησης χωρίς να αφήνουν ούτε ένα ευρώ στην χώρα» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

Σε ότι αφορά την αξιολόγηση των οδηγών από τον επιβάτη, που αποτέλεσε σημείο αντιπαράθεσης με τις ψηφιακές πλατφόρμες όλο το προηγούμενο διάστημα, το υπουργείο δηλώνει ότι θα συνεχιστεί αλλά την πιστοποίηση θα κάνει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Τι προβλέπει η ρύθμιση Σπίρτζη

Για κάθε ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει να ορίζεται υπεύθυνος διαμεσολάβησης, ο οποίος θα πρέπει να υποβάλλει και την αίτηση μαζί με τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα. Στα δικαιολογητικά αυτά είναι η σύμβαση ορισμένου χρόνου με τους οδηγούς, η οποία θα είναι τουλάχιστον δίμηνη, για να δηλώνονται οι συνεργαζόμενοι οδηγοί, επικυρωμένα αντίγραφα των αδειών κυκλοφορίας των οχημάτων καθώς και των εγγράφων που αποδεικνύουν σχέση εργασίας με τους οδηγούς.

Στα επιπλέον δικαιολογητικά περιλαμβάνεται και παράβολο 1.000 ευρώ.

Η άδεια προβλέπεται να εκδίδεται εντός 30 ημερών.

Οι ρυθμίσεις εκτός από την Βeat περιλαμβάνουν και την Uber αφού περιέχουν διατάξεις και για τα μισθωμένα τουριστικά οχήματα, με τα οποία κατά κόρων συνεργάζεται.

Με το νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα έρθει στην βουλή την επόμενη εβδομάδα, ιδρύεται μητρώο με τους φορείς διαμεσολάβησης, τα οχήματα, τους οδηγούς, και προβλέπονται κυρώσεις στο φορέα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης. Εάν δεν έχει άδεια μεταφορικού έργου το πρόστιμο είναι 50.000 ευρώ και σε υποτροπή 100.000 ευρώ με ανάκληση της άδειας.

Στον οδηγό που δεν έχει επαγγελματική άδεια, προβλέπεται  αφαίρεση της άδειας οδήγησης για δύο χρόνια και στους κύριους οχημάτων διοικητικό πρόστιμα 5.000 ευρώ ανά όχημα που διπλασιάζεται σε περίπτωση υποτροπής. Ειδικά για την περίπτωση της χρήσης οχήματος με το οποίο δεν έχει καταρτιστεί σύμβαση προβλέπεται αφαίρεση της άδειας για δύο έτη. Το σχέδιο νόμου θα δοθεί σε άτυπη δημόσια διαβούλευση λίγων ημερών με τους φορείς. Αύριο, είναι προγραμματισμένη συνάντηση με τον επικεφαλής της Beat κ. Νίκο Δανδράκη.

Το σχέδιο νόμου θα δοθεί σε άτυπη  δημόσια διαβούλευση με τους φορείς ώστε να κατατεθεί στην βουλή την επόμενη εβδομάδα.

ΣΧΟΛΙΑ (92)

Ας εχουμε κοινο στοχο

Διαβασα για Google,off shore. Παραγεται πλουτος στην Ελλαδα απο επιχειρηματικη δραστηριοτητα; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΔΩ-ΤΕΛΟΣ Αυτο πρεπει να ισχυσει οπουδηποτε στην ΕΕ. Πολλες μεγαλες εταιρίες φοροδιαφευγουν ειτε με off shore ειτε με τριγωνικες συναλλαγες. Πρεπει να σταματησει αυτο. Ελευθερη οικονομια ναι, χαμηλοι συντελεστες ναι, δικαιες εισφορες ναι, φορολογηση στην πηγη του χρηματος για ΟΛΟΥΣ

τρικυμία εν κρανίω

το αν αφήνει λεφτά ή όχι είναι δουλειά του υπουργείου οικονομικών, και όχι του υπουργείου μεταφορών. Το υποκατάστημα αλλοδαπής φορολογείται για την δραστηριότητά του, κανονικά-κανονικότατα στην χώρα που βρίσκεται..... απο την άλλη..... ρε μάγκα Σπίρτζη... χιλιάδες εταιρείες έχουν έδρα στην Γερμανία. αυτη σε πείραξε ???? και όταν μιλάμε για ευρωπαϊκή ένωση, κοινή αγορά, τι ακριβώς εννοούμε ???? λοιπόν Σπίρτζη, εσείς οι "ευρωπαϊστές" να τα βλέπετε. Η ΕΕ, δίνει την δυνατότητα φοροαποφυγής κλπ κλπ. .... άντε ρε κάντε ένα δημοψήφισμα..... χα χα χα !!!!

Ρε φίλε αι παράτα μας

Στον αέρα πετάνε της taxibeat τα ταξί ρε καραγκιόζη? Εγώ θα πληρώνω, τον δρόμο, τους τροχονόμους, τα φανάρια και την taxibeat? Γιατί ρε μαν? Για να τα τρώει ο κολλητός του Μητσοτάκη στον Παναμά? Το Σύνταγμα λέει ισότιμη συνεισφορά... 10.000 ευρώ βγάζω και πληρώνω 3.300 φόρους αυτός βγάζει 5.000.000 και πληρώνει 0 φόρους... Ωραία ε? Έτσι και εγώ επιχειρηματίας γίνομαι

τελικα φοροδιαφευγουν ναι η ου?

για αλλη μια φορα οι νεοδημοκρατες πετανε τη μπαλα στην εξεδρα λες και απευθυνονται σε ιθαγενεις,αλλα το μεγαλο ερωτημα παραμενει φοροδιαφευγουν η ουμπερ και η ταξιμπιτ,ναι η ου?αν δεν πληρωνουν μια σε φορους εισοδηματος και φπα και ολα τα κερδη πανε στις παρθενες νησους,καλα θα κανουν να τους κλεισουν σημερα κιολας,τα νουδουλικα τι ζορι τραβανε δηλαδη,ουτε μετοχες να ειχαν στα ουμπεροτακιμπιτια..

ΚΟΡΑΗΣ

Ο κ. Υπουργός μέσα σε 2 - 3 ημέρες έκανε δύο εσκεμμένα φάουλ. Πρώτα κατηγόρησε την αρχή προσωπικών δεδομένων ότι αυτή φταίει για την καθυστέρηση στα ηλεκτρονικά εισιτήρια και τώρα λέγει ότι η BEAT δεν πληρώνει φόρο για το εισόδημα που αποκτά στην Ελλάδα. Η εταιρεία τον διαψεύδει και ισχυρίζεται ότι πλήρωσε 5.000.000 φόρο, όπως άλλωστε τον διέψευσε και η αρχή προσωπικών δεδομένων.

@

Γιατί σκίζεται ο Σπριτζής; Ας μαζέψει τα λεφτά πουχουν τα φιλαράκια του σε καταθέσεις στο εξωτερικό και μετά ας μιλάει

Διγαμμα

Ας μας πει ο Σπιρτζης τι κεεδιζουμε οι φορολογουμενοι οταν πληρωνουμε φορους.Υγεια παιδεια υποδομες ανυπαρκτες,ασφαλεια μηδεν,τα συνορα διατρητα,δημοσια ταξη μονο για πολιτικους και για vip,οσο για τη δικαιοσυνη...δικαιοστασιο.Οποτε οποιος μπορει να φορολογειται αλλου,γιατι να μην το κανει?

Να φορολογείται άλλου...

...αλλά να μην μας κάνει υποδείξεις πως θα λειτουργήσουμε στην χώρα μας! Να έχει απαιτήσεις μόνο στην χώρα που τα ακουμπάει...

Λ.Γ.

Οι τραμπαρίφες, που νομίζουν ότι ο κύριος θα τους... βολέψει, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ως Πρόεδρος του ΤΕΕ έσκιζε τα ρούχα του, 'έχτιζε' ΔΣ μέσα σε αίθουσες συνεδριάσεων, υποτίθεται εναντίον των "αντισυνταγματικών" αυξήσεων στις ασφαλιστικές μας εισφορές των προδοτών Σαμαρο-Βενιζέλων. Τα γίδια τον κάνανε Υπουργό. Ε, τώρα εισπράττει όλες εκείνες τις αυξήσεις μέχρι και το τελευταίο Ευρώ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΆ ως Υπουργός. Πρόκειται για πολιτικό ζόμπι που τρέφεται από την βλακεία, την μιζέρια και κυρίως ΤΟ ΑΊΜΑ των πολιτικών του πελατών.

Θραξ

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η GOOGLE KΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ GOOGLE ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ MAP......KAI ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ...ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΕ ΚΡΑΤΙΣΤΗ....ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.....ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΒΕΑΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ UBER ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 3000 ΑΤΟΜΑ.....ΑΥΤΑ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ....ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΣ ΟΤΙΙ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΤΗΣ UBER ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ ΜΑΖΙ! ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ? ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΝΕ...ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ......

gio

Δεν δίνει ευρώ στην Ελλάδα ή πουθενά αλλού; Το ζήτημα είναι ότι τα ανίκανα κομπλεξικά συριζόπουλα έχουν αλλεργία με την ικανότητα και την εξυπνάδα καθώς τους δέρνει βλακεία ανίκητη.

Δεξιός πισωγλέντης

Θέλω να φοροδιαφεύγει η beat και η uber. Γουστάρω να πληρώνω κ να είμαι κορόιδο. Μ αρεσει να τον παιρνω. Δεν θέλω το νόμο Σπίρτζη γιατί στην τελική κ μαζόχας είμαι κ τον Κυριάκο κ τον Άδωνη θέλω για επιβήτορες μου.

Γ.ψ.

Αυτός τώρα είναι υπουργός; πραγματικά πιστεύω καλά μας κάνουν. Επαναστάτες του πληκτρολογίου όλοι. Έλεγαν κάποτε ότι αν γίνει αυτό αν γίνει το άλλο θα βγουν τα όπλα και θα μπει ο λαος στη Βουλή. Όσο λοιπόν αυτός ειναι υπουργός άλλο τόσο επαναστάτης είναι ο λαος. Μόνο κάτι αλητακια που μαζεύονται που και που και τα σπάνε υπάρχουν. Αυτοί είμαστε αυτοί μας αξίζουν. Ντρέπομαι για την κατάντια μας και τους χοντροπετσους πολιτικούς που ξεπουλάνε και διαλύουν τα πάντα και το βραδυ μπορούν και κοιμούνται. Ντρέπομαι που μεγάλωσα με τα ιδανικά και την ιστορία των προγόνων μου και τελικά διαπιστώνω ότι μπήκα κι εγώ στη λούμπα της λαμογιας και της βολεψιας. Μια χώρα καφενείο που ακόμα βρίσκεις στα ψηφοδέλτια ξεχασμένα 100ευρα που σου έβαλε ο υποψήφιος βουλευτής για Να τον ψηφίσεις. Ούτε για διακοπές πλέον στην Ελλάδα. Ας μείνουν αυτοί που πιστεύουν ότι χαραμιζοντας τις ζωές τους και των παιδιών τους πως κάτι θα αλλάξουν. Εγώ βαρέθηκα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mitretodis-kouklatzis

Οι τουρκικές Αρχές συνεχίζουν να παίζουν προκλητικά «παιχνίδια» κρατώντας τους δύο στρατιωτικούς χωρίς να τους έχουν απαγγείλει κατηγορίες και παρά τις προειδοποιήσεις από την Ευρώπη να προχωρήσει άμεσα η απελευθέρωσή τους

slavofonoi

Ο επικεφαλής του πολιτικού κόμματος, Παύλος Βοσκόπουλος, ισχυρίζεται ότι οι «Μακεδόνες» υφίστανται απαγορεύσεις στο να μιλούν τη «μακεδονική γλώσσα» στο χωριό Ψαράδες των Πρεσπών - Διαβάστε την ανάρτησή του 

OPLA_NORATLAS2

Πρόκειται για ατομικό οπλισμό και άλλα προσωπικά αντικείμενα, που ανήκουν στους Έλληνες αεροπόρους και καταδρομείς, οι οποίοι έχασαν τη ζωή τους τα ξημερώματα της 22ας Ιουλίου του 1974, όταν το αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν τύπου Νοράτλας καταρρίφθηκε από φίλια πυρά

3