LIVE

Κορωνοϊός

Κόπηκε η διαφήμιση «Hapi End»

ekpoizo

Επειτα από παρέμβαση της ΕΚΠΟΙΖΩ  για παραπλάνηση των καταναλωτών

Μετά από καταγγελίες καταναλωτών στην ΕΚΠΟΙΖΩ για παραπλάνησή τους σχετικά με τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος “HAPI END”, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής και ειδικότερα των διαφημίσεων “HAPI END Giousef Μεγάλο Αστέρι” και “HAPI END Giousef Εσύ είσαι ντροπαλός?”, η ΕΚΠΟΙΖΩ προέβη στην απαιτούμενη έρευνα και υπέβαλε αίτηση ελέγχου της διαφημιστικής επικοινωνίας στο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας» (ΣΕΕ).

Η ΕΚΠΟΙΖΩ επισήμανε ότι, εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση της υπ’ αρ. Σ 1551 Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), καθ’ότι συνεχίζουν να αναφέρουν και να χρησιμοποιούν δηλώσεις που η ως άνω Απόφαση ρητά έχει αποφασίσει ότι θα πρέπει να τροποποιηθούν και να αποσυρθούν σε όλα τα μέσα και υλικά που αναπτύσσεται η διαφημιστική επικοινωνία (συσκευασία, διαδίκτυο, ιστοσελίδες τρίτων). Συγκεκριμένα χρησιμοποιούν τη λέξη “φυτικό ενισχυτικό στύσης” στη διαφήμιση αλλά και στην ιστοσελίδα “Συμβάλλει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης”, “Είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σύστημα”, “διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής από φυτικά συστατικά για τη σεξουαλική ζωή των ανδρών και των γυναικών”. Οι εν λόγω ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις.

Η ορθή και σύννομη ενημέρωση του καταναλωτή αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα σύμφωνα με το δίκαιο του καταναλωτή και δεν θα πρέπει να καταστρατηγείται μέσω παραπλανητικών και αναληθών επικοινωνιών και εσφαλμένων συμπερασμάτων. Οι εταιρείες οφείλουν, όταν διαθέτουν τα προϊόντα τους, να συμμορφώνονται με τους κανόνες του κοινοτικού και ελληνικού δικαίου και τα πρότυπα που έχουν θεσπισθεί για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών. Ειδικότερα, η επικοινωνία προϊόντων που συνδέεται με θέματα διατροφής και υγείας χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, δεδομένου ότι, λόγω έλλειψης εξειδικευμένων γνώσεων, τυχόν ασαφείς, ελλιπείς ή υπερβολικοί ισχυρισμοί μπορούν εύκολα να παραπλανήσουν τους καταναλωτές.

Το ΣΕΕ, κατόπιν της αίτησης ελέγχου της ΕΚΠΟΙΖΩ, απέστειλε επιστολή στην Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε.) ενημερώνοντας ότι, η εν λόγω επικοινωνία προβάλλεται κατά παράβαση προγενέστερης Απόφασης του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), προκειμένου οι τηλεοπτικοί σταθμοί να προβούν στην άμεση διακοπή προβολής της εν λόγω επικοινωνίας (2 τηλεοπτικά σποτ).



Ειδήσεις σήμερα: 

Σταθερά υψηλά κρούσματα και νεκροί - Τι δείχνουν τα στοιχεία για τη διασπορά του ιού

Πανελλαδικές: Τι αλλάζει - Πότε θα υποβάλλονται τα δύο μηχανογραφικά

Αυστηρό lockdown από σήμερα σε Γερμανία και Λονδίνο - Οι ελπίδες της Ευρώπης στο εμβόλιο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (13)

ΓΕΡΟΤΑΡΝΑΝΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ "ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ" ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ 21:05 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ CASTLE ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ "8"!

Νομίζω οτι

Το μαντζουνι αυτό λειτουργεί και από απόσταση, εγώ βλέπω την Γιουσέφ και μου σηκώνεται, θαυματουργό!

Χιχι

Πάντως οι λόγοι που αναφέρονται εχουν μια εσανς απογοήτευσης. Σαν να το δοκίμασαν και να μην εκανε αυτα που υπόσχεται και ζητάνε τα ρέστα. Είναι γνωστό οτι τα "φυτικα" ματζουνια δρουν με τη μεθοδο της αυθυποβολης. Απλώς, αν στο συγκεκριμένο πρόβλημα ειχε αποτέλεσμα η αυθυποβολή θα ειχαν γλιτωσει απο πολλα κομπλεξ κάποιοι.

Διαβάστε

τι γράφει. .. η εν λόγω δράση του σκευάσματος δεν είναι σαφής και τεκμηριωμένη. Το όνειρο του κάθε γερομπισμπίκη να συνευρίσκεται με sugar baby γκρεμίζεται... :)))

john

γνωστο μουρουνελαιο ομως που δειχνει παπουδες και γιαγιαδες να τρεχουν η γνωστο ενεργειακο ποτο που δινει φτερα κριθηκαν οτι ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα

Νικος

Εχουν κανει εκατομυρια ευρω περιουσιες με ματζουνια....εδω υπαρχει μεγαλη εταιρια συμπληρωματων διαφημιζωντας την Ελληνικοτητα τις με προιοντα εισαγωγης απο Γερμανια και Βελγιο (μονο τις ετικετες βαζουν στην Ελλαδα)!!!!! μην αναφερουμε και το εκχυλισμα ελιας made in Spain!!!!

Πεοπαικτης

Θα μας μαραθει το οργανο

G

Και εγω τωρα που θα βρω αστερακι :-(

Quiz!

Σε ποιον άραγε παρέπεμπε το τηλεφωνικό νούμερο που εμφανιζόταν επί της οθόνης?

Στον "πρόεδρο"?

Λές?!?!

.

Έχουμε πλάκα πάντως... Κόβουμε διαφημίσεις ως "ακατάλληλες" και τα όργια σε κάτι ριάλιτι τα ανεχόμαστε ως φυσιολογικά...

Αδιάβαστος

Δεν διάβασες ούτε λέξη από το άρθρο, έτσι; Η διαφήμιση δεν κόπηκε "ως ακατάλληλη", αλλά επειδή δεν είναι τεκμηριωμένες οι ιδιότητες του σκευάσματος.

ΓΕΡΟΤΑΡΝΑΝΑ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ "ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ" ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ 21:05 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ CASTLE ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ "8"!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης