Dacia Duster: Mε 1.3 τούρμπο βενζινοκινητήρα, έως 150 ίππους

DaciaDuster1

Τo Dacia Duster αποκτά τον νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe με ιπποδύναμη που φτάνει μέχρι και τα 150 PS. Δείτε προδιαγραφές, εξοπλισμό και πόσο κοστίζει.

To συγκεκριμένο μοτέρ είναι προϊόν της συνεργασίας της συμμαχίας του Groupe Renault με την Daimler και προσφέρει υψηλές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές CO

2. Στην πράξη βγαίνει με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις 130 και 150 PS, ροπή 24,5 ή 25,5 kgm, ανάλογα με την έκδοση, αλλά και χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης από 6,0 έως 6,4 lt/100 km. Εξίσου ανταγωνιστικές για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και οι επιδόσεις του Dacia Duster 1.3 TCe, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα km/h (έκδοση 1.3 TCe 150).

Ενδεικτικά, ο Energy 1.3 TCe αξιοποιεί την τεχνολογία Bore Spray Coating, όπου οι κύλινδροι επικαλύπτονται με ειδικό υλικό για τον περιορισμό των τριβών και την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης. To καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο με πίεση αυξημένη στα 250 bar, την ώρα που ο θάλαμος καύσης έχει ειδικό σχεδιασμό που επιτρέπει τη βέλτιστη ανάμειξη του καυσίμου με τον αέρα, βοηθώντας έτσι τον περιορισμό της κατανάλωσης. Επίσης, ο νέος κινητήρας κάνει χρήση του συστήματος Διπλού Μεταβλητού Χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft). Η εν λόγω τεχνολογία μεταβάλλει διαρκώς την χρονική στιγμή ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα.

Ο νέος κινητήρας Energy 1.3 TCe που εξοπλίζει το νέο Dacia Duster συνδυάζεται τόσο με τις 2κίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου.  Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός του Dacia Duster 1.3 TCe παραμένει πλήρης από την έκδοση Sportive, που είναι και η αρχική διαθέσιμη με τον καινούριο κινητήρα, με συστήματα Hill Start Assist & Hill Descent Control (4×4), φώτα ημέρας LED και προβολείς ομίχλης, μπάρες οροφής και ζάντες αλουμινίου 16’’, αισθητήρες φωτεινότητας, έξι αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων Media Nav Evo (με οθόνης αφής 7” και ελληνικούς χάρτες πλοήγησης), δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων.

Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 15.980 ευρώ για την έκδοση με τους 130 ίππους και τα 16.680 ευρώ για εκείνη των 150 ίππων. Για όσους επιλέξουν κάποια τετρακίνητη έκδοση, το αρχικό κόστος τοποθετείται στα 17.340 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

191021140940_Avensis1000

Την εποχή της σταδιακής μετάβασης προς τον ηλεκτρισμό, πολλά ονόματα γνωστών μοντέλων σταματούν οριστικά την πορεία τους, αφού δεν θα αντικατασταθούν. Ας δούμε τα 15 πιο σημαντικά εξ αυτών.

Toyo_Black_Bison_Boi_1

 Με τις επεμβάσεις της Wald που έχει ειδίκευση στις μεταμορφώσεις του είδους, το Toyota Hilux γίνεται τόσο επιβλητικό που αμφισβητεί στα ίσια το σκληροτράχηλο Hummer.

 

mercedes12234

Μπορεί εν έτει 2019 η ασφάλεια να αποτελεί πρώτο μέλημα για τους κατασκευαστές, όμως πριν από 60 χρόνια τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

191021134812_Octavia4

Μία φωτογραφία από την εφαρμογή διαμόρφωσης του οχήματος, που δημοσιεύτηκε κατά λάθος στο site της, η Skoda, διέρρευσε την εικόνα της νέας Octavia.

191018155218_1000x600

Αξίζει να δαπανήσεις ένα ποσόν κοντά στα 10.000 ευρώ για ένα μεταχειρισμένο, όταν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με ένα καινούργιο; Δες εδώ ποια καινούργια μοντέλα μπορείς να αποκτήσεις σε αυτά τα λεφτά.

Autokinisi-2018a

Η έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 17 Νοεμβρίου 2019, θα  είναι αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα. Ακόμα και στον κατάλογο - οδηγό που θα διανεμηθεί δωρεάν στους επισκέπτες και ηλεκτρονικά σε 2,5 εκ. αναγνώστες, ο οποίος πλέον θα είναι πολυτελής, στα πρότυπα των μεγάλων διεθνών εκθέσεων αυτοκινήτου...

1