Έχετε άγχος μη σας πιάσει λάστιχο;

Έχετε άγχος μη σας πιάσει λάστιχο;

Η νέα τεχνολογία DriveGuard από την Bridgestone φέρνει επανάσταση στη βιομηχανία των ελαστικών, με πρόσθετα οφέλη και ασφάλεια για όλους τους καταναλωτές.

Σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου παρουσιάστηκε από την EΛΑΣΤΡΑΚ μια νέα τεχνολογία ελαστικού που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των ελαστικών Run Flat χωρίς τα μειονεκτήματά τους. Το πλεονέκτημα των Run Flat ελαστικών είναι ότι μπορείς να συνεχίσεις να κινείσαι ακόμη κι αν το ελαστικό χάσει όλο τον αέρα του. Στα μειονεκτήματα είναι το αυξημένο βάρος, το αυξημένο κόστος και ο περιορισμός της άνεσης λόγω σκληρότητας των πλαϊνών.



Το DriveGuard της Bridgestone, σχεδιάστηκε για να μπορεί να τοποθετηθεί σχεδόν
σε όλα τα αυτοκίνητα. Χάρη στα ενισχυμένα πλαϊνά και τα υψηλής τεχνολογίας πτερύγια ψύξης, το DriveGuard σας επιτρέπει να συνεχίσετε την οδήγηση με ταχύτητα 80 km/h και μέχρι απόσταση 80km, αφού χάσει όλο τον αέρα το ελαστικό.

Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης σε όλα επιβατικά οχήματα ανεξαρτήτως κατασκευαστή ή μοντέλου. Το DriveGuard της Bridgestone δεν περιορίζεται σε μία εργοστασιακή εφαρμογή για συγκεκριμένες μάρκες ή μοντέλα αυτοκινήτου. Μπορεί να εφαρμοστεί στα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν αισθητήρα πίεσης (TPMS), το οποίο είναι υποχρεωτικός εξοπλισμός στην Ευρώπη σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα από τον Νοέμβριο του 2014 και προσφέρει μία δυναμική 32 εκατομμυρίων οχημάτων, που μπορούν να εξοπλιστούν με DriveGuard το 2016. Χρησιμοποιεί έναν αποκλειστικό σχεδιασμό υψηλής τεχνολογίας πτερυγίων ψύξης καθώς και υποστηρικτικά και σκληρά ενισχυμένα πλαϊνά, που επιτρέπουν στους οδηγούς να διατηρήσουν τον έλεγχο και να συνεχίσουν να οδηγούν με ασφάλεια και άνεση για απόσταση έως 80χλμ με ταχύτητα έως 80χλμ/ώρα , αφού τρυπήσει το ελαστικό τους, έως ότου να είναι ασφαλές είτε να επισκευαστεί είτε να αντικατασταθεί, παρέχοντας επιπλέον σιγουριά.



Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Διαμαντόπουλος
ανέφερε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης: «Το DriveGuard της Bridgestone σας επιτρέπει να συνεχίσετε να κινείστε και να αποφύγετε την άμεση ταλαιπωρία και τις επικίνδυνες καταστάσεις, που μπορεί να προκύψουν, όταν έχετε ένα σκασμένο λάστιχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα ενδεδειγμένα όρια ταχύτητας και απόστασης, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν οι ίδιοι πότε και που θα αντικαταστήσουν το λάστιχό τους. Η επαναστατική μας τεχνολογία συμβάλλει στην οδική ασφάλεια και προσφέρει στους οδηγούς ηρεμία και σιγουριά».




Το ελαστικό Bridgestone DriveGuard έχει:
  • Σκληρά πλαϊνά, τα οποία υποστηρίζουν το βάρος τους οχήματος σε περίπτωση ξαφνικής απώλειας του αέρα, διατηρώντας τον έλεγχο με ασφάλεια για απόσταση έως 80km με ταχύτητα έως 80km/h.
  • Προηγμένη πολυεστερική στρώση σκελετού η οποία παρέχει υψηλή αντοχή στην θερμική καταπόνηση, βελτιώνοντας την ανθεκτικότητα των ελαστικών
  • Τεχνολογία Nano Pro-Tech μειώνει την τριβή μεταξύ των μορίων του άνθρακα, αμβλύνοντας την παραγωγή θερμότητας στα πλαϊνά τοιχώματα και βοηθώντας το ελαστικό να διατηρήσει το σχήμα του
  • Σχεδιασμό με πτερύγια ψύξης υψηλής τεχνολογίας στο πλευρικό τοίχωμα, τα οποία διοχετεύουν την αυξημένη θερμότητα από τα πλαϊνά προς τη ζάντα, βοηθώντας έτσι στη διατήρηση του ελαστικού, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα.
  • Καλό χειρισμό στο βρεγμένο, λόγω βέλτιστης κατανομής των κενών στο κέντρο του σχεδιασμού πέλματος.
  • Κορυφαία αίσθηση στις στροφές χάρη στα ενωμένα μπλοκ στην περιοχή των ώμων για βέλτιστη κατανομή της επιφάνειας πίεσης
  • Μικρή απόσταση φρεναρίσματος χάρη σε σύνθεση γόμας, υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο με τεχνολογία Nano Pro-Tech
  • Άνεση, λόγω δομής της κορώνας που παρέχει εξελιγμένη απορροφητικότητα της ανομοιομορφίας του δρόμου, βελτιωμένου ενισχυμένου μετρητή μέσα στη γόμα, ελαφρύτερης κατασκευής, βελτιωμένης ακαμψίας.





ΣΧΟΛΙΑ (3)

ΝΙΑΝ

Πραγματικά ενδιαφέρον. Επειδή η συζήτηση έχει να κάνει με ελαστικά , θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας, για τα ελαστικά mud & snow (M-S). Στο Ατύχημα που έγινε στην εθνική οδό με την Posrche που έτρεχε με 250+, έγινε λόγος και για τα ελαστικά που φορούσε που ήταν M-S, τα οποία δεν ήταν τα ενδεικνυόμενα ( ....!!) για οδήγηση στην άσφαλτο. Έλα όμως που όλα τα SUV τα φοράνε από την μάνα τους !!! Ρωτάω διότι έχω ένα SUV με M-S και δεν κρατάει στην βροχή καθόλου, αλλά και στο στεγνό υπολείπεται ....Βασικά είναι χάλια !!! Αν έχετε εμπειρία, από την στιγμή που όλα τα SUV φoράνε από την μαμά τους M-S, τι προτείνετε για αντικατάσταση (έχουν φαγωθεί και πρέπει να γίνει) ?? Μ-S ή τα "κανονικά" ??

nick

2 fores mou sinevi (skistike to lastixo sta plagio 50 mm) kai oute 10 xiliometra den piga!

@

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ???

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

velar

Δοκιμάζουμε σε βενζίνη και ντίζελ το Range Rover Velar. Δείτε τα σημεία υπεροχής του βρετανικού μεσαίου SUV.

5081200

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες η Peugeot ετοιμάζει μια νέα ισχυρότερη έκδοση του 508, η οποία θα έχει απόδοση 300 ίππων και θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.

ham-hocken18

Σε έναν αγώνα όπου η βροχή ανακάτεψε δύο φορές την τράπουλα, ο Sebastian Vettel πέταξε στα σκουπίδια μία δική του νίκη, προσφέροντας απλόχερα την καρό σημαία αλλά και την πρωτοπορία στη βαθμολογία στον μεγάλο του αντίπαλο, Lewis Hamilton!

police-cars-1000

Ενώ στην Ελλάδα βλέπουμε ακόμα στους δρόμους ταλαιπωρημένα περιπολικά 30ετίας με εκατομμύρια χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, σε άλλες χώρες τα όργανα της τάξης απολαμβάνουν την ασφάλεια, την ποιότητα και την δύναμη νέων αυτοκίνητων, ακόμα και supercars…