Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες πολλά γράφονται και άλλα τόσα λέγονται για το κόστος της συμμετοχής μας στην Eurovision, με τους πολέμιούς της να κάνουν λόγο για σπατάλη χρημάτων.
Μέσα από την εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου παρουσιάστηκε το κόστος της φετινής συμμετοχής, με τα χρήματα που δίνουν, τόσο η ΕΡΤ, όσο και η δισκογραφική εταιρεία της Γιάννας Τερζή, Panik Records.
Η δημόσια τηλεόραση δαπανά λοιπόν 183.470 ευρώ για να μεταδώσει τις τρεις διαγωνιστικές βραδιές, καθώς για μία εκπομπή για την παρουσίαση του ελληνικού τραγουδιού και άλλες δύο με όλα τα υποψήφια κομμάτια. Βέβαια, το ποσό θεωρείται υψηλό και εύλογα διερωτάται κανείς που πηγαίνουν αυτά τα χρήματα, αφού πρόκειται για εσωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ οι οποίες θα μπορούσαν να κοστίσουν πολύ λιγότερο.
Από την πλευρά της, η Panik Records δίνει περίπου 80.000 ευρώ, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων της ελληνικής αποστολής. Συγκεκριμένα, 20.000 ευρώ πάνε σε ξενοδοχεία, 21.000 ευρώ σε πληρωμές των μελών αποστολής (φωνητικά, χορευτές, ομάδα υποστήριξης), 20.000 ευρώ για έξοδα σκηνής (καπνοί, φωτιές, ανεμιστήρες), 5.000 ευρώ για το video clip, 2.000 ευρώ για το press kit και 12.000 ευρώ για τα αεροπορικά εισιτήρια.
Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με την εκπομπή, οι ιθύνοντες άργησαν να κλείσουν τα εισιτήρια της αποστολής καθώς έψαχναν για χορηγό, με αποτέλεσμα η δισκογραφική εταιρεία να τα επιβαρυνθεί την τελευταία στιγμή.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.