Λίγες μόνο ημέρες μας χωρίζουν από τα Χριστούγεννα, εποχή ταυτισμένη με λαμπιόνια, στολισμούς σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Κάποτε αποτελούσε σημείο θαυμασμού και σχολιασμού θετικού η εικόνα του κέντρου της πόλης, άλλοτε με εκατοντάδες
Κλείσιμο
εντυπωσιακά στο στολισμένο δέντρο ή καράβι λαμπιόνια και ουρές να σχηματιζόταν καθημερινά, κυρίως το βράδυ με μικρούς και μεγάλους να κάνουν τη βόλτα τους και να χαζεύουν με νοσταλγική διάθεση τη λάμψη των εορτών.
Η φάτνη όμως που στήθηκε εδώ και λίγες ημέρες στην πλατεία της Ομονοίας φαίνεται ότι έχει προκαλέσει καθόλου κολακευτικά σχόλια από όσους περνούν από κει, είτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, είτε τις απογευματινές ώρες, καθώς όπως λένε είναι απίστευτα κακόγουστη, χαμηλής αισθητικής και πολύ κατώτερη των προσδοκιών των πολιτών που παρά την εποχή της κρίσης έχουν την ανάγκη να βλέπουν όμορφες λαμπερές εικόνες ειδικότερα τώρα στην περίοδο των γιορτών για να ταξιδεύει έστω και λίγο το μυαλό τους σε κάτι μαγικό παραμυθένιο που σε κάθε περίπτωση το έχουμε όλοι ανάγκη.
Οι πιο πολλοί Αθηναίοι, μιλώντας στο protothema.gr ζητούν επειγόντως αναβάθμιση της ιδιαίτερα κακόγουστης και φτωχικής φάτνης που στήθηκε, σημειώνοντας με νόημα πως καλύτερα να μη στόλιζαν καθόλου την πλατεία παρά να παρουσίαζαν ένα τόσο φτωχό και απογοητευτικό θέαμα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.