Η Audi συνεχίζει να εξελίσσει τον 5κύλινδρο TFSI των 2,5 lt. παρά το γεγονός ότι αρκετοί εκτιμούσαν ότι έχει φθάσει στα όριά του. Έτσι μετά τους 367 ίππους στο RS3, ανεβαίνει στους 400 για χάρη των νέων TT RS Coupe και Roadster. Οι μηχανολόγοι της Audi χρησιμοποίησαν ελαφρύτερα υλικά και περιόρισαν τις εσωτερικές τριβές για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για πρώτη φορά, τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας Matrix OLED.
Η μέγιστη ροπή αυξήθηκε στα 49,5 kgm και είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο εύρος στροφών (από τις 1.700 και 5.800 rpm). Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς χάρη στο 7τάχυτο S tronic αλλά και το σύστημα quattro. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις του κινητήρα, της τετρακίνησης, του συστήματος διεύθυνσης, του κιβωτίου και του ήχου της εξάτμισης μέσω των προγραμμάτων Comfort, Auto, Dynamic, Individual του Audi drive select.
Κλείσιμο
Το TT RS Coupe επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,7 sec και το Roadster σε 3,9 sec. Η τελική ταχύτητα και των δύο περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, με προαιρετικό όμως πακέτο αυξάνεται στα 280 km/h.
Οι πωλήσεις τους στις χώρες της Ευρώπης θα αρχίσουν το φθινόπωρο του 2016, με τις τιμές στη Γερμανία να ορίζονται στα 66.400 ευρώ για το Coupe και τα 69.200 για το Roadster.
Η Uber δεν είναι απλώς μια εφαρμογή, είναι τρόπος ζωής που εξελίσσεται μαζί μας, σε κάθε ηλικία, κάθε στιγμή, για κάθε ανάγκη. Δεν μιλάμε απλά για νέες υπηρεσίες, αλλά για διευκολύνσεις που απελευθερώνουν χρόνο.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.