Ένας σεφ εξηγεί πώς να φτιάξεις τα πιο τραγανά λαχανάκια Βρυξελλών χωρίς τηγάνισμα

laxanakia_vryxellon

Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι απίστευτα θρεπτικά. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες πράγμα που βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης στο αίμα.

Λαχανάκια Βρυξελλών! Μπορεί να μην έχεις συνηθίσει να τα τρως και να τα βάζεις στο εβδομαδιαίο διατροφικό σου πρόγραμμα αλλά πρέπει να το κάνεις. Τα φρέσκα λαχανάκια διατηρούνται στο ψυγείο για 3-4 μέρες. Μπορείς όμως να τα ζεματίσεις για 3-5 λεπτά και έπειτα να τα διατηρήσεις στην κατάψυξη μέχρι και για έναν χρόνο.

Με αυτά μπορείς να φτιάξεις πεντανόστιμες σούπες, να τα φτιάξεις στο φούρνο ή και να τα φας ωμά σε σαλάτες. Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι απίστευτα θρεπτικά. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες πράγμα που βοηθάει στην μείωση της χοληστερόλης στο αίμα. Επιπλέον είναι πλούσια σε βιταμίνες C, E και A καθώς και σε μεταλλικά ιχνοστοιχεία. Λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς τους σε φλαβονοειδή έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση. Επιπλέον έχουν αντιφλεγμονώδη και αντικαρκινική δράση. Τρώγοντας λαχανάκια Βρυξελλών αποτρέπεις την εμφάνιση μορφών καρκίνου όπως της οροδόχου κύστης, του εντέρου και του μαστού.

Αν σε έπεισα τότε θα διαβάσεις παρακάτω και τον τρόπο για να τα κάνεις πεντανόστιμα και απίστευτα τραγανά χωρίς να χρειαστεί να τα τηγανίσεις. Τα ψητά λαχανάκια Βρυξελλών είναι το τέλειο συνοδευτικό για το κοτόπουλο, το μοσχάρι ή και την γαλοπούλα των Χριστουγέννων. Πώς, όμως, θα τα κάνεις σούπερ νόστιμα και τραγανά όπως τα κάνουν στα εστιατόρια;

Διαβάστε περισσότερα στο keepup

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

osteostrong1

Τι είναι και πώς λειτουργεί το μηχάνημα που ήρθε στην Ελλάδα και υπόσχεται όχι μόνο να φρενάρει τη νόσο, αλλά και να αναπλάσει την οστική και μυϊκή μάζα απαλλάσσοντας τους ασθενείς από τα χρόνια μυοσκελετικά προβλήματα και τον πόνο που τα συνοδεύει

koposi

Ενώ το άτομο στο παρελθόν εξαντλούνταν ανταγωνιζόμενο τους άλλους, το μετανεωτερικό Εγώ εξαντλείται ανταγωνιζόμενο όχι μόνο τους άλλους, αλλά επίσης, και κυρίως, τον ίδιο του τον εαυτό