Ένας «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», expert της τεχνολογίας εδώ και τέσσερις δεκαετίες

Ένας «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», expert της τεχνολογίας εδώ και τέσσερις δεκαετίες

- «Τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι» όπως υποστηρίζει το γνωστό brand γι’ αυτό και επενδύει στην ανάπτυξη και την εκπαίδευση των εργαζομένων στην «πρώτη γραμμή»

GERMANOS_Vrilissia_1-_1_
Όταν πρίν από 40 χρόνια, εν έτει 1980 άνοιξε το πρώτο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στο κέντρο της Αθήνας λίγοι ήταν αυτοί που μπορούσαν να φανταστούν ότι θα μετεξελιχθεί μέσα στις επόμενες δεκαετίες στο μεγαλύτερο retail δίκτυο σε όλη την Ελλάδα και μάλιστα σε έναν άκρως απαιτητικό κλάδο, όπως αυτός της τεχνολογίας, ο οποίος «τρέχει» σήμερα με πρωτόγνωρες ταχύτητες.

Με πάνω από 19 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση κι έχοντας καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως μία αλυσίδα που προσφέρει ευρεία γκάμα προϊόντων και ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με τέσσερις δεκαετίες ιστορίας, αποτελεί τον απόλυτο προορισμό τεχνολογίας. Απλώνεται στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας και με τον πελάτη στο επίκεντρο ξεχωρίζει για την φιλικότητα, την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και το έμπειρο προσωπικό του. Με ανανεωμένα, μεγαλύτερα καταστήματα που είναι περισσότερο διαδραστικά, με live demos, βιωματικές γωνιές και connectivity υπηρεσιών, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ δίνει έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί στον No 1 προορισμό για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού, προσφέροντας παράλληλα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (όπως G Files, G Buy Back, G Photoprint, G Tattoo, G Ticketing). Αυτά είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ που κάνουν τους καταναλωτές να τα επιλέγουν για τις αγορές τους.

Είναι όμως αρκετά αυτά για να αντέξει μια εταιρεία στον χρόνο και να είναι κερδοφόρα; Για πολλούς το πιο σημαντικό είναι οι άνθρωποι. Η φιλικότητα, η τεχνογνωσία, η εμπειρία των εργαζομένων που στέκονται δίπλα στον πελάτη και στα εύκολα και στα δύσκολα. Όπως φαίνεται αυτό ισχύει και στην περίπτωση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που εδώ και 40 χρόνια επενδύει στην ανάπτυξη και την εκπαίδευση των εργαζομένων της στην «πρώτη γραμμή», με πιστοποιημένες μεθόδους, για να μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους και να προσφέρουν λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες τους.

GERMANOS-stores-_1_
Κλείσιμο


Διαδραστικές Εκπαιδεύσεις Συνεργατών, Πωλητών, Τεχνικών

Οι εκπρόσωποι της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, είτε είναι franchisees, είτε πωλητές, τεχνικοί, ταμίες, σύμβουλοι Business πελατών, παρακολουθούν ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα (μέσω ψηφιακής-εικονικής εκπαίδευσης, on the job trainings), που αφορούν σε πληροφοριακά συστήματα, Customer Experience, Soft Skills, τηλεπικοινωνιακά προϊόντα και υπηρεσίες. Ο όμιλος ΟΤΕ διαθέτει, επίσης, ένα πρότυπο Εκπαιδευτικό Κέντρο με 8 αίθουσες προσομοίωσης καταστήματος σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εφαρμόζει εδώ και χρόνια τις πρακτικές του Gamification, δηλαδή την μάθηση μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια, διαγωνισμούς, βιωματικές ασκήσεις και roleplays.

Από την πλευρά τους, οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι τεχνολογίας της αλυσίδας, είναι εκεί για να βοηθήσουν τους πελάτες σε όλα τα επίπεδα, όπως για παράδειγμα να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει σύμφωνα με τις ανάγκες τους, να αξιοποιήσουν καλύτερα τις δυνατότητες των συσκευών τους, να συνδέσουν το νέο τους Smartphone, Tablet, Smartwatch ή ActivityΤracker με τις υπόλοιπες συσκευές τους, να σετάρουν και να κατεβάσουν app. Μπορούν, ακόμα, να τους λύσουν ό,τι απορία έχουν για Gaming, Smart Home, Smart Gadget, Drone και tech αξεσουάρ. Για παράδειγμα, αν θέλεις να έχεις έναν προσωπικό προπονητή στον καρπό σου για να φθάσεις την προπόνησή σου σε άλλο …επίπεδο, μπορείς να συνδέσεις το κατάλληλο app με το smartphone σου, το smartwatch, την ταμπλέτα, το laptop αλλά και την καινούργια σου ζυγαριά που διαθέτει Bluetooth. Εδώ, λοιπόν, χρειάζεσαι έναν tech expert.

Σε μία αγορά που αλλάζει και εμπλουτίζεται σε καθημερινή βάση, η βοήθεια, ένας ειδικού της τεχνολογίας που γνωρίζει τα πάντα για τις νέες εφαρμογές και τις δυνατότητες των συσκευών, είναι πολύτιμη. Η εμπειρία του μετράει πολύ, πολύ περισσότερο όταν αυτή μετρά τέσσερις δεκαετίες.

Η τεχνολογία αλλάζει. Αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα.

Η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα γύρω μας με εκθετικούς ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά την καθημερινότητά μας. Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που διασκεδάζουμε, που μαθαίνουμε. Όσα χρόνια, όμως, κι αν περάσουν αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα που προκαλεί κάθε επαφή με την τεχνολογία. Είναι ο ενθουσιασμός του να ανακαλύπτεις κάτι καινούργιο, η συγκίνηση του να μοιράζεσαι στιγμές. Αυτό αποτυπώνει και η νέα καμπάνια της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τα 40 χρόνια της που μας συστήνει διαφορετικούς ανθρώπους που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της εποχής τους, έχοντας όμως όλοι κοινό παρονομαστή τα συναισθήματα που βιώνουν.

40 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ


40 ημέρες μοναδικές προσφορές

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζει μαζί με τους καταναλωτές τα 40 χρόνια του με μοναδικές προσφορές και εκπλήξεις. Κάθε μέρα, έως τις 24 Ιουλίου, μια μεγάλη προσφορά -διάρκειας 24 ωρών- μας περιμένει στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online, σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως smartphones, laptops, smartwatches, tablets, games και αξεσουάρ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης