Η αμερικανική πετρελαϊκή εισέρχεται στο «μπλοκ 10» με ποσοστό 70%, ενώ τον Φεβρουάριο του 2027 προγραμματίζεται η πρώτη ερευνητική γεώτρηση δυτικά της Κέρκυρας
Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αποθέματα 270 δισ. κυβικών μέτρων φυσικού αερίου, όταν η ετήσια κατανάλωση ανέρχεται σε περίπου 6 δισ., είπε ο υπουργός Ενέργειας
Σε χρόνο-ρεκόρ οι εγκρίσεις για τη συμφωνία με τη HELLENiQ ENERGY - Αποκτά την πέμπτη θαλάσσια παραχώρηση στους ελληνικούς υδρογονάνθρακες - Παρουσία Παπασταύρου και Γκιλφόιλ η σύσκεψη των εταιρειών στο ΥΠΕΝ
Νέα ώθηση στις προοπτικές αξιοποίησης των ελληνικών υδρογονανθράκων δίνει το ενδιαφέρον της Chevron για τον Κυπαρισσιακό Κόλπο, ενισχύοντας τις προσδοκίες για επενδύσεις και μεγαλύτερη ενεργειακή αυτονομία
Η είσοδος της Chevron στο Block 10, η αποχώρηση της ExxonMobil από τα δυτικά της Κρήτης και η επικείμενη γεώτρηση στο Block 2 αποκαλύπτουν τον νέο ενεργειακό χάρτη της χώρας
«Η Ελλάδα ισχυροποιεί διαρκώς τη θέση της στον ενεργειακό χάρτη της Ανατολικής Μεσογείου», αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου
Η κοινοπραξία προχωρά κανονικά στον σχεδιασμό της πρώτης ερευνητικής υπεράκτιας γεώτρησης στη χώρα μετά από σχεδόν πέντε δεκαετίες, η οποία έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2027 στο Βορειοδυτικό Ιόνιο
Ο ενεργειακός σχεδιασμός της Λευκωσίας βρίσκεται «σε πλήρη εξέλιξη» με τη Chevron, την ENI και την Total, δήλωσε ο Κύπριος πρόεδρος - Ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρξουν δημόσιες ανακοινώσεις
Η προγραμματισμένη γεώτρηση, σε βάθος 4.622 μέτρων, αποτελεί κρίσιμο βήμα για την αξιοποίηση των υδρογονανθράκων της περιοχής, με σημαντικές οικονομικές και γεωπολιτικές προεκτάσεις για την Ελλάδα και την ευρύτερη ενεργειακή αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Η σύμβαση θα υπογραφεί μεταξύ της κοινοπραξίας ExxonMobil - Energean - HELLENiQ Energy και της Stena Drilling, παρουσία του ΥΠΕΝ, Στ. Παπασταύρου και των πρέσβεων των ΗΠΑ, Κ. Γκιλφόιλ και της Σουηδίας, Χ. Έμσγκαρντ
Το ελληνικό πρόγραμμα υδρογονανθράκων περνά σε φάση επιτάχυνσης με στόχο γρήγορη μετάβαση σε παραγωγή, νέες επενδύσεις, επιστροφή γεωτρήσεων και αυξημένο διεθνές ενδιαφέρον, με κομβικό ορίζοντα το 2027
Η ανάπτυξη του τομέα υδρογονανθράκων εντάσσεται στην στρατηγική ενεργειακού ρεαλισμού που ακολουθεί η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, δήλωσε από το Χιούστον ο υπουργός Ενέργειας