Η κυβέρνηση εγκαινιάζει τη δεύτερη φάση της ελληνικής διαστημικής πολιτικής, παρουσιάζοντας το νέο Εθνικό Διαστημικό Πρόγραμμα «ΕΛΛΑΣ Space II» και την πρώτη Εθνική Στρατηγική για το Διάστημα έως το 2030. Στόχος η ανάπτυξη ελληνικής διαστημικής βιομηχανίας, η προσέλκυση επενδύσεων και η παραγωγή τεχνολογίας υψηλής προστιθέμενης αξίας