Ο Keith Flint των Prodigy αυτοκτόνησε

keith-flint01-mesa

Το έγραψε στο Instagram ο επίσημος λογαριασμός του συγκροτήματος - Εφυγε σε ηλικία 49 ετών

Ο Keith Flint, frontman του θρυλικού συγκροτήματος Prodigy, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 49 ετών. Ο τραγουδιστής βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του στο Εσεξ. Η σορός του εντοπίστηκε από την αστυνομία το πρωί της Δευτέρας όταν ασθενοφόρο κλήθηκε μετά από αναφορές για έναν άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του.

Πριν από λίγο ο επίσημος λογαριασμός των Prodigy στο Instagram έγραψε ότι ο Flint αυτοκτόνησε. «Τα νέα είναι αληθινά, δεν το πιστέυω ότι το λέω αυτό αλλά ο αδερφός μας ο Keith αυτοκτόνησε το Σαββατοκύριακο. Είμαι σε τεράστιο σοκ, γαμημ... θυμωμένος, μπερδεμένος και συντετριμμένος RIP αδερφέ, Liam».  Την ανάρτηση υπογράφει ο Liam Paul Paris Howlett , συνιδρυτής του θρυλικού γκρουπ.

prodigy


Το συγκρότημα έκανε ανάρτηση και στο Twitter:


O Flint γεννήθηκε στο Λονδίνο στις 17 Σεπτεμβρίου του 1969 και το 1970 οι γονείς του μετακόμισαν στο Σπρίνγκφλιντ του Έσσεξ. Στα τέλη της δεκαετίας του '80, ο Flint συναντήθηκε με τον DJ Liam Howlett σε ένα rave club στο Braintree και εξέφρασε την εκτίμησή του για τη μουσική του Howlett. Οι δυο τους συνεργάστηκαν και μαζί ξεκίνησαν σιγά σιγά να κάνουν πράξη τους... Prodigy. 

Ο αρχηγός των Prodigy είχε σχέση με την παρουσιάστρια τηλεοπτικών εκπομπών Γκέιλ Πόρτερ τη δεκαετία του 1990 και αργότερα παντρεύτηκε την DJ Mayumi Kai από την Ιαπωνία.

Τα τελευταία χρόνια ήταν ιδιοκτήτης παμπ στο Έσσεξ και μάνατζερ της ομάδας Traction Control σε αγώνες μοτοσικλέτας.

Σύμφωνα με τη Wikipedia, oι Prodigy, αγγλικό συγκρότημα ηλεκτρονικής μουσικής από το Μπρέιντρι του Έσσεξ, σχηματίστηκε το 1990 από τον Λίαμ Χάουλετ. Τα βασικά μέλη της μπάντας είναι ο ίδιος ο Χάουλετ (συνθέτης και πλήκτρα), ο Κιθ Φλιντ (χορευτής και φωνητικά) και ο Maxim Reality (MC και φωνητικά), ο Λίο Κράμπτρι (live τύμπανα) και ο Ρομπ Χόλιντεϊ (live κιθάρα). Ο Λίροϊ Θόρνχιλ (χορευτής και πλήκτρα) ήταν μέλος της μπάντας από το 1990 μέχρι το 2000, ενώ πρώην μέλος είναι επίσης μια κοπέλα με το ψευδώνυμο "Sharky" (χορεύτρια).

Η μπάντα, στα νεότερα χρόνια της, χρησιμοποιούσε διάφορα μουσικά είδη όπως rave, hardcore techno, industrial, jungle και breakbeat, ενώ σήμερα συνδυάζει είδη όπως ηλεκτρονική ροκ και big beat μουσική, με punk στοιχεία στα φωνητικά.

Οι Prodigy αναδείχθηκαν στην underground rave σκηνή στις αρχές της δεκαετίας του 1990 και έκτοτε έλαβαν παγκόσμια αναγνωρισιμότητα. Έχουν θεωρηθεί από τους πρωτοπόρους της ηλεκτρονικής και big beat μουσικής, δίπλα στους Fatboy Slim, The Chemical Brothers, Orbital, Daft Punk και The Crystal Method τις δεκαετίες 1990 και 2000, ενώ έχει ειπωθεί για αυτούς ότι είναι οι "Νονοί της rave μουσικής". Έχουν πουλήσει περίπου 30 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας τους, έχουν κερδίσει πολλά βραβεία, συμπεριλαμβανομένων δύο βραβείων Brit, τρία MTV Video Music Award, δύο Kerrang!, πέντε MTV Europe Music Awards, και δύο υποψηφιότητες για Grammy. Επίσης, έχουν συμπεριληφθεί στη λίστα του περιοδικού Q "50 μπάντες που πρέπει να δεις πριν πεθάνεις".



The Prodigy - Smack My Bitch Up (HD) LIVE @ Rock am Ring 2009




The Prodigy - 'Breathe'







The Prodigy - Firestarter (Official Video)


The Prodigy - No Good (Start The Dance) (Official Video)

ΣΧΟΛΙΑ (68)

Judas Priest

RIP...

γ21

Μπαινει ο καθε αποτυχημενος μπακλαβας να γραψει σχολια για τους prodigy......και για τους σαταναδες. Οι Χριστιανοι δεν αυτοκτονουν...το βλεπουμε καθε μερα αυτο. Ετσι ηθελε ετσι εκανε. Σιγα μην σας ρωταγε κιολας.

ΜΙΚ

Πειράζει που αγνοούσα την ύπαρξή του;

Κριος

Και εμείς την δικιά σου....;

Vagos

Ακόμα θυμάμαι το σοκ πιτσιρικάς τότε που στο ραδιόφωνο έλεγαν πως πέθανε ο Keith χαχαχα

Rottweiler

Μουσική ιδιοφυία, αλλά ακριβώς επειδή ήταν "άνω του μέσου όρου" πάλευε με τους δικούς του δαίμονες σε έναν κόσμο που είναι "κομμένος και ραμμένος" για τους μέτριους και τους ανόητους. (απλά δείτε τα -περισσότερα- σχόλια από κάτω...) Είναι αξιοσημείωτο δε, πως ακόμα και σκληροπυρηνικοί ροκάδες θεωρούσαν τους prodigy "δικούς τους". Ευτυχώς η μουσική του θα υφίσταται για πάντα.

Mack

Το κακό ξεκίνησε με τους Μπήτλς. Κλαπατσίμπανα, γρατσουνιστές κιθάρες και όλο "γιε-γιέ". Έκαναν, λέει, νεολαιίστικη επανάσταση (κερδίζοντας έναν σκασμό λεφτά)! Έπειτα ήρθαν οι μεγαλομανείς ΠινκΦλόιντ. Μαστουρωμένες υπαρξιακές μπουρμπουλήθρες και μια νότα (μια...αλλά "καλλιτεχνική"!) κάθε πεντάλεπτο. Μετά έσκασαν οι ΣεξΠίστολς με το πανκ και το τερμάτισαν. Γκαρίσματα, βρισίδια, παίξιμο ότι ναναι. Κι ύστερα η ρέηβ και τέκνο σκηνή. Ένα μονότονο ντούκου-ντούκου κι από πάνω ένας βαψομαλλιάς με έναν υπολογιστή και ένα ακουστικό στο αυτί να προσθαφαιρεί έτοιμους ηλεκρονικούς θορύβους. Μη ξεχνάμε και τους "ράπερ". Όλη την ώρα με ένα θυμωμένο υφάκι βαρυποινίτη (άτιμη κενωνία!) και κινήσεις συγκαμμένου χιμπατζή, να επιδίδονται σε ενα συνεχόμενο παραμιλητό: μπλα-μπλα-μπλα και γιό γιό, ξύνοντας μια βελόνα (γούτσου-γούτσου!) πάνω σε έναν δίσκο πικάπ. Και τέλος ο κυκεώνας του ίντερνετ: τα πάντα από τους πάντες! Ακούς π.χ. στο Youtube κιθαρίστες (ορισμένοι μάλιστα, είναι παιδιά θαύματα!) που παίζουν στου διαόλου τη μάνα και αντιλαμβάνεσαι έκπληκτος, οτι ο Χέντριξ τελικά δεν ήταν "ο ένας και μοναδικός" όπως σου είχαν πρωτοπεί, αλλά υπάρχουν χιλιάδες ανώνυμοι σκορπισμένοι στα πέρατα του κόσμου, ίσως και καλύτεροι, απλώς δεν τους δώθηκε ποτέ η ευκαιρία να γίνουν γνωστοί και να εξελιχθούν. Και η αιτία είναι αυτή η βιομηχανοποιημένη αρρώστια της μαζικής λαικής μουσικής (κάτω από διάφορες ταμπέλες: Rock, Pop, HipHop, Metal, RnB κλπ.) που σαν πανούκλα εξαπλώνεται (συχνά κατευθυνόμενη) κάθε φορά στα αυτιά, καθορίζοντας και ελέγχοντας τα γούστα, αλλά (το κυριότερο) και τις ιδέες και την βιοθεωρία των νέων ανθρώπων. Αυτή η συγκέντρωση εξουσίας γύρω και πίσω από είδωλα της βιομηχανίας του θεάματος που μονοπωλούν τη δημοσιότητα, προβάλοντας κώδικες ντυσίματος και συμπεριφοράς και λειτουργούν ως μουσικά πρότυπα, καθορίζοντας όμως ασυναίσθητα την πολιτική ταυτότητα και τη στάση της εκάστοτε νεολαίας. Μόνο αν συγκρίνει κανείς τον όγκο, την ποικιλία, την περιπλοκότητα, τη δυσκολία εκτέλεσης συνθέσεων, των μεγαλοφυιών κλασικών συνθετών (π.χ. Μπαχ, Μότσαρτ, Μπετόβεν τους οποίους αντιμετώπιζαν τότε ως απλούς διασκεδαστές της αριστοκρατίας της εποχής) με την απλοικότητα, την κακογουστιά, την προχειρότητα, την ευτέλεια, τραγουδιών από μουσικούς της εποχής μας (που σήμερα λατρεύονται υστερικά ως πρωτόγονες θεότητες!) θα συνειδητοποιήσει την κατάντια και την παρακμή στην τέχνη της μουσικής... Σοβαρά τώρα, αν ο Flint θεωρείται "ιδιοφυία"...ο Σκαλκώτας τότε τί ήταν;

Out of space

Εμπνευσμένος μουσικός, επηρέασε μια γενιά. Η αλήθεια βέβαια ειναι ότι χωρίς αυτούς θα είχαμε πολλά λιγότερα καμένα εγκεφαλικά κύτταρα. Θυμάμαι στα 90’s prodigy και χημεία πήγαιναν μαζί. Anyway RIP αν και δεν νομίζω να το ήθελε..

Άθεοι και Σατανιστές αυτοκτονούν στα 30κατι τους

Ας μας εξηγήσουν οι ίδιοι γιατί αυτοκτονούν.

ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ...

..και έρχεται το αφεντικό να την πάρει

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ... ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ...

P

Ήλθον, απήλθον και δε πήρε μυρωδιά ούτε κατά το ελάχιστο.. Ζωή παθιασμένη , ζωή θορυβώδης , ζωή δίχως όρια , ζωή οργής, ζωή ματαιοδοξίας , ζωή αυτοθέωσης , ζωή που βρωμάει θανατίλα... Οι τραγικοί θάνατοι αυτού του είδους των καλλιτεχνών, τους εξασφαλίζει τη μυθοποίηση τους. Ίσως φανεί ακραίο, αλλά θεωρώ πως υποσυνείδητα το επιζητούν/εύχονται. Μια θορυβώδης ζωή πρέπει να τελειώνει με έναν θορυβώδη θάνατο ειδάλλως κατά έναν τρόπο αναιρείται. Όπως ακριβώς πρέπει μια πετυχημένη συναυλία να τελειώνει, με μια σκηνή κατεστραμμένη και το κοινό να παραληρεί. Η αρρώστια τους δεν είναι άλλη από τον γιγαντωμένο ναρκισσισμό που κάποια στιγμή τους καταβροχθίζει, είτε γιατί φτάνουν σε αδιέξοδο συνειδητοποιώντας το κενό τους , είτε γιατί το τερματίζουν με τις καταχρήσεις, που και αυτές το κενό τους καλύπτουν. Όπως και να΄χει δεν έκανε τίποτα διαφορετικό από τους υπόλοιπους καλλιτέχνες που πέθαναν με παρόμοιο τρόπο στο παρελθόν, οπότε sorry, αλλά φιλαράκι , εν τέλει δεν πρωτοτύπησες ούτε κατά διάνοια... όσο και αν προσπαθούσες μέσω της μουσικής σου.. μία από τα ίδια.. και ας πίστευες πως ήσουν διαφορετικός... Πάτησες τη μπανανόφλουδα και στραπατσάρισες τη μούρη σου.. Αυτό εξάλλου δεν προωθούσες ?? εε αυτό σε προώθησε και σένα μια για πάντα. Το νου σας οι νέοι... Όταν ζείτε με όρους μαγκιάς να ξέρετε πως ΠΑΝΤΑ θα υπάρξει κάποιος πιο μάγκας από σας που θα σας τις βρέξει.. στη προκειμένη περίπτωση ο Θάνατος είναι ο μεγαλύτερος μάγκας γιατί πάντα κερδίζει στο τέλος.. Το Live Fast , Die Young έχει καταστρέψει πολύ κόσμο..

Λούλα από Καμίνια

ΟΧΙ ΚΕ ΠΡΟΤΙ ΗΔΗΣΗ...ΔΕΝ ΧΑΘΙΚΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΕΠΙΣΤΙΜΟΝ.

Manny

ΧΑΘΙΚΑΙ*

emmanouil intzempeis

νoμηζο εινε "χαθυκαι"

Antreas Ανεργος

Μαθε ορθογραφια μωρη που θες και επιστημονες

homo sapiens

στο μονο που θα συμφωνησω ειναι γιατι το πρωτο θεμα να παιζει αυτο σαν μια απο τις πρωτες ειδησεις αφου σ αυτην την χωρα οπως σε ολους τους τομεις υπαρχει ελλειψη παιδειας κ στην μουσικη.για κανεναν οικονομοπουλο κ πολυ τους ειναι.δεν ημουν φαν τους αλλα οποιος εχει μουσικη παιδεια μπορει ν αναγνωρισει καποια πραγματα.ολοι τα αλλα ειναι απο αμαθεις που τα ξερουν ολα.η μουσικη που παραγει καποιος κρινεται για την μουσικη οχι για τα τατου η τα ναρκωτικα μιλαμε για μουσικη.αλλα που;στην χωρα της απολυτης καταντιας κ μπουζουκοξεφτιλας

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kanye_west

«Όταν πήγα να πάω να τον δω, μου έδειξε κάτι που ήταν τόσο τρελό. Αλλά, αυτό κάνει τους ανθρώπους να τον να ξεχωρίζουν, γιατί πάντα σκέφτεται αντισυμβατικά, πραγματικά διαφορετικά. Μπράβο στον Κάνιε», είπε ο French Montana