Οριοθετήθηκαν οι φωτιές σε Θέρμη Θεσσαλονίκης και Κιλκίς
Συνολικά 47 φωτιές το τελευταίο 24ωρο στη χώρα
UPD:
Οριοθετήθηκαν οι φωτιές που ξέσπασαν νωρίτερα στην περιοχή Λιβάδι του δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης αλλά και στηνΚαλλιρόη στο Κιλκίς.
Στη φωτιά σε δασική έκταση στη Θέρμη έσπευσαν 48 πυροσβέστες με 2 ομάδες πεζοπόρου της 2ης ΕΜΟΔΕ 15 οχήματα και μέχρι το τελευταίο φως της ημέρας 2 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα. Συνδρομή από υδροφόρες ΟΤΑ.
#Πυρκαγιά σε δασική έκταση στην περιοχή Λιβάδι του δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης. Επιχειρούν 48 #πυροσβέστες με 2 ομάδες πεζοπόρου της 2ης ΕΜΟΔΕ 15 οχήματα, 2 Α/Φ και 2 Ε/Π. Συνδρομή από υδροφόρες ΟΤΑ.
Στη φωτιά σε αγροτοδασική έκταση, στην περιοχή Καλλιρόη στο Κιλκίς δεν κινδύνευσε κάποιος οικισμός, ενώ για την κατάσβεση επιχείρησαν 50 πυροσβέστες, 2 ομάδες πεζοπόρου τμήματος, 15 οχήματα, 3 αεροσκάφη, και 1 ελικόπτερο. Συνέδραμαν υδροφόρες ΟΤΑ και μηχανήματα έργου.
Νωρίτερα, οριοθετήθηκε και η φωτιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι στην περιοχή Κυριακή, στο Σουφλί Έβρου. Η πυρκαγιά έκαιγε δασική έκταση ενώ το έργο των δυνάμεων πυρόσβεσης δυσκόλεψε το δύσβατο της περιοχής. Ρίψεις νερού πραγματοποίησαν 6 ελικόπτερα και 5 αεροσκάφη και επιχείρησαν 86 πυροσβέστες με 4 πεζοπόρα τμήματα της 7ης ΕΜΟΔΕ, 27 πυροσβεστικά οχήματα και μηχανήματα/υδροφόρες των ΟΤΑ.
Δείτε βίντεο:
Κλείσιμο
Σημειώνεται ότι σε 47 ανήλθαν οι αγροτοδασικές φωτιές που εκδηλώθηκαν το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων, σύμφωνα με την πυροσβεστική, οι 32 αντιμετωπίστηκαν άμεσα, στο αρχικό τους στάδιο. Μάλιστα, όπως επισήμαναν πηγές της Πολιτικής Προστασίας, οι 11 από αυτές ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνες και χρειάστηκε η συνδρομή εναερίων μέσων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν άμεσα προτού απειλήσουν οικισμούς και μεγάλες δασικές εκτάσεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.