Eλένη Βρεττού: Το 2026 το placement της CrediaBank
Πώς προέκυψε η νέα ταυτότητα - Σχεδιασμός νέων προϊόντων
Placement ανακοίνωσε η κα Ελένη Βρεττού, CEO της Attica Bank που μετατρέπεται σε CrediaBank όταν λήξει η περίοδος δέσμευσης των μετόχων και επιχειρηθεί να αυξηθεί η διασπορά η οποία στην παρούσα φάση διαμορφώνει 9,5%.
Μένει οι μέτοχοι να αποφασίσουν τον τρόπο. Οι αποφάσεις αναμένονται ως το καλοκαίρι του 2026. Μιλώντας για τη νέα ταυτότητα σημείωσε ότι τα καταστήματα σε πρώτη φάση μέχρι τον Οκτώβριο θα αποκτήσουν νέες ταμπέλες και ATM ενώ η συνολική ανακαίνιση θα γίνει σταδιακά αρχής γενομένης από το νέο κατάστημα της οδού Σκουφά και το κατάστημα της Πανεπιστημίου.
Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα αυτή περιλαμβάνει έννοιες όπως credibility, systainability, customer care, το μπλε των δύο τραπεζών (Παγκρήτιας και Attica) και το πράσινο που καμία τράπεζα δεν είχε στο λογότυπό της.
Η τράπεζα προχωράει με ένα δίκτυο 65 καταστημάτων και τα ψηφιακά της κανάλια ενώ η δημιουργία περαιτέρω καταστημάτων μέχρι το 2026 και 2027 δεν θα ξεπεράσουν τα 5.
Μια νέα παλέτα προϊόντων κυρίως στην επιχειρηματική πίστη με χαμηλές προμήθειες θα παρουσιαστούν τον Οκτώβριο ενώ θα υπάρξουν και επενδυτικά προϊόντα ακόμη και στον τομέα της διαχείρισης αλλά και ασφαλιστικά προϊόντα.
Η κα Βρεττού θεωρεί εφικτό το διπλασιασμό των δανείων της στεγαστικής πίστης στα 600 εκατ. ευρώ από 300 εκατ. σήμερα ενώ βλέπει σημαντική ανάπτυξη στα χαρτοφυλάκια της ναυτιλίας και της πράσινης ανάπτυξης τα τελευταία μάλιστα παρουσιάζουν διαχρονικά μηδενικά NPEs.