Ο εραστής της Σάρα

Ο εραστής της Σάρα

Το εμβληματικό έργο του Χάρολντ Πίντερ ανεβαίνει στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης, σε σκηνοθεσία Μίνας Αδαμάκη

Ο Ρίτσαρντ και η Σάρα, ένα τυπικό ζευγάρι Άγγλων μεσοαστών, ζουν απομονωμένοι σε μια εξοχική κατοικία κοντά στο Γουίντσορ. Είναι ευκατάστατοι και έχουν ένα υπέροχο, καλόγουστο σπίτι με κήπο. Ο Ρίτσαρντ εργάζεται ως οικονομικός σύμβουλος στο Σίτι, και η Σάρα είναι η τέλεια σύζυγος που φροντίζει να δημιουργεί το ιδανικό περιβάλλον για τη συμβίωσή τους.

Η ερωτική τους ζωή όμως έχει αρχίσει να εμφανίζει κάποια σημάδια κόπωσης και συνέλαβαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να την τονώσουν: αποφάσισαν, από κοινού, να βρει η Σάρα έναν εραστή, τον οποίο να δέχεται στο σπίτι τους όποτε εκείνη επιθυμεί, την ώρα που ο Ρίτσαρντ θα βρίσκεται στο γραφείο του. Ο άνθρωπος όμως είναι ένα σύνθετο και απρόβλεπτο ον, δεν χωράει σε καλούπια και πολύ συχνά, πέφτει στις παγίδες που ο ίδιος στήνει!



Το σύγχρονο έργο, κατά τον Πίντερ, έχει μια αποστολή: να θέτει ερωτήματα, χωρίς απαντήσεις. Ο Πίντερ αποφεύγει τις απαντήσεις, όχι γιατί δεν θέλει να τις δώσει, αλλά γιατί τις θεωρεί ύποπτες. Πιστεύει πως οι απαντήσεις μεροληπτούν και άρα δεν εξυπηρετούν την αλήθεια. Για τον Πίντερ η αλήθεια δεν βρίσκεται στον λόγο που αρθρώνεται με καλλιέπεια και καθ’ υπερβολή. Αντιθέτως, κρύβεται μέσα στον σπασμένο κι αγχωτικό λόγο των ανθρώπων σε σύγχυση, πίσω από τις σιωπές, όταν δεν θέλουν ή δεν μπορούν να εκφέρουν αυτό που τους ταράζει. Αυτός είναι ο πιντερικός λόγος, η πιντερική γραφή. Σε κάποιους μοιάζει δύστροπη και δυσκολεύονται να την κατανοήσουν, σ’ άλλους συνταρακτική. Είναι ίσως γιατί βολευτήκαμε στην εύκολη ανάγνωση μιας ιστορίας που σου προσφέρει μια ετοιματζίδικη αλήθεια, «κοινά» αποδεκτή, και βαριόμαστε να καταβάλουμε και την ελάχιστη ακόμα προσπάθεια που απαιτείται για την ανεύρεση της βαθύτερης αλήθειας. Ή, ακόμη, φοβόμαστε να μπούμε πιο βαθιά, γιατί μας τρομάζει αυτό που μπορεί να ανακαλύψουμε, αυτό που κρύβουμε κι από εμάς τους ίδιους.

Το αποτέλεσμα είναι ενοχή. Φόβος κι ενοχή. Αυτές τις αλήθειες μας προσφέρει ο Πίντερ. Είναι οι ίδιες που μας προσφέρει κι ο Μπέκετ πριν απ’ αυτόν, κι ακόμα πιο πριν ο Κάφκα. Είναι άβολες, αλλά αν είχαμε την δύναμη να κοιτάξουμε μέσα μας;

Info
Θέατρο Τέχνης, Υπόγειο
Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα
Το έργο θα παίζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για τις 24 Απριλίου, ενώ η λήξη των παραστάσεων τοποθετείται στις 30 Μάη.
Τηλέφωνο ταμείου: 210 3228 706

ΣΧΟΛΙΑ (2)

ΠΙΝΤΕΡ

Ακόμα ένας στρουθοκαμηλιστής φιλόσοφος θεατρίνος που μπροστά στην γυμνή αλήθεια τρομάζει....τέτοια ηλήθια έργα κάνουν τους ανθρώπους φοβικούς προβληματικούς και άτολμους....

Σαρα σ'αγαπω!

Ποιος πιντερ και πρασινα αλογα απατεωνες του ΠΘ?? Εγω κλικαρα για να δω τον εραστη της Σαρας του Survivor, σκασιλα μας για τον πιντερ και το θεατρο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

autt

Ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών φέρνει μαζί του το autoduder, η πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης συνεργείων στην Αττική – μια πλατφόρμα που αυξάνει τις επιλογές και δίνει τον έλεγχο στο πελάτη αλλά και μειώνει τα κόστη έως και 60%.

surfart

Ένα 3ημερο φεστιβάλ για το surf, τη τέχνη, τη ζωή κοντά στη θάλασσα, τη δημιουργική ζωή στην πόλη, τη σωματική και ψυχική υγεία και την ευεξία στο «Λυκαβηττό» της παραλίας

paramythia-imvrou

Μύθοι, θρύλοι και παραδόσεις της Ίμβρου αποτυπώνονται σε 15 λαϊκά παραμύθια σε μια έκδοση –που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σαΐτη– για την γνωριμία με την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού και των κατοίκων του

ntakos

Η νέα ειδική ετήσια έκδοση του Monocle στο αφιέρωμα της για την νησιωτική Ευρώπη και τα πιάτα της την περίφημη πολύχρωμη σαλάτα από την Κρήτη

tzeni-argyriou

Η Τζένη Αργυρίου, χορογράφος και ερευνήτρια, καλλιτέχνης των παραστατικών τεχνών με ιδιαίτερη καλλιτεχνική δράση, παρουσιάζει στη «Στέγη» του Ιδρύματος Ωνάση μια παράσταση με «ανώνυμο» χαρακτήρα

myjobnow

Όλες τις υπηρεσίες ενός «γραφείου ευρέσεως εργασίας» προσφέρει μια νέα εφαρμογή που ακούει στο όνομα MyJobNow και η οποία δίνει την δυνατότητα σε εταιρείες π.χ της αγοράς εστίασης να βρουν το προσωπικό που χρειάζονται! 

teseris-epoxes

Ο Αχιλλέας Γουάστωρ, ένας από τους πλέον ταλαντούχους πιανίστες της γενιάς του, παρουσιάζει στο αθηναϊκό κοινό το έργο «Τέσσερις Εποχές» του Antonio Vivaldi σε μία σύγχρονη εκτέλεση, που στοχεύει να συνδέσει το εμβληματικό το έργο του 1721 με τους σύγχρονους ήχους του 21ου αιώνα, στα πλαίσια του «Summer Nostos Festival»